usassa 300 dollaria viikossa työttömille.. huh korona korvausta
''Tukipakettiin kuuluu yritys- ja maataloustukien lisäksi muun muassa 300 dollarin viikoittainen korotus työttömyyskorvauksiin maaliskuun loppuun saakka.''
trump tosin ei ny allekirjoittanut
mutta huomaa eri meininki tukea
suomessa persut vastusti jopa kovaa tuota lyhyt aika 75eur korvausta, heille jotka selvästi kaikkein eniten tarvii.. huh...
persujen ansiosta maalis-elokuu väli jätettiin varmaan täysin korvaamatta myös
eli syys-joulukuu vain tuli
suomessa lyhyt aika 75eur toimeentulotuki köyhille
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä siinä dollarihymyt alkaa taas paistaa, kuin Hangon keks!
- Anonyymi
Kova on pelkkä korotus sosiaaliturvaan jos viikossa 300 dollaria, niin se tekee korotukseksi 1200 dollaria kuukaudeksi. Korotus on siis suurempi kuin Suomessa toimeentulotuki kokonaisuudessaan joka on 700e/kk eli USA sosiaaliturva on aloittajan mukaan 50% suurempi kuin Suomessa.
Taitaa olla kielitaidossa kuitenkin se syy. Työtön saa könttäsummana 300 dollaria yhden ainoan kerran, mutta ei enää maaliskuun jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1452720Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3621995- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331614Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772