Mitä mieltä siitä että vuodenvaihteen jälkeen hekan taloissa on tilanne että jos talossa on parveketupakointi sallittu, niin vain osa asukkaista saa polttaa parvekkeella ja osan mentävä savuille ulos kadulle? Näin nimittäin on. Jos vuokrasopimus alkaa 1.1.2021 tai sen jälkeen niin et saa siinä talossa polttaa parvekkeella vaikka muut, aiemmin muuttaneet saavat. Vaikuttaa yhdenvertaisuusperiaatteen vastaiselta.
Laitonta pakottamista
3
165
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän tuossa ole mitään epäselvää, laitonta eikä epäreiluakaan. Pelin säännöt on tehty etukäteen selviksi. Niinhän see on kaikessa uudistuksessa. Vanhoja oikeuksia ja sopimuksia harvemmin poistetaan taannehtivasti. Sen sijaan uusiin sopimuuksiin sovelletaan uusia sopimusehtoja,
Jos esimerkiksi tupakoiva nykyinen asukas vaihtaisi samassa taloyhtiössä toiseen vuokra-asuntoon, niin hän tekee uuden vuokrasopimuksen ja samalla luonnollisesti parveketupakointioikeus poistuisi häneltä. - Anonyymi
Fiksut eivät polta parvekkeella ja ottavat tupakoimattomat ihmiset huomioon.
- Anonyymi
Minä poltan Hekan kämpässä sisällä asunnossa enkä parvekkeella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1618398KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4467512Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743854Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521543590Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1123019Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542685- 1262036
Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv372021Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231873Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811540