Menkööt rokotettavaksi ne jotka tahtoo

Anonyymi

Itse en mene, kun en kuulu edes riskiryhmään. Ties vaikka olisin jo potenutkin koronaviruksen tietämättäni, ja olisin nyt sen ansiosta immuuni koko virukselle, kuten Trump.

56

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä sitten? Miksi sen tänne kerroit?

      Onko sinun omaa tyhmyyttäsi täällä oikein alleviivattava?

      Terv. Epäilijä

      • Anonyymi

        Mitä tyhmyyttä on olla ottamatta itselle turhaa rokotetta kehoonsa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tyhmyyttä on olla ottamatta itselle turhaa rokotetta kehoonsa?

        Jo se, että määrittelet rokotteen turhaksi, kertoo kaiken olennaisen.

        Terv. Epäilijä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo se, että määrittelet rokotteen turhaksi, kertoo kaiken olennaisen.

        Terv. Epäilijä

        Siis ottakoot ne kellä ei ole juustoallergiaa kuten videolla kerrottiin
        minä EN ota
        perusteet ylle.

        Terv. Epäilijä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo se, että määrittelet rokotteen turhaksi, kertoo kaiken olennaisen.

        Terv. Epäilijä

        En kuulu riskiryhmään, joten minulle se on turha. En kuulu myöskään tavallisen kausi-influenssan riskiryhmään, enkä myöskään sellaiseen tarpeeseen ole ikinä aiemmin rokotetta ottanut. Sen sijaan riskiryhmäläisten kannattaa kyseinen rokote ehdottomasti ottaa.

        Taidat siis itse olla aika helvetin tyhmä, kun et kirjoitettua tekstiä ymmärrä.


      • Anonyymi

        Aloittajalla on oikeus kertoa mielipiteensä!
        Tää on mailman menoa palsta eikä kommareiden ruikutus ja probaganda site!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kuulu riskiryhmään, joten minulle se on turha. En kuulu myöskään tavallisen kausi-influenssan riskiryhmään, enkä myöskään sellaiseen tarpeeseen ole ikinä aiemmin rokotetta ottanut. Sen sijaan riskiryhmäläisten kannattaa kyseinen rokote ehdottomasti ottaa.

        Taidat siis itse olla aika helvetin tyhmä, kun et kirjoitettua tekstiä ymmärrä.

        Mä oon jo pian 65 enkä ota!Jos Jumala tahtoo hakea mut henkien maailmaan lähden kun käsky tulee ,joskus se kuitenki tulee!Hänelle kunnia ja kiitos elämästä!


    • Anonyymi

      nooh joku muu ottaa sun piikkisi sitten
      ehkäpä pelastuu koronalta

      • Anonyymi

        Joh jokainen kuollut tuo 100000 euroa perintöveroa valtiollemme, heille se ei ole samaa :D
        Terv. Epäilijä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joh jokainen kuollut tuo 100000 euroa perintöveroa valtiollemme, heille se ei ole samaa :D
        Terv. Epäilijä

        Jokainen kuollut säästää eläkkeen seuraaville sukupolville ja Suomi pelastuu!


    • Anonyymi

      Koronapiikki on ilmainen niinkuin jonottamasi ämpärikin.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Mikään ei ole ilmaista, ei myöskään rokote. Valtio maksaa rokotteista eli rokotteet maksetaan veroista. Edes tuo ämpäri ei ole ilmainen, koska senkin hinta peritään tuotteiden hinnoissa.

        Myöskään ilmaista terveydenhuoltoa tai koulutusta ei ole olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voisin ottaa ton sputnikin ,mutta se ei oo listalla!

        Joo kiinnitin kans huomiota Sputnikin puuttumiseen...onks vähän liika halapa??


    • Anonyymi

      Katselen miten rokotetuille käy.

      • Anonyymi

        Jos sätkivät maassa katselen sitäkin. Mitäs sitä nyt auttamaan ventovieraita.


    • Anonyymi

      Kuten Sanna Marin sanoi, viruksen leviämistä ei voida estää, eikä ole tarkoituskaan estää.
      Kyseessä lienee vain harjoittelu virus, sitten, kun se oikea virus tulee ja käyttöön Marinin eutanasia rokotukset, niin jo on kumma jos ei vasemmistolaitenkin silmät ala avatua näkemään lähemmin vappusatasensa.

      • Anonyymi

        Ai koko kansa haluaan tappaa, vai?

        Mitä olet nappaillut?

        Terv. Epäilijä


      • Anonyymi

        Tosi sekava kommentti. Ei päätä, eikä häntää!


    • Anonyymi

      Hyvä, että et mene. Säästyy rokotteet fiksummille.
      Niin ja rokottamattomista tilastollisesti osa sairadtuu ja kuolee pois. Näin osa hölmöimmästä väestön aineksedta karsiutuu pois.

      • Anonyymi

        MIfäs dianieksi äddä dä dolet doddanut?


      • Anonyymi

        Koronatartunnan saaneiden kuolinprosentti taittaa olla jotain 0,1%:n luokkaa, ja sekin koskee lähinnä niitä riskiryhmäläisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronatartunnan saaneiden kuolinprosentti taittaa olla jotain 0,1%:n luokkaa, ja sekin koskee lähinnä niitä riskiryhmäläisiä.

        Haluan syntyä toiselle planeetalle seuraavassa elämässä,tää pallo on jo tuhon oma ,nääs jutkut ja USA teki siitä pelkkää roskaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronatartunnan saaneiden kuolinprosentti taittaa olla jotain 0,1%:n luokkaa, ja sekin koskee lähinnä niitä riskiryhmäläisiä.

        Laajalle leviävässä taudissa kuolleisuus on vain yksi haitta. Onhan tosin Suonessakin jo kuollut yli 500 ja US:ssa yli 300 000. Lisäksi sairaalahoitojen kustannukset, työstä poissaolot, ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laajalle leviävässä taudissa kuolleisuus on vain yksi haitta. Onhan tosin Suonessakin jo kuollut yli 500 ja US:ssa yli 300 000. Lisäksi sairaalahoitojen kustannukset, työstä poissaolot, ym.

        Ainakin Suomessa tuo kuolleiden määrä on minimaalisen pieni osa kaikista kuolleista. Joka vuosi kuolee noin 53 000 ihmistä Suomessa. Ja osa koronaan kuolleista olisi kuollut tänä vuonna muutenkin.

        Ja töistäkin ollaan paljon poissa muutenkin, koronan osuus poissaoloista ei ole merkittävä.


    • Anonyymi

      Suoralla videolla verrattiin rokotetta juustoon, en mene, olen allerginen.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Joko valehoitohenkilöt ovat aloittaneet ovelta ovelle -rokotukset?

    • Anonyymi

      Minäkin varmasti sairastin koronan tavallisena flunssana alkuvuonna. Eipä ollut hääppöinen pöpö.

      • Anonyymi

        Sivuoireena mojovat ilmavaivat. Mukava tussutella kaasu
        eikun kauppajonossa..


    • Anonyymi

      Jätä ottamatta, niin saa joku halukas sen. Itse en kuulu riskiryhmään, mutta otan rokotteen heti kun on mahdollista.

    • Anonyymi

      Rokotteen haluavat ekaksi paljon matkustelevat.

    • Onneksi Suomeen ei näillä näkymin olla tekemässä pakkorokotuslakia, joten vältymme saamasta joukkoa itkuisia uskonmarttyyrejä.

      Laumasuoja kestänee muutaman rokotuskielteisen, mutta inhimillistä huolta aiheuttaa varmasti denialistien mahdolliset alaikäiset lapset, jotka denialisti tietysti myös jättää rokottamatta.

      Näin olisi siis myös vastoin omaa tahtoaan rokottamattomia. Kuinkas nämä?

      • Anonyymi

        Miksi huolta aiheuttaa rokottamattomat alaikäiset lapset, joille koronavirus ei ole mitenkään vaarallinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi huolta aiheuttaa rokottamattomat alaikäiset lapset, joille koronavirus ei ole mitenkään vaarallinen?

        Varsinkaan, kun lapsia ei edes nykyisillä rokotteilla saa rokottaa. Nimittäin rokotteiden turvallisuudesta lapsilla ei ole tehty vielä kunnon tutkimuksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkaan, kun lapsia ei edes nykyisillä rokotteilla saa rokottaa. Nimittäin rokotteiden turvallisuudesta lapsilla ei ole tehty vielä kunnon tutkimuksia.

        Suollatteko muutakin kuin asiavirheitä? ; )


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Suollatteko muutakin kuin asiavirheitä? ; )

        Miten niin asiavirheitä? Nykyisiä rokotteita ei vielä saa rokottaa alle 16-vuotiaita tai raskaana olevia. Tämä voi muuttua, mutta näin on tässä vaiheessa. Nykyiset luvat ovat vain aikuisten rokottamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin asiavirheitä? Nykyisiä rokotteita ei vielä saa rokottaa alle 16-vuotiaita tai raskaana olevia. Tämä voi muuttua, mutta näin on tässä vaiheessa. Nykyiset luvat ovat vain aikuisten rokottamiseen.

        Lisään... Ja tietenkin tarkoitan koeonarokotteita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin asiavirheitä? Nykyisiä rokotteita ei vielä saa rokottaa alle 16-vuotiaita tai raskaana olevia. Tämä voi muuttua, mutta näin on tässä vaiheessa. Nykyiset luvat ovat vain aikuisten rokottamiseen.

        Lapset rokotetaan viimeisinä, jolloin luvat lienevät jo kunnossa. Suomen kuntien toimintatehokkuuden tuntien mitään kiirettä ei ole. Vähintään puoli vuotta menee, ennenkuin kaikki halukkaat aikuisetkaan on rokotettu. ; )

        Lapset muuten sekä saavat koronan, levittävät sitä että saavat vaarallisia oireita koronasta, joten asiavirheiden levittäminen on erityisen julmaa.


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Lapset rokotetaan viimeisinä, jolloin luvat lienevät jo kunnossa. Suomen kuntien toimintatehokkuuden tuntien mitään kiirettä ei ole. Vähintään puoli vuotta menee, ennenkuin kaikki halukkaat aikuisetkaan on rokotettu. ; )

        Lapset muuten sekä saavat koronan, levittävät sitä että saavat vaarallisia oireita koronasta, joten asiavirheiden levittäminen on erityisen julmaa.

        Viimeisten tietojen mukaan on hyvä, jos edes riskiryhmiä saadaan rokotettua puolessa vuodessa. Eli aikuisia ei saada rokotettua edes vuodessa.

        Ja itse en usko, että lapsia tullaan koskaan rokottamaan. Ja nuo "vaaralliset oireet" ovat erittäin harvinaisia, vastaavia oireita saa enemmän flunssastakin. Pandremnix-rokotteesta tuli paljon enemmän vakavia oireita kuin koronasta on tullut lapsille. Ja kannattaa muistaa, että joka vuosi kuolee tuhansia lapsia Suomessa, mutta korona ei ole tappanut yhtäkään lasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeisten tietojen mukaan on hyvä, jos edes riskiryhmiä saadaan rokotettua puolessa vuodessa. Eli aikuisia ei saada rokotettua edes vuodessa.

        Ja itse en usko, että lapsia tullaan koskaan rokottamaan. Ja nuo "vaaralliset oireet" ovat erittäin harvinaisia, vastaavia oireita saa enemmän flunssastakin. Pandremnix-rokotteesta tuli paljon enemmän vakavia oireita kuin koronasta on tullut lapsille. Ja kannattaa muistaa, että joka vuosi kuolee tuhansia lapsia Suomessa, mutta korona ei ole tappanut yhtäkään lasta.

        Korjaan.. Siis korona ei ole tappanut yhtäkään lasta Suomessa.


    • Anonyymi

      Kiitos tästä tärkeästä. Totasiis, tarpeettomasta infosta.

    • Anonyymi

      Kuka minä? Mihin riskiryhmään? Niin, kuka ties? Mille virukselle? Minkä ansiosta?

    • Anonyymi

      Ei voi mennä. Vaikka tahtoisikin. Rokotetaan tietyssä järjestyksessä jos rokotetaan.

    • Anonyymi

      Nämä markkinoille tulleet korona-rokotteet eivät estä sairastumista tautiin eikä myöskään viruksen leviämistä. Ne ainoastaan lieventävät oireita. Siksi voidaan hyvällä syyllä kysyä, miksi kaikkia painostetaan ottamaan rokote? Eihän enemmistö ihmisistä nytkään saa koronasta niitä vaarallisia oireita, vaan se on vaarallinen lähinnä riskiryhmille. Heidän rokottamisensa vielä käy järkeen, mutta miksi rokotetaan oireita lievittävällä rokotteella nekin jotka eivät todennäköisesti edes saa vakavia oireita??

    • Anonyymi

      Jotenkin näin videolta: Lääkärin mukaan rokote on helposti muunneltavaissa, kun siinä on se koodi, jos virusmuunnoksia tulee.

    • Anonyymi

      En ole ottanut influenssarkotettakaan koskaan enkä ole sairastunut influenssaan. Sen sijaan mieheni joka sai työantajansa kustantaman influenssarokotteen sairasti räkätaudin sinä talvena mutta en tiedä oliko se juurikin influenssa. Olen käyttänyt maskia kauppareissuilla ja pessyt käsiä ahkerasti ja olen välttänyt krononan. Eläkeläisenä mun ei ole tarvinnut heilua kylillä ihmisjoukoissa.

    • Anonyymi

      Jos joku tomppeli ei ota rokotusta, miksi siitä pitää kertoa moneen kertaan? Omaa tyhmyyttä. Korona on vakava sairaus eikä verrattavissa mihinkään kynnen mustumiseen tms. tautiin.
      Rokotukset ovat alkaneet ja jatkuvat hamaan tulevaisuuten. Niitä ei keskeytetä millään paskapuheilla tällä palstalla.

      • Anonyymi

        Vakava sairaus kuten influenssa.


      • Anonyymi

        Jos jotkut tomppelit menevät ja ottavat ensimmäisinä hätäisesti kehitetyn rokotteen ja saavat myöhemmin vakavia sivuoireita tai jopa sairastuvat pysyvästi, niin omaa tyhmyyttä. Varoitettuhan on. Turha odottaa sitten valtiolta mitään kunnon korvauksia. Eivät niitä saaneet sikainfluenssarokottesta narkolepsiaan sairastuneetkaan.


    • Anonyymi

      Aloittaja on jalomielinen ihminen, joka antaa hänelle valtion rahoilla hankitun piikin sitä haluavalle. Upeaa!

    • Anonyymi

      Kyllä minä otan rokotteen heti kun se on mahdollista.

      • Anonyymi

        Ota ihan rauhassa kunhan et tuomitse niitä jotka haluavat odottaa jonkin aikaa ja seurata tilanteen kehittymistä.


    • Anonyymi

      Ei tuomita, kunhan et hihhuloi! Koita mennä tuottavaan työhön, ettet ulostaa täyttä soopaa, kun et tiedä mistään.

      • Anonyymi

        Kas vaan. Teet olettamuksia jonkun kommentoijan työstä tai asiantuntemuksesta tietämättä kommentoijasta yhtään mitään. Pitäisi pysyä asiassa eikä mennä henkilökohtaisuuksiin.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe