Onko opposition vainoaminen asiallista toimintaa oikeusvaltiossa?

Anonyymi

Perussuomalaiset ovat oppositiosssa. Perussuomalaiset eivät tee päätöksiä hallituksessa, joten ei ole varsinaisesti mitää aihetta arvostella Perussuomalaisia mistään. Siksi tällaista toimintaa kutsutaan oikeusvaltiossa opposition vainoamiseksi. Se on juuri sitä miten Lukashenka kohtelee oppositiota Valkovenäjällä. Tästä huomaa että Suomea hallitsee tosiaankin vanhat Stalinistit, kuten Lukashenka

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persupöljä samaistaa vainoamisen ja avostelun! Kyllä persuja on on lupa arvostella, kun aihetta on. Ja sitä aihetta kyllä riittää! Hallituksessa ollessaan persut räksyttivät täysin rinnoin oppositopuolueista ilman aihettakin.

      • Anonyymi

        Etkö osaa lukea? Mistä voi arvostella jotain joka ei ole vastuussa päätöksistä? Sinä siis vain vainoat toisinajattelijoita ja vastustat demokratiaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö osaa lukea? Mistä voi arvostella jotain joka ei ole vastuussa päätöksistä? Sinä siis vain vainoat toisinajattelijoita ja vastustat demokratiaa

        Te "toisinajattelijat" olette itse syypäitä siihen, että oppositio on niin heikko kun se nyt vain voi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te "toisinajattelijat" olette itse syypäitä siihen, että oppositio on niin heikko kun se nyt vain voi olla.

        Me olemme kristittyjä. Vainoat siis myös kristittyjä. Se on kansainvälinen ihmisoikeusrikos


      • Anonyymi

        Tsot tsot. Rupusakin pitäis nyt oppia vähän käytöstapoja. Ei voi esittää tuollaisia väitteitä ilman mitään todisteita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsot tsot. Rupusakin pitäis nyt oppia vähän käytöstapoja. Ei voi esittää tuollaisia väitteitä ilman mitään todisteita

        Hihhuli nimittelee muita rupusakiksi? Varsin kaukana kristillisyyden hengestä. Tulee mieleen pikemminkin inkvisition aika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihhuli nimittelee muita rupusakiksi? Varsin kaukana kristillisyyden hengestä. Tulee mieleen pikemminkin inkvisition aika.

        Ei se ole, koska jos sinä et usko Jeesukseen olet pakana etkä kristiuskon mukaan edes ihminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me olemme kristittyjä. Vainoat siis myös kristittyjä. Se on kansainvälinen ihmisoikeusrikos

        Kristityksi tekeytyvät lie tuomitaan ihan taivaiden puolesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristityksi tekeytyvät lie tuomitaan ihan taivaiden puolesta?

        Kristityn tehtävä on julistaa taivasten valtakuntaa ja siihen sisältyy myös kaikki kirkolliset rangaistukset tottelemattomuudesta


    • Anonyymi

      Haavistolaiset ne ei sitten piittaa laista yhtään

      • Anonyymi

        TH.


    • Anonyymi

      Ei heillä ole mitään arvosteltavaa edes. He ovat vain elukoita jotka eivät hyväksy demokratiaa ja haluavat ahdistella ihmisiä joilla on eri mielipide

    • Anonyymi

      Opposition tehtävä on tuoda vaihtoehtoja, mutta kun ei niitä löydy. On niin hyvä hallitus että menee räksytyksen puolelle, ja siinä oppositio on onnistuneet. Viimeinen ruma teko ole Haaviston tapaus.Siitäkin pitäisi pyytää yleisesti anteeksi, ja myöntää että ovat itse vikoja täynnä.

      • Anonyymi

        Onhan niitä. Demarit ei vaan suostu leikkaamaan itseltään. Oppisition ehdotus on että kaikki Demarit ja Vihervasurit mitää leikata koska he ovat varkaita ja kerjäläläisä


    • Anonyymi

      Tyhmä aloitus. Seuraa vaan kuinka venäjällä toimitaan ja pidä mölyt mahassasi.

      • Anonyymi

        Kirveleekö totuus että demokratian uhka tuleekin Vihervasemmisosta


    • Anonyymi

      Laitetaan persut lasikaappiin vain katseltavaksi, muttei arvosteltavaksi. Se on kyllä huomattu, ettei persuja saa arvostella. Olisi hyvä opetella ottamaan arvostelua vastaan jo oppositiossa, niin kestäisi sitten paremmin sitä, jos ja kun mahdollisesti pääsee joskus hallitusvastuuseen. Viimeksihän persuja ei ollut saanut arvostella ennen hallitukseen menoa, ja kannattajien ja silloisten kansanedustajien hermot ei sitten hallituksessa oloa kestäneetkään. Eikä muuten tule kestämään jatkossakaan. Kuten ei kestänyt persujen edeltäjäpuolueillakaan eli SMP:llä ja SKDL:llä.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      360
      4175
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1779
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1520
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1306
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe