😷 💍 😍 haaveita muilla on kaivatustaan? Mulla oli edellinen koira niin hankala, että uutta valitessani ajattelin tulevani toimeen millaisen koiran kanssa tahansa. Sainkin yllättäen koiran, jollaista olin edellisen koirani kanssa toivonut. Olenkin miettinyt, että olisikohan toisen miehen kanssa yhtä hyvä tuuri kun lähemmin tutustuisi.
Jaksaisin odotella hänen aloitettaan aika pitkään, mutta jos kymmeneen vuoteen ei mitään tapahdu niin voi olla, että karkauspäivän käyttäisin hyödykseni. Ja ainahan voi tilanteita järjestellä vanhojen uskomusten mukaan. Jos hunnulle sataa, tietää se suurta onnea.
"Rakas me saadaan talvihäät":
https://youtu.be/9Y3p2vX3b5I
Mitenkähän pitkälle meneviä
13
57
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan vaan seksiä haaveilen.
- Anonyymi
Täh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täh
Niin. En aloittajasta, mutta kaivatusta
- Anonyymi
Sama. Seksiä haaveilen minäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies olen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies olen
Nainen olen.
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä aloittajan kaivattu (mies) joskus haaveilee samoin, mutta kirjoittaisiko hän siitä tälläiselle palstalle? Uskon, ettei ainakaan näkyvästi, kun hän on sellainen herrasmies.
Anonyymi kirjoitti:
Mies olen
En tiedä mihin tämä kommentti viittaa, mutta varmuuden vuoksi lisään että aloittaja on nainen!
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Ehkä aloittajan kaivattu (mies) joskus haaveilee samoin, mutta kirjoittaisiko hän siitä tälläiselle palstalle? Uskon, ettei ainakaan näkyvästi, kun hän on sellainen herrasmies.
En mitenkään pahalla sanonut, mutta sanoin noin, enhän tiedä kuka oot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mitenkään pahalla sanonut, mutta sanoin noin, enhän tiedä kuka oot.
Kenestä haaveilet seksiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenestä haaveilet seksiä?
Siittä naisesta kenestä haaveilen. Kuinka se pitäisi sanoa tässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siittä naisesta kenestä haaveilen. Kuinka se pitäisi sanoa tässä?
Kerro esim. naisen alkukirjain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro esim. naisen alkukirjain
Mitä se auttaa? En voi itse tehdä asialle mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.505285Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652703Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️181824- 1381704
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1321616Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181500- 1021447
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?271399Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411166Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141153