Aihe

Tulee mielenkiintoinen Tammikuu ja vuodenalku

Anonyymi

Jos Joulukuu näin hiljainen, niin tarkastajat voisi alkaa
jakaa välitysyhtiön sponssaamia sorsia sitkeimmille suoraan tolpilla

9

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uberillä on ollut ihan vilkasta. Toivotaan että teilläkin ajomäärät kasvaa. Onnea uuteen vuoteen!

• Anonyymi

Huvittavaa tuo uber ulina. Onhan sinne rekisteröitynyt jo aikoja sitten jokainen taksiyrittäjä. Baareissa niitä ajoja on seurailtu ja naureskeltu pari vuotta. Tyhjää paskaa koko homma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huvittavaa tuo uber ulina. Onhan sinne rekisteröitynyt jo aikoja sitten jokainen taksiyrittäjä. Baareissa niitä ajoja on seurailtu ja naureskeltu pari vuotta. Tyhjää paskaa koko homma.

Joo, mulla kanssa Uber tili ja appi. Välillä tolpalla avaan vaikken kyytejä kehtaa kuitata kun on TH teipit ja kaikki. Ei sieltä tunnissa välttämättä tuu ensimmäistäkään tarjousta, eli ainakaan päivällä ei kovin tuottoisaa, varskimkin kun taksat on mitä on ja siitäkin vähästä pitää pulittaa 25% komissiota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, mulla kanssa Uber tili ja appi. Välillä tolpalla avaan vaikken kyytejä kehtaa kuitata kun on TH teipit ja kaikki. Ei sieltä tunnissa välttämättä tuu ensimmäistäkään tarjousta, eli ainakaan päivällä ei kovin tuottoisaa, varskimkin kun taksat on mitä on ja siitäkin vähästä pitää pulittaa 25% komissiota.

Mä olin ottamassa lisäansioksi Uberin, mutta omat välityskeskuksen teippaukset ei ollu sallittuja. Miten saitte sen auki kun sinne piti laittaa valokuvat autosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten pystyt baarissa seuraamaan ajoja kun et näe muiden kyytejä tai kysyntää ollenkaan? Ja jos jätät kuittaamatta omat keikat niin tili menee sulkuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olin ottamassa lisäansioksi Uberin, mutta omat välityskeskuksen teippaukset ei ollu sallittuja. Miten saitte sen auki kun sinne piti laittaa valokuvat autosta?

Ei välityskeskuksien tarroja kannata laittaa. Jos on laittanut, niin ne voi poistaa autopesulassa, että saa auton sopivaksi kaikille. Mullakin on kolmen keskuksen sopparit ja uuberi, jango ja woltti. Enkä laita yhdenkään keskuksen tarroja. Olen myynyt paikat yrittäjille. Keskus saa laittaa tarrat, jos maksaa niistä mulle. Tietenkin jos muuten vaan haluaa rekisteröityä joka puljuun, niin tarrat saa pois kuvankäsittelyohjelmallla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten pystyt baarissa seuraamaan ajoja kun et näe muiden kyytejä tai kysyntää ollenkaan? Ja jos jätät kuittaamatta omat keikat niin tili menee sulkuun.

Sinä et näköjään ole koskaan käyttänyt Uberia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei välityskeskuksien tarroja kannata laittaa. Jos on laittanut, niin ne voi poistaa autopesulassa, että saa auton sopivaksi kaikille. Mullakin on kolmen keskuksen sopparit ja uuberi, jango ja woltti. Enkä laita yhdenkään keskuksen tarroja. Olen myynyt paikat yrittäjille. Keskus saa laittaa tarrat, jos maksaa niistä mulle. Tietenkin jos muuten vaan haluaa rekisteröityä joka puljuun, niin tarrat saa pois kuvankäsittelyohjelmallla.

Voihan sitä ottaa kuvan jonkun muun Volvosta ja käyttää sitä.
        Brändivälityksen teipit vetää kyllä asiakkaita puoleensa joten ainakin mun mielestä kannattaa pitää ne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, se on kamalaa kun tili meene sulkuun. Joutuu painamaan ALOITA nappia uudelleen.
        Voihan se toki perus uberkuskille olla ylivoimaisen vaikeaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      354
      26296
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14266
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      349
      11958
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      98
      8901
    5. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      558
      6096