Aihe

Hyvinvointivaltio alas

Anonyymi

"Porvari­puolueiden kannattajat vähentäisivät valtion velkaantumista karsimalla hyvin­vointi­palveluja."

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitähän Kokoomus teki koko ajan vallassa ollessaan ja työ väestäkin löytyy tämän riistopuolueen kannattajia

• Anonyymi

Minä olen saanut järkyttävät traumat suomen julkisesta,
        Aivokalvon tulehduksesta kirjoittivat jo odotus huoneessa poliittiset hullun paprut.
        Yksityinen oli ainut apu.

Sama oli aivokasvaimessa, sadistista pilkkaa että oireet mielisairautta, no sitten kun vein kuvat mielisairaudesta joka oli kasvanut 1 mm.päähän näköhermosta pariksi.
        Julkinen kielsi maksumääräyksen aivokirurgin arvioon ja jouduin hotelleineen ja lentoineen hoidattaa sen ulkomailla.
        Sama oli kaikessa muussa, olin poliittisen sadismin tikkataulu julkisella, jos vein virtsanäytteen, se kaadettiin lavuaariin, tätä jatkui 26 vuotta..
        En tietenkään lähde suomen julkiselle, tunnen avit ja muut soviet nukke oikeus laitokset.
        Soviet, ellei Stalin systeemiä Asta Ohon koko Suomi,
        Tietenkin tää kaikki tuntui vain suomalaiselta sadismilta, sitten ymmärsin ettei suomalainen ole sadistisempi kuin muut, meillä ainoastaan kilpailuton julkinen tulee sadistiksi, tyranniksi, sortaja staliniksi, koska sillä ei ole kilpailijaa.
        Ymmärrän Suomessa on stalinkstinen sosiaalidemokratia ja näin ollen olen varautunut maksamaan koko ikäni terveyden hoidon itse.
        Veroja maksan siksi että sosialidemokraatit eli minun silmissä juuttunnet stalinistit saa julkiselta Ay korttiaan vastaan erveyden hoitoa ja virkamiehet kynnetkin viilattua.

Äärimmäisen syrjiävä julkinen, käyttää psykiatriaa poliittiseen antisosialistien kidåuttamiseen, täysin stalåinistista hommaa se julkinen, minä sen näin kun olin sadismin tikun nokassa 26 vuotta, enkä ole käynyt 10 vuoteen julkisella enkä mene edes kuoleman edesssa traumatisoitavaksi julkisen sadismilla.

• Anonyymi

Onko tuo nyt joku uutinen? Lisäksi: ”Vasemmistopuolueiden kannattajat ajaisivat hyvinvointiyhteiskunnan alas jakamalla nyt tulevaisuudenkin rahat”

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      619
      30174
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      300
      22127
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14117
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      11138
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      93
      8251