Aihe

Monenlaista ovilla kävijää

Anonyymi

Jehovan todistajia ei ole näkynyt juuri ovilla, kun koronakriisi alkoi. Mutta he eivät ole ainoita, jotka käyvät ovilla. Myös Mormoneita käyvät soittelemassa ovikelloja silloin tällöin. Ja muslimitkin käyvät ovilla. Mutta he käyvät vain niiden ovilla, joiden ovessa lukee musliminimi. Kun koronapandemia helpottaa, alkaa taas rumba ovilla.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Kun koronapandemia. . ." P.O. "Jos koronapandemia . . "
      Tämä tulee jatkumaan siihen asti kun Jeesus tulee kaikkien pyhiensä kanssa.
      Aikaa 6 vuotta.
      Vaivan aika on 7 vuotta. Yksi vuosi on jo mennyt.

• Anonyymi

Tiedotteesi parasta uskottuna ennen -päväys meni vanhaksi 1900 vuotta sitten.

• Anonyymi

Mormoneja on käynyt täällä ainakin saman verran kuin jehovantodistajia, kumpiakin kyllä harvoin, ei edes joka toinen vuosi.

Molempien ryhmien ongelma on, että he tekevät kenttänsä ihan väärin. Jeesuksen ohje ohitetaan täysin. On laukku, ei ole sauvaa (paitsi mormonipojilla voi ollakin, ei kuitenkaan ole kiinnostanut tarkistaa).

Mark. 6:8 Hän kielsi heitä ottamasta mukaan muuta kuin sauvan: ei leipää, ei laukkua eikä rahaa vyöhön.

• Anonyymi

olen monessa suomen kaupungissa asunut ja ikinä ei ole jehovat sun muut koputellut!!aika outoo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      255
      18138
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13796
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      330
      10172
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      58
      7345
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      329
      4494