Tulee mielenkiintoinen Tammikuu ja vuodenalku

Anonyymi

Jos Joulukuu näin hiljainen, niin tarkastajat voisi alkaa
jakaa välitysyhtiön sponssaamia sorsia sitkeimmille suoraan tolpilla

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uberillä on ollut ihan vilkasta. Toivotaan että teilläkin ajomäärät kasvaa. Onnea uuteen vuoteen!

      • Anonyymi

        Huvittavaa tuo uber ulina. Onhan sinne rekisteröitynyt jo aikoja sitten jokainen taksiyrittäjä. Baareissa niitä ajoja on seurailtu ja naureskeltu pari vuotta. Tyhjää paskaa koko homma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvittavaa tuo uber ulina. Onhan sinne rekisteröitynyt jo aikoja sitten jokainen taksiyrittäjä. Baareissa niitä ajoja on seurailtu ja naureskeltu pari vuotta. Tyhjää paskaa koko homma.

        Joo, mulla kanssa Uber tili ja appi. Välillä tolpalla avaan vaikken kyytejä kehtaa kuitata kun on TH teipit ja kaikki. Ei sieltä tunnissa välttämättä tuu ensimmäistäkään tarjousta, eli ainakaan päivällä ei kovin tuottoisaa, varskimkin kun taksat on mitä on ja siitäkin vähästä pitää pulittaa 25% komissiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mulla kanssa Uber tili ja appi. Välillä tolpalla avaan vaikken kyytejä kehtaa kuitata kun on TH teipit ja kaikki. Ei sieltä tunnissa välttämättä tuu ensimmäistäkään tarjousta, eli ainakaan päivällä ei kovin tuottoisaa, varskimkin kun taksat on mitä on ja siitäkin vähästä pitää pulittaa 25% komissiota.

        Mä olin ottamassa lisäansioksi Uberin, mutta omat välityskeskuksen teippaukset ei ollu sallittuja. Miten saitte sen auki kun sinne piti laittaa valokuvat autosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvittavaa tuo uber ulina. Onhan sinne rekisteröitynyt jo aikoja sitten jokainen taksiyrittäjä. Baareissa niitä ajoja on seurailtu ja naureskeltu pari vuotta. Tyhjää paskaa koko homma.

        Miten pystyt baarissa seuraamaan ajoja kun et näe muiden kyytejä tai kysyntää ollenkaan? Ja jos jätät kuittaamatta omat keikat niin tili menee sulkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olin ottamassa lisäansioksi Uberin, mutta omat välityskeskuksen teippaukset ei ollu sallittuja. Miten saitte sen auki kun sinne piti laittaa valokuvat autosta?

        Ei välityskeskuksien tarroja kannata laittaa. Jos on laittanut, niin ne voi poistaa autopesulassa, että saa auton sopivaksi kaikille. Mullakin on kolmen keskuksen sopparit ja uuberi, jango ja woltti. Enkä laita yhdenkään keskuksen tarroja. Olen myynyt paikat yrittäjille. Keskus saa laittaa tarrat, jos maksaa niistä mulle. Tietenkin jos muuten vaan haluaa rekisteröityä joka puljuun, niin tarrat saa pois kuvankäsittelyohjelmallla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten pystyt baarissa seuraamaan ajoja kun et näe muiden kyytejä tai kysyntää ollenkaan? Ja jos jätät kuittaamatta omat keikat niin tili menee sulkuun.

        Sinä et näköjään ole koskaan käyttänyt Uberia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei välityskeskuksien tarroja kannata laittaa. Jos on laittanut, niin ne voi poistaa autopesulassa, että saa auton sopivaksi kaikille. Mullakin on kolmen keskuksen sopparit ja uuberi, jango ja woltti. Enkä laita yhdenkään keskuksen tarroja. Olen myynyt paikat yrittäjille. Keskus saa laittaa tarrat, jos maksaa niistä mulle. Tietenkin jos muuten vaan haluaa rekisteröityä joka puljuun, niin tarrat saa pois kuvankäsittelyohjelmallla.

        Voihan sitä ottaa kuvan jonkun muun Volvosta ja käyttää sitä.
        Brändivälityksen teipit vetää kyllä asiakkaita puoleensa joten ainakin mun mielestä kannattaa pitää ne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten pystyt baarissa seuraamaan ajoja kun et näe muiden kyytejä tai kysyntää ollenkaan? Ja jos jätät kuittaamatta omat keikat niin tili menee sulkuun.

        Joo, se on kamalaa kun tili meene sulkuun. Joutuu painamaan ALOITA nappia uudelleen.
        Voihan se toki perus uberkuskille olla ylivoimaisen vaikeaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe