Otin koronarokotteen ja ..
.. nyt on seisonut kuusi tuntia - parempaa kuin viakra.
-maalaisliitolainen-
15
62
Vastaukset
- Anonyymi
No parannuitko homoudesta samalla?
- Anonyymi
Ikävä kun ei pääse töihin lauantaina?
- Anonyymi
Oletko muka joku koronapotilaita hoitava lääkäri tai hoitaja? En haluaisi olla potilaasi....
- Anonyymi
no nythä sie myit rokotteen puolelle suomee ihan kerralla!
- Anonyymi
:D
- Anonyymi
💃💃💃Rokoteasema<--------🏃♂️🏃♂️🏃♀️🏃♂️🏃♂️🚕
- Anonyymi
Ei seiso enää kauan ,läppäkoneisto vehkeessäsi vaurioituu ja edessäsi on veltot ajat,sitäpaitsi kivut olisivat jo mielettömät T:hiihtäjä 47 härmästä
- Anonyymi
Siellä piti pyllistää eikä toisin päin....
- Anonyymi
Mitä jos sillä hoitajalla on iso, sattuuko takapuoleen?
- Anonyymi
Kun ei nyt vaan kankeus leviäisi koko kroppaan.
- Anonyymi
Oliko mustanpörssin?
- Anonyymi
Menit rokotteissa sekaisin. Tavallisille ihmisille ei vielä jaeta koronarokotetta. Olet saanut jäykkäkouristusrokotteen.
- Anonyymi
Olen tulossa rokotuspisteeltä ja nyt penkin säätövara ei riitä, enkä pääse ratin takaa pois, Mitä teen?
- Anonyymi
Se jokaiseen EU-kotiin lähetetty piikki piti laittaa käsivarteen eikä pippeliin.
Kun käsi on kuusi tuntia ojennettuna, pitää toistaa taikasanat Hei Ursula. Sillä se korona lähtee.
Kun otat vahvistuspiikin, niin pistä se kuitenkin samaan paikkaan kuin ensimmäinen. Muista taikasanat Anna Sanna. Ihmeitä alkaa tapahtua. - Anonyymi
Silmämunat lähti liitää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4012628Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin18311449Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma2467735- 185199
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones1933139