En haluaisi millään erota lempiponistani, mutta se ei ole omani. Haluaisin sen omakseni, vaikka se on shettis ja tosi pieni enkä voisi sillä enää ratsastaa. Olen harrastanut ratsastusta 3 vuotta ja olen ajanut ponilla monia kertoja. Osaan käsitellä hevosta maasta käsin sekä selästä. Osaan harjata ja puhdistaa kaviot sekä laittaa satulan suitset ajovaljaat yms. Mutta en usko että poni on myynnissä. Miten voisin säilyttää muistot ponista? Onko jollain kokemusta vai olenko ainut joka tulee menettämään rakkaan hevosystävän?
Lempiponin menetys
Anonyymi
3
145
Vastaukset
- Anonyymi
Voit leikata sen tukkaa/harjaa siitä saa jonkunlaisen muiston
- Anonyymi
Mitä jos ei saa leikata harjaa/häntää?
- Anonyymi
Ottamalla kuvia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 35034989
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?632653Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien952190- 2181873
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1731712- 581564
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1001298- 371160
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex1141103- 1221088