Aihe

Sofiasta alppimaajoukkueen päävalmentaja?

Anonyymi

Sen verran vahvat näytöt antoi Levillä lajiosaamisesta.

19

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sohville alkaa kertyä talvikaudelle aika paljon töitä. Dubaihinkin pitäisi ehtiä jossain kohtaa ja muuttokin edessä.

• Anonyymi

Stefan laittoi storyyn juuri sen kohdan kun Sofia onnettomasti horjahtaa, ja vielä tasaisella maalla kun odotetaan ylös menoa ja täytyi hieman siirtyä eteenpäin.

• Anonyymi

Hyvänen aika, etkö itse ole koskaan horjahtanut hissijonossa ??? Minä olen monta kertaa ja Alpeilla laskenut vuosikaudet, joissa näkee kyllä kaiken tasoisia hiihtäjiä, aloittelijat menevät tietysti opettajan kanssa ja muut kukin oman taitonsa mukaan.

• Anonyymi

Näytti onnettomalta kompuroinnilta. Miksi Stefu halusi juuri sen laittaa näkyviin. Siksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näytti onnettomalta kompuroinnilta. Miksi Stefu halusi juuri sen laittaa näkyviin. Siksi.

Oiskohan teepussia nautittu ennen rinteeseen menoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oiskohan teepussia nautittu ennen rinteeseen menoa.

Veikkaan että on koska kahdella suksella seisten en oo nähnyt ketään horjahtavan.

• Anonyymi

Kepit kaatuu puhkumalla 🌬

• Anonyymi

Aika lailla vähiin menee, tällaista haukkumista. Keksimällä keksitty

• Anonyymi

Hyvin laskettelee. Keksikää muuta.

• Anonyymi

No vaikka sitten sitä että miksi Stefan halusi nöyryyttää Sofiaa laittamalla näkyviin sen kompuroinnin. Siksikö että on nöyrä poika.

• Anonyymi

Mun kamut levillä olivat olleet samalla rinteellä hyvin oli Soffe vetänyt ja piste.

• Anonyymi

Buaaahh 🙈🙈🙈😂😂😂😂😂!!! Joopa joo 😅😅😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Buaaahh 🙈🙈🙈😂😂😂😂😂!!! Joopa joo 😅😅😅

Ottiko noin koville ??? 😬😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ottiko noin koville ??? 😬😂😂

Buaahhh 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣, nou, nou!

• Anonyymi

"Ja piste" 😂😂😂

• Anonyymi

Sinä ja sun kaveris, Leviä ootte edes unissanne nähneet, saati lasketelleet. Hahaaaaaa!

• Anonyymi

Pistepirkko iski jälleen, ei muuta osaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä ja sun kaveris, Leviä ootte edes unissanne nähneet, saati lasketelleet. Hahaaaaaa!

Leviä nähnyt 😂😂😂😂🙈🙈🙈🙈, whaaaaat 😂??? Enemmän kuin tavikset!!!
        Mikä kateustonttu näin joulun jälkeen noin höpisee🤣???? Laita juomat nyt pois ja käy shamaanilta ottamassa vauhti positiivisempaan fiilikseen, eiks jeh 😄!

• Anonyymi

Martina lautailee Levillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      345
      25081
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14238
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      349
      11738
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      110
      8746
    5. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      548
      6021