24eur jää tulojen perusteella olen

Anonyymi

Köyhyysmääritelmän mukaan olen köyhä tulojen perusteella mutta jos tienaisin 25eur enemmän en olis köyhä. Työkyvyttömyyseläkkeellä olen ja 52v.

8

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on pienestä kii laulaa Samuli setäkin!😇😇😇

    • Anonyymi

      Nooh pärjäilen kohtalaisesti vaikka köyhä ja ostan 3.29eur maksavan kahvipaketin mutta hätätapauksessa menee halvempiki.

      • Anonyymi

        Ite oon kahvin juonin lopettanut. Niilläki rahoilla ostan olutta mitä kahviiin menee. Nytki oon kännissä 15 purkkia juotua . 20 purkkia ois tarkotus ainaki tänään juua. Ja tupakki käryää koko ajan. Aamuksi on jätettävä muutama olut että jaksaa uuen satsin olutta hakea. Kippis


      • Anonyymi

        Hienosti kirjoitit!Tuo kahvipaketin osto ja hintahuomautus oli hyvä !Olet onnellinen ihminen hyvä !


    • Anonyymi

      Taloussanomissa oli 2017 juttu nimeltä Kahden kastin eläkeläiset . Löytyy vieläkin netistä. Siinä verrattiin eläkkeitä 1995-2015 . Niin pelkkää työeläkkeitä saavien keskieläke oli vuonna 1995 1350 euroa niin vuonna 2015 olikin jo 2040 e. Kun taasen pelkkää kansaneläkettä saavilla oli sama 670 euroa vuonna 1995 että 2015. Ja henkilö joka sai molempia eläkkeitä oli hyppäys alaspäin vuonna 1995 sai 1251 euroa niin nyt saikin vain 2015 vuonna vain 1033 euroa.

      • Anonyymi

        Huonommassa asemassa joskus oli maatalonemäntä ja vuosien työstä pelkkä kansaneläke ja varmaan töitä tehnyt.Kun työelämässä ja elää kädestä suuhun ni aikas kolaus kun näkee eläkkeen määrän.


    • Anonyymi

      Klonks ! Ny kyllä kolahti .

    • Anonyymi

      Klunks,kolakin kolahti kivveen pihasa kun kolasin lumia kun niitä on niin vähän,pittää sytyttää kärrryytystupakki. Tulitikkuja ostan ja sätkäpaperria ja kessunpuruja makso mitä makso.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe