Mitä mieltä siitä että vuodenvaihteen jälkeen hekan taloissa on tilanne että jos talossa on parveketupakointi sallittu, niin vain osa asukkaista saa polttaa parvekkeella ja osan mentävä savuille ulos kadulle? Näin nimittäin on. Jos vuokrasopimus alkaa 1.1.2021 tai sen jälkeen niin et saa siinä talossa polttaa parvekkeella vaikka muut, aiemmin muuttaneet saavat. Vaikuttaa yhdenvertaisuusperiaatteen vastaiselta.
Laitonta pakottamista
3
118
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän tuossa ole mitään epäselvää, laitonta eikä epäreiluakaan. Pelin säännöt on tehty etukäteen selviksi. Niinhän see on kaikessa uudistuksessa. Vanhoja oikeuksia ja sopimuksia harvemmin poistetaan taannehtivasti. Sen sijaan uusiin sopimuuksiin sovelletaan uusia sopimusehtoja,
Jos esimerkiksi tupakoiva nykyinen asukas vaihtaisi samassa taloyhtiössä toiseen vuokra-asuntoon, niin hän tekee uuden vuokrasopimuksen ja samalla luonnollisesti parveketupakointioikeus poistuisi häneltä. - Anonyymi
Fiksut eivät polta parvekkeella ja ottavat tupakoimattomat ihmiset huomioon.
- Anonyymi
Minä poltan Hekan kämpässä sisällä asunnossa enkä parvekkeella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643