Riinis tuli jo Joulupäivänä Helsinkiin bilettään hotelli Kämpiin. Kivaa näytti olevan. Unohtui taas lapset ja aviomies ! Hevosillekin löytyi ilmeisesti jostain hoitaja. Oliko taas kuumat treffit jonkun niistä miehistä kanssa ?
Riinis lähti bilettään jo Joulupäivänä
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Erikoinen kuvio näillä kyllä, mutta olisiko avoin suhde?? Mutta miksi ei jouluna lasten kanssa?
- Anonyymi
Kettuux lapsista,
Minä minä mulle mulle, se on nykypäivää.
- Anonyymi
Voi Riinis raukkaa, vanhin lapsi 13 vuotta ja tämä oli ensimmäinen joulu 20 vuoteen, kun hän on ollut lapsistaan erossa. Kyllä siinä täytyy päästä bilettämään, että surkeus ei jatku loputtomiin.
- Anonyymi
Riinis elää uutta nuoruuttaan. Senhän riisti Kalle tottakai niinkuin koko elämän. Näin Riinis ainakin aiemmin puhunut.
Saapa nyt mennä vapaasti.
Kaikille parempi jos Kalle pysyy lapsineen pohjoisessa.- Anonyymi
Aikas lailla on vanhan spugen näköinen koko suttura, joskaan en ole seurannut, enkä edes tiennyt, että Kalle on naimisissa. Oliko se tämä pyydys joka omien sanojensa mukaan oli itse hyvin tietoinen, että näyttää huomattavasti nuoremmalta, kuin onkaan(45?)
Kallekin jäänyt menneiltä vuosilta, ainakin minun mieleeni, tosin hatatarasti mutta jäänyt kuitenkin, urheilu-uutisista vaikka en talvilajeista erityisen kiinnostunut olekaan
- Anonyymi
Aisurius on nykysuomimiehen vallitseva ominaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919