.. nyt on seisonut kuusi tuntia - parempaa kuin viakra.
-maalaisliitolainen-
Otin koronarokotteen ja ..
15
70
Vastaukset
- Anonyymi
No parannuitko homoudesta samalla?
- Anonyymi
Ikävä kun ei pääse töihin lauantaina?
- Anonyymi
Oletko muka joku koronapotilaita hoitava lääkäri tai hoitaja? En haluaisi olla potilaasi....
- Anonyymi
no nythä sie myit rokotteen puolelle suomee ihan kerralla!
- Anonyymi
:D
- Anonyymi
💃💃💃Rokoteasema<--------🏃♂️🏃♂️🏃♀️🏃♂️🏃♂️🚕
- Anonyymi
Ei seiso enää kauan ,läppäkoneisto vehkeessäsi vaurioituu ja edessäsi on veltot ajat,sitäpaitsi kivut olisivat jo mielettömät T:hiihtäjä 47 härmästä
- Anonyymi
Siellä piti pyllistää eikä toisin päin....
- Anonyymi
Mitä jos sillä hoitajalla on iso, sattuuko takapuoleen?
- Anonyymi
Kun ei nyt vaan kankeus leviäisi koko kroppaan.
- Anonyymi
Oliko mustanpörssin?
- Anonyymi
Menit rokotteissa sekaisin. Tavallisille ihmisille ei vielä jaeta koronarokotetta. Olet saanut jäykkäkouristusrokotteen.
- Anonyymi
Olen tulossa rokotuspisteeltä ja nyt penkin säätövara ei riitä, enkä pääse ratin takaa pois, Mitä teen?
- Anonyymi
Se jokaiseen EU-kotiin lähetetty piikki piti laittaa käsivarteen eikä pippeliin.
Kun käsi on kuusi tuntia ojennettuna, pitää toistaa taikasanat Hei Ursula. Sillä se korona lähtee.
Kun otat vahvistuspiikin, niin pistä se kuitenkin samaan paikkaan kuin ensimmäinen. Muista taikasanat Anna Sanna. Ihmeitä alkaa tapahtua. - Anonyymi
Silmämunat lähti liitää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772