Aihe

Voiko Jumalan nähdä silmästä silmään

Anonyymi

Mikäli Jeesus on jumala ei kirjoitukset voi pitää paikkaansa koska kertomuksissa jos jumalan näkee eikukaan näkijä voi jäädä eloon näin ollen tämä ei ole totta ja jos jahve on erillinen jumala eikä jeesus hänetkin on nähty niin mistä tulee tuo katteeton kirjotus raamattuun että kun on jumalan nähnyt ihminen kuolee

oh. 1:18 "Ei kukaan ole Jumalaa milloinkaan nähnyt;"
2. Moos. 33:20 "Ja Jumala sanoi vielä: Sinä et voi nähdä minun kasvojani; sillä ei kukaan, joka näkee minut, jää eloon.'"

2. Moos. 24:10 "Ja he näkivät Israelin Jumalan; ja hänen jalkainsa alla oli alusta, niinkuin safiirikivistä, kirkas kuin itse taivas."
2. Moos. 24:11 "... ja he katselivat Jumalaa, söivät ja joivat."
Aam. 9:1 "Minä näin Herran seisovan alttarin ääressä."
2. Moos. 33:23 "Kun minä (Herra) sitten siirrän pois käteni, näet sinä minun selkäpuoleni; mutta minun kasvojani ei voi kenkään katsoa."
2. Moos. 33:11 "Ja Herra puhutteli Moosesta kasvoista kasvoihin, niinkuin mies puhuttelee toista."
1. Moos. 32:30 "... minä olen nähnyt Jumalan kasvoista kasvoihin, ja kuitenkin on minun henkeni pelastunut"

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
        Virrat
        43
        12192
      2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
        Parisuhde
        164
        9616
      3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
        Kotimaiset julkkisjuorut
        229
        7378
      4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
        Virrat
        20
        4637
      5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
        Maailman menoa
        191
        2976