Aihe

Riinis lähti bilettään jo Joulupäivänä

Anonyymi

Riinis tuli jo Joulupäivänä Helsinkiin bilettään hotelli Kämpiin. Kivaa näytti olevan. Unohtui taas lapset ja aviomies ! Hevosillekin löytyi ilmeisesti jostain hoitaja. Oliko taas kuumat treffit jonkun niistä miehistä kanssa ?

6

394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Erikoinen kuvio näillä kyllä, mutta olisiko avoin suhde?? Mutta miksi ei jouluna lasten kanssa?

• Anonyymi

Kettuux lapsista,
        Minä minä mulle mulle, se on nykypäivää.

• Anonyymi

Voi Riinis raukkaa, vanhin lapsi 13 vuotta ja tämä oli ensimmäinen joulu 20 vuoteen, kun hän on ollut lapsistaan erossa. Kyllä siinä täytyy päästä bilettämään, että surkeus ei jatku loputtomiin.

• Anonyymi

Riinis elää uutta nuoruuttaan. Senhän riisti Kalle tottakai niinkuin koko elämän. Näin Riinis ainakin aiemmin puhunut.
      Saapa nyt mennä vapaasti.
      Kaikille parempi jos Kalle pysyy lapsineen pohjoisessa.

• Anonyymi

Aikas lailla on vanhan spugen näköinen koko suttura, joskaan en ole seurannut, enkä edes tiennyt, että Kalle on naimisissa. Oliko se tämä pyydys joka omien sanojensa mukaan oli itse hyvin tietoinen, että näyttää huomattavasti nuoremmalta, kuin onkaan(45?)
        Kallekin jäänyt menneiltä vuosilta, ainakin minun mieleeni, tosin hatatarasti mutta jäänyt kuitenkin, urheilu-uutisista vaikka en talvilajeista erityisen kiinnostunut olekaan

• Anonyymi

Aisurius on nykysuomimiehen vallitseva ominaisuus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riinan oudot selitykset

Riina sanoo iltiksen haastattelussa että avioliiton ongelmat johtuvat siitä ettei häntä katsottu tai hänestä kiinnostuttu kun liikkuivat Kallen kanssa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      7827
    2. Mikäs emäntä se joka listi lapset ja itsensä?

Oli muhokselta,ouluun saakka piti mennä toteuttamaan tuokin asia. Onneksi ei silti rekan alle ajanut. Ei nimiä, toki ne tulee minfoon. Mutta niillä ei
      Muhos
      118
      7669
    3. Halla-aho: Emme halua, että punavihreä hallitus jatkaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761119.html Alkaa olla nykyhallituksella lopun ajat.
      Maailman menoa
      514
      5996