Tipaton tammikuu.

Anonyymi

Miten on alkaako sinulla tipaton tammikuu?

31

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä minulla alkaa tipaton tammikuu eikä se ole ensimmäinen eikä ainoa tipaton kuukausi tulevanakaan vuonna.

      Minä olen nimittäin suuren idolini Teuvo Hakkaraisen tavoin absolutisti.

    • Anonyymi

      Nyt ollut jo noin 20 tipatonta tammikuuta.

    • Anonyymi

      Ei ala 4 tammikuuta tulee tt tuki. Ja olutta silloin ostan

    • Anonyymi

      Juu, alkaa. Seuraavan kerran saatan pari lasia viiniä juoda ehkä pääsiäisenä tai vappuna. Juhannuksena menee ehkä 6-päkki kolmen päivän aikana saunoessa. Viinakset eivät ole koskaan ollut minulle mikään juttu, millä pitäisi päätä pehmentää ja rahaa hussata. Pari lasia on tosin ihan kivaa hyvässä seurassa.

    • Anonyymi

      Lopetin alkoholin käytön 5.5v sitten...

      • Anonyymi

        Hyvä päätös lopettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä päätös lopettaa.

        Kannattaa mielummin pitää huikaton Helmikuu kun se on lyhyempi.


    • Anonyymi

      Alkoholin hinta nousee 2021 vuoden alusta.
      Tupakka-askin hinta nousee myös.
      Köyhä säästää rahaa kun lopettaa näiden käytön.

      • Anonyymi

        Ne on kolme hallituksen rahasampoa: "bensa, viina, tupakka " Ihan joka vuosi.
        Tuloveroa ei uskalleta korottaa, mutta alvihan nousee automaattisesti hintojen mukana.
        Kun saatiin kilpailukykyisiä tuloksia tuloneuvotteluissa niin voidaan heti ilmoittaa
        taas rajuista korotuksista polttonesteisiin kuten Harakka teki.
        Siis taas demarit huijasivat äänestäjiään ja vappusatanenkin jäi saamatta .


    • Anonyymi

      Torjuin tipattoman tammikuun unohtamalla sen kokonaan.
      Kävin nimittäin ostamassa Prismasta jo Runebergin torttuja ja vietänkin vaan sellaisen tosi pitkän helmikuun .

    • Anonyymi

      Vielä11 päivää.

    • Olen ollut jo viisi vuotta raittiina ja jatkan samaa rataa Jumalan voimassa ja armosta

      • Anonyymi

        Älä sotke taruolentoja tähän alkoholikeskusteluun.


    • Anonyymi

      10 päivää vielä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      25.

    • Anonyymi

      Neljäs vuosi menossa tipattomana

    • Anonyymi

      Mitä sitten........ala ryyppään.

    • Anonyymi

      Voi ei.Tämähän loppuu jo pian kun nyt on 26/31.

    • Anonyymi

      Mene kyselemään tipattomista päihteitä koskevalle palstalle. Miksi haluat ylläpitää köyhistä typeriä mielikuvia myös päihdeongelmaisina? Yritätkö ruokkia ajatusta että köyhyys johtuu köyhän päihdeongelmasta?

    • Anonyymi

      Tipattomista kausista ei mitään hyötyä jos taas jatkaa alkoholinkäyttöä. Lapsellisia ajatuksia että taas aloin ryyppään kun joi yhden oluen.

    • Anonyymi

      Rahaa on säästynyt koska ei juo kaljaa. Yleensä menee 20 euroa viikossa kaljaan niin nyt on säästynyt jo 80 euroa. Ihan hyvä juttu, ostan säästörahoilla uuden kylmälaukun ja siimaa virveliin.

    • Anonyymi

      Miksi pitää olla niin ehdoton eli joko raivoraitis tai juoppo .
      Eikö kyetä suhtautumaan asiallisesti alkoholiin.
      Pari saunakaljaa viikossa ja kaapissa on monta litraa juomatonta konjakkia
      sekä muita alkoholijuomia, mutta ei ne vaivaa yhtään mieltä.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä että kohtuukäyttäjä voi olla. Yleinen määritelmä alkoholinkäytöstä ettei muille tai itselle haittaa. Eihän alkoholisti sitä myönnä että hänen alkoholinkäyttönsä mitään ongelmia aiheuttaa juupa juu.


    • Anonyymi

      Itsellesi sinä tuota selitä ni laske paljonko vuodessa menee alkoholiin. Mitä helvettiä mitään 20eur viikossa mene kaljaan koko vuonna jos ei juo. Rautalanka ei riitä selvittään ihmiselle alkoholinkäyttöä. Mitään tipattomia tarvita ni oma käyttöni on niin 2 viikon välein.

    • Anonyymi

      Kyllähän näitä löytyy jotka 3krt viikossa hörppii kaljaa vaikka esim sen 18 niin hieman tulee kulutukseen muutosta jos vaan hörppiikin 2 viikon välein sen 18. Jos 3krt viikossa ni se tekee vuodessa 2808tölkkiä ja sitten se joka hörppii 2 viikon välein ni vuodessa 468tölkkiä elikä erotus 2340. Eipä rahallisesti mikään pieni summa. Juu pitää tipattoman tammikuun ja sen jälk taas 3krt huh kyllä järkevää.

    • Anonyymi

      Moro.27/31.

    • Anonyymi

      Vielä 2 päivää.

    • Anonyymi

      En pitänyt tipatonta tammikuuta.
      Ihan sen vuoksi, kun alkoholinkulutukseni on aika vähäistä muutenkin, niin yksi neliviikkoinen "kuiva kausi" ei siinä meinaa mitään.
      Suurkuluttajille varmasti hyvä vaihtoehto, joskin varmasti parempi tapa olisi vähentää kokonaiskulutusta.
      Tipaton tammikuu ei paljos auta, jos loput 11kk vuodesta juo kuin pesusieni.

    • Anonyymi

      Se oli sitten siinä.

    • Anonyymi

      OStin 15 olutt. Vähän nuhaa ollut että ei viitsinyt enempää ostaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe