En mene töihin.

Anonyymi

En ole koskaan jaksanut nousta aamulla ylös ennen klo 12 siksi en mene töihin.

14

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi pitäis töissä käydä, ei ole mulle selvinnyt.
      Just kin kaupassa hakemassa karjalanpaistia ja lohta, ja vaikka mitä. Ruokaa saa vaikkei töitä rahan eteen teekkään.
      Huomenna kyljyksiä ja kermasienikastiketta.

      • Anonyymi

        Ootas ku saadaan taas oikeistolainen hallitus niin ehkä tämäkin asia alkaa kirkastua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootas ku saadaan taas oikeistolainen hallitus niin ehkä tämäkin asia alkaa kirkastua!

        Hih... tukia ei kuule koskaan oteta pois ne kuuluu preustuslakiin. Aina kuule läytyy hiiren kolo jota voi hyödyntää. Niintähän käyttää eduskunnankin työläiset alinomaa jatkuvasti. Aina heille läytyy tapa jolla saa varastettua rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hih... tukia ei kuule koskaan oteta pois ne kuuluu preustuslakiin. Aina kuule läytyy hiiren kolo jota voi hyödyntää. Niintähän käyttää eduskunnankin työläiset alinomaa jatkuvasti. Aina heille läytyy tapa jolla saa varastettua rahaa.

        Kysymys ei olekaan siitä että ne otettaisiin pois.

        Koitas pinnistellä josko sulle tulis sellainen sana kuin vastikkeellisuus mieleen ja voiskohan sitä jotenkin "yhdistää" näihin tukiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys ei olekaan siitä että ne otettaisiin pois.

        Koitas pinnistellä josko sulle tulis sellainen sana kuin vastikkeellisuus mieleen ja voiskohan sitä jotenkin "yhdistää" näihin tukiin?

        Kauheen katkera olet!!! Höpsis, mitään ei tarvi tehdä jos sa etuuksia, jos jotain pitää tehdä sillon maksetaan PALKKAAA! Oletko kuullut sellaisesta kuin palkka?

        Ai niin sä teetkin ilmaisia töitä ja 9 e päiväkorvaustöitä. Kun et arvosta itseäsi etkä kehtaa pyytää palkkaa, ja nyt kärsit.


    • Anonyymi

      Koitas keksiä parempi syy sillä aamulla myöhään nukkuminen ei mitenkään estä työn tekemistä!

      Voit tehdä ihan vapaasti ilta- tai yövuoroa!

      • Anonyymi

        Vapaasti ilman palkkaaa??? No seps se on syy miksei työt kannata. Ja ihan noin reippahasti ilmoittelet että vapaasti vaan orjailemaan! Ehei mee sie vaan, jätämme ne hommat sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapaasti ilman palkkaaa??? No seps se on syy miksei työt kannata. Ja ihan noin reippahasti ilmoittelet että vapaasti vaan orjailemaan! Ehei mee sie vaan, jätämme ne hommat sulle.

        No mä saan kyllä palkkaa, tai ainakin korvauksen menetetystä vapaa-ajasta, mun töistä. Tänään on vielä yks vapaa päivä mut huomenna pitäisi mennä työpaikalle ysiin mennessä.


      • Anonyymi

        Kuka hullu nyt yöllä töihin menee? Yö on nukkumista varten, samoin aamu. Illalla voin tehdä työtä tunnin tai kaksi.


    • Anonyymi

      Töihin?Siis mihin?Mikä se töihin on?

      • Anonyymi

        Eihän se ole monelle sen kummempaa kuin mitä sinä kotonakin teet, laitat ruokaa ja siivoat - Kotona et saa siitä palkkaa mutta tekemällä sen jollekin toiselle niin saat siitä vielä rahaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se ole monelle sen kummempaa kuin mitä sinä kotonakin teet, laitat ruokaa ja siivoat - Kotona et saa siitä palkkaa mutta tekemällä sen jollekin toiselle niin saat siitä vielä rahaa!

        Niin yleensä palkka maksetaan sille kuka työn tekee ja palkan maksaa työn teettäjä. Voithan kotitöistä maksaa itsellesi palkkaa jos siitä tulee parempi mieli. Sellaisesta en ole kuitenkaan vielä kuullut että naapuri maksaisi sinulle palkan siitä hyvästä että teet itsellesi kotitöitä.


    • Anonyymi

      ....ja tämä aloitus on klo 11.36...?

    • Anonyymi

      Unohdit kertoa, että työskentelet yövuorossa anarkistina aiheuttaen pelkkää menoa yhteiskunnalle. Voidaan vain ihmetellä, että miksi se ruokkii sinua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe