Pastorien aistikkaat kampaukset

Anonyymi

Mikä ihmeen villitys monessa seurakunnassa on että pastorit hoitavat ulkonäköään enemmän kuin naiset? Tuntuu kaikilla olevan aistikkaat kampaukset jotka selvästi ovat ammattikampaajan käsialaa eli pehmennystä, värjäyksiä ja laineita sekä tarkasti muotovaahdolla aseteltu kampaus. Ihan homoilta vaikuttaa moni pastori näissä tukkalaitteissaan. Olen kuullut että moni kaljuuntunutkin pastori on hakenut virosta hiussiirrännäistä tai hiustenpidennystä että saavat esiintyä leijonaharjaisessa kampauksessa. Ei tunnu että Jeesus on tärkein jos pastori käy ihokuorinnassa ja kampaajalla ja päällä on joka kokouksessa uusi pikkutakki ja upouutta teryleeniä jalassa.

140

960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin no, raamattu puuttuu vain naisten taipumukseen tehdä ylihienoja tukkalaitteita. Mutta oli sitä vanhassa liitossa jotain säädöksiä vissiin miehillekin. Nasiirilla kyllä piti tukka kasvaa vapaasti. Komeakuontaloisempia miehiä raamatussa olivat varmaankin Simpson ja Absalom. Ja kun katsoo tukkalaitteita nyky-Israelissa, niin kyllä sitä tukassa löytyy edelleenkin Jumalan omaisuukansan parissa, niin korkeutta, kiharaa kuin pituuttakin. Oli varmaan Jeesuksellakin kunnon luonnonkiharapehko aikanaan. Pituudesta en tiedä sanoa.

      • Anonyymi

        Tarkoitat egyptiläisiä / arabeja . Haagar. Temppelivuorella on moskeijoita .


      • Anonyymi

        Eipä kuulu huutoa yljälle ei kuulu. Ristiinnaulitse ristiin naulitse kuului ja kuuluu vieläkin.


    • Anonyymi

      On parempi, että menet hiihtämään kuin että kirjoittelet satujasi. Kukaan ei ole kiinnostunut sinun villityksistäsi.

      • Anonyymi

        Ei ole lunta!


    • Anonyymi

      On sulla hyvä mielikuvitus kaamosaikana.

    • Anonyymi

      Aistikas kampaus ja kytevä katse, ovat hyvin voidellun pastorin tuntomerkkejä.

      • Anonyymi

        Ei sanota Sanassa noin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sanota Sanassa noin!

        eikös evankeliumissakin lue, jotenkin seuraavasti"

        "tahtovat, että ihmiset heitä ihailisivat"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikös evankeliumissakin lue, jotenkin seuraavasti"

        "tahtovat, että ihmiset heitä ihailisivat"

        Älä himoitse . Joka katsoo miestä himoiten on jo tehnyt huorin hänen kanssaan.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä himoitse . Joka katsoo miestä himoiten on jo tehnyt huorin hänen kanssaan.....

        Paljon on sitten homoja hellarimiehiä...
        Mutta miksi niin makeasti katselevat heteromiehiä ?
        Joku kiusaus, kilvoittelu tai haluavat vaan antaa kaikille mahdollisuuden ?


    • Anonyymi

      No saarnaajaa ei kukaan ihaile, siitä voi alkaa tuon tukkahuuhaan pohtiminen.

      • Anonyymi

        no, ei ihaile, vaan "he tahtovat" (tahtoisivat, että ihmiset heitä ihailisivat . . .??


      • Anonyymi

        Jeesus ei värjänny tukkaa


    • Anonyymi

      jos se lammas tuet minun kotiin Mä Soittaisin poliisit

      • Anonyymi

        Saisiko tuon selkosuomella?


    • Anonyymi

      Jos pitää terveyttään ja ulkomuotoaan kunnossa, sehän on vain Jumalan luomistyön kunnioittamista. Siis hyvä asia.

    • Anonyymi

      Pohjois-Savon helluntaiseurakunnissa " pastorit" ovat olleet ns. tyttöpoikia jo nuoresta....

      • Anonyymi

        Eräissä näistä ainakin


    • Anonyymi

      Jeesus ei kammanut tukkaansa ainakaan aistikkaasti! Miksi sitten pastoreiden pitäisi niin tehdä? Niimpä!!

    • Anonyymi

      Yhdellä on semmoinen. Että kyljet ajettu siiliksi ja päällä pitkä harja josta lähtee nuttura. Nuttura on kuin kiettepulla. Kampausta on tehostettu värjöyksin.

    • Anonyymi

      Kierre pulla

    • Anonyymi

      Tunnistan heti puhujan jolle oma habitus on keskipisteessä, juoksemista lavalla, elehtimistä, viimeisen päälle trendikäs pukeutuminen, valitettavasti en pysty ottamaan mitään vastaan ja suljen telkkarin.

      • Anonyymi

        Aamen!


    • Anonyymi

      lukevat julkisia rukouksia ja tahtovat, että ihmiset heitä ihailisivat

      • Anonyymi

        Nuo julkisuutta hakevat hyvin kammatut kenokaulat tunnetaan Raamatussa, rukoilevat toreilla ja kadunkulmissa ja TV-lähetyksissä.

        Joh. 8:44

        Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo julkisuutta hakevat hyvin kammatut kenokaulat tunnetaan Raamatussa, rukoilevat toreilla ja kadunkulmissa ja TV-lähetyksissä.

        Joh. 8:44

        Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.

        Puhuu juutalaista ne ei pysy


    • Anonyymi

      Asiat tärkeysjärjestykseen.
      Runsaasti tukkarasvaa = pastori hyvässä voitelussa.

      Tämä taas tarkoittaa enemmän testamettejä ja suurempia lahjoituksia.

    • Anonyymi

      Matt. 6:5

      "Kun rukoilette, älkää tehkö sitä tekopyhien tavoin. He asettuvat mielellään synagogiin ja kadunkulmiin rukoilemaan, jotta olisivat ihmisten näkyvissä. Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet. [Matt. 23:5; Luuk. 18:13]

      Luuk. 11:2

      Jeesus sanoi heille: "Kun rukoilette, sanokaa näin: -- Isä, pyhitetty olkoon sinun nimesi. Tulkoon sinun valtakuntasi. [Matt. 6:9-13 : Room. 8:15 | Jes. 29:23 | Dan. 7:14]

      • Anonyymi

        Matt. 6:6

        Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.


      • Anonyymi

        Synagogilla ympärileikataan uhrataan eläin uhreja ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matt. 6:6

        Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.

        Ja tähänkin Aamenet!


    • Anonyymi

      Olen nähnyt niin lapsellisia uskovaisia, että ei hyvää päivää. Nämä eivät tottele mitään paittsi Jeesustaan ja lopulta he jopa keksivät itse mitä Jeesus tahtoo ja haluaa heidän tekevän.

      Heitä on ihan toimihenkilöinäkin kiusaamassa normaalihmisiä. He käyttäytyvät kuin lapset William Goldingin kärpästen herrassa. Suosittelen kaikkia lukemaan kyseisen kirjan. Sellaiskesi maailma nimittäin menee, jos tämä Raamatun lupaama taivasten valtakunta tulee maanpäälle.

      Jokainen muistaa varmaan kouluajaltaan kuinka julma lapsen maailma voi olla.

      Maailma myös menee sellaiseksi, jos raamatun ennustama maailmanloppu tulee ja tilalle tulee se apostolien lupaama Jumalan valtakunta.

      Oikeastaan Feodaalinen maailma oli juuri sellainen, jokainen, joka tuntee historiaa muistaa millainen maailma on ollut aina 1800-luvun loppuun asti. Tuolloin varsinkaan aatelisto ei nähnyt mitä eroa lapsen ja aikuisen välillä. Lapsia ja aikuisia ajateltiin samanlaisena massana. Lapsia jopa teloitettiin varkauksista ym. Kreivit ja ruhtinaat käyttäytyivät kuin vaateliaat lapset syöden vaikka alustalaistensa eväät oman hyvinvointinsa ja mukavuutensa takia.

      Tällainen oli menneisyyden maailma jossa kristinuskolla oli vahva asema. Monet hihhulit ovat alkaneet käyttäytyä julman lapsen tavalla. ja tämä näyttää valtaavan alaa selvästi.

      En suosittele ketään menemään kristillisiin seurakuntiin ainakaan ukson vuoksi. Uskonnottomien nimenomaan pitää kuulua vaikka Suomessa evlut. seurakuntaa jotta meno valtion kirkossa sitä kautta pysyy järjellisenä ja sitä kautta koko maassa.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Miksi tuo heiluttelee käsiään ja sormiaan. En jaksanut kuunnella.


    • Anonyymi

      Kaunistautuminen on ylistys Luojalle.

      • Anonyymi

        Miesten permamentti on kauhistus Luojalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miesten permamentti on kauhistus Luojalle

        Miesten hiusvärit on syntiä ja korut saati palmikot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miesten hiusvärit on syntiä ja korut saati palmikot.

        Kaunistautukoon kotonaan naistaan varten .


      • Anonyymi

        Iisebelin buduaarin mukainen kauhistautuminen on kauhistus.


    • En ole nänyt tuollaista pastoria.

      • Anonyymi

        Itse näin eilen pastorin torilla ja hänellä oli selvästi tupee päässä ja tupeeseen oli piippiraudalla käännetty ns. homokiehkura. Onneksi Jeesus nosti torille kovan tuulen joka heitti pastorin tupeen läheiseen jokeen. Rukoilen että pastori tekee parannuksen eikä enää sorru homoseksuaaliseen hiusmalliin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse näin eilen pastorin torilla ja hänellä oli selvästi tupee päässä ja tupeeseen oli piippiraudalla käännetty ns. homokiehkura. Onneksi Jeesus nosti torille kovan tuulen joka heitti pastorin tupeen läheiseen jokeen. Rukoilen että pastori tekee parannuksen eikä enää sorru homoseksuaaliseen hiusmalliin

        Olen nähnyt erään pastorin papillotit päässä ja kurkut silmillä. Myöhemmin kuulin hänen olleen nuorempana transsuna ruotsissa


      • Anonyymi

        Juutalainen ei saa leikata parran reunaa .


      • Anonyymi

        Googlaa yksinkertaisesti vain:
        Vesilahden kirkkoherra


    • Anonyymi

      Millainen on aistikas kampaus 😅

      ST

      • Anonyymi

        Katsoo himoiten miestä on jo tehnyt huorin miehen kanssa . Pahinta jos nilkat näkyy.


    • Anonyymi

      Tämä aloitus on huumoria, mutta minulle tämä tuo elävästi lapsuuteni ja nuoruuteni mieleen.
      Nimittäin kylällämme asui eräs saarnamiesjolla oli hyvin vahva ja lainehtiva tukka, tosin ihan luonnostaan, sillä. Hänen poikansa oli samalla luokalla kanssani ja tuolla pojalla oli ihan samanlainen tukka.
      Aikaajoin, kun ja jos joku mainitsee passtoreiden yms hiuksista niin joka kerran nousee mieleeni tuon saarnamiehen tukka ja niin kävi nytkin tämän aloituksen myötä.
      Vaikka olin vielä. Lapsi niin katseeni aina kiinnittyi noihin hiuksiin ja pohdin ovatkohan ne vesilaineet, joita mummuni sisko ruukasi harrastaa.. Mummuni sisko asui meillä ja katsoin vierestä kun hän peilin edessä asetteli etuhiuksiinsa vesilaineita veden avulla.
      Nyt tiedän etteivät olleet saarnamiehellä itsetevtyjä vesilaineita, sillä kun katson vanhaa koulukuvaamme niin tuolla saarnamiehen pojalla oli juuri samanlaiset laineet kuin isällään. Lyhyet hiukset sivujakauksella jossa voimakkaat laineet.
      Muistan ne varmaan aina

      ST

      • Anonyymi

        Moi. Eikö sun pitänyt lähteä pois palstalta 🙂?
        Miten menee?

        LS


      • Anonyymi

        Moi sitten 🙂 ehkä menitkin nukkumaan...minuakin alkoi kyllä jo väsyttää...

        Hyvää yötä. Voi hyvin, st. ♥️

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi. Eikö sun pitänyt lähteä pois palstalta 🙂?
        Miten menee?

        LS

        Hei! Ei pitänyt, miten niin 😄 piti mun, kun alkoi kyllästyttämään koko palsta ja vieläkin kyllästyttää muttei ihan yhtä paljon niin että olisin puhki tympääntynyt. Kun pitää vähänbtaukoa niin täällä jaksaa taas olla.
        Ihan kait se tässä kasveja kasvatellessa ja kukkia hoitaessa.
        Oi että rakastan kasvihuoneen tuoksua ja tunnelmaa.
        Tuomi kukkii nyt ja pihalla on niin ihana tuoksu. Omenapuut aukaisevat ihan kohta nuppunsa.
        Ruohonleikkuri meni rikki, mutta nautin nyt rennosta nurmikosta, jossa voikukat, maahumala ja muita minulle tuntemattomua lajeja päässyt kukkimaan kunnolla kun nurmikkoa ei ole voinut leikata. On vaikka mitä. Punkitkin vatmasti viihtyy, mutta myös perhoset. Joka päuvä saan pysähtyä ihmettelemään jotakin perhosta.
        Viinimarjapensaat nupuillaan. Pölyttäjiä on paljon. Yhtä aurinaa ja hirinaa kun kuljen pihalla.
        Laitoin hyönteishotellin seinään.
        Pelkään isoja hämähäkkejä, koppiaisia ja amppareita mutta nautin. Tänä vuonna pihalla on ollut paljon hyönteisiä ja tunnen itseni kuin osaksi luontoa.
        Onkohan pölyttäjiä tänä cuonna yleiseamstikkin enemmän 🤔
        Kolmessa pihaoöntössä pesitään. Poikasten sirkutusta on ihana kuunnella kun koiras tai naaras saapuu tuomaan ruokaa. Tsir tair tsir.
        Eilen istuin pitkäksi venähtäneellä nurmikolla kuunnellen kännykästä virsiä ja keväisiä kansanlauluja. Kyllä nautin. Aurinko paistoi. Levitin multaa yhdelle vanhalle pihalampialueelle johon aijon oatuttaa Auringonkukkia täyteen. Karkasi vähän lapasesta kun puuilossa siemenpussit maksoivat 2 e 5 kpl ja nyt minulla on likemmäs sata Auringonkukantainta odottamassa maahan istuttamista. Toivon että ehtivät kukkia.

        Mitä sinulle?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei! Ei pitänyt, miten niin 😄 piti mun, kun alkoi kyllästyttämään koko palsta ja vieläkin kyllästyttää muttei ihan yhtä paljon niin että olisin puhki tympääntynyt. Kun pitää vähänbtaukoa niin täällä jaksaa taas olla.
        Ihan kait se tässä kasveja kasvatellessa ja kukkia hoitaessa.
        Oi että rakastan kasvihuoneen tuoksua ja tunnelmaa.
        Tuomi kukkii nyt ja pihalla on niin ihana tuoksu. Omenapuut aukaisevat ihan kohta nuppunsa.
        Ruohonleikkuri meni rikki, mutta nautin nyt rennosta nurmikosta, jossa voikukat, maahumala ja muita minulle tuntemattomua lajeja päässyt kukkimaan kunnolla kun nurmikkoa ei ole voinut leikata. On vaikka mitä. Punkitkin vatmasti viihtyy, mutta myös perhoset. Joka päuvä saan pysähtyä ihmettelemään jotakin perhosta.
        Viinimarjapensaat nupuillaan. Pölyttäjiä on paljon. Yhtä aurinaa ja hirinaa kun kuljen pihalla.
        Laitoin hyönteishotellin seinään.
        Pelkään isoja hämähäkkejä, koppiaisia ja amppareita mutta nautin. Tänä vuonna pihalla on ollut paljon hyönteisiä ja tunnen itseni kuin osaksi luontoa.
        Onkohan pölyttäjiä tänä cuonna yleiseamstikkin enemmän 🤔
        Kolmessa pihaoöntössä pesitään. Poikasten sirkutusta on ihana kuunnella kun koiras tai naaras saapuu tuomaan ruokaa. Tsir tair tsir.
        Eilen istuin pitkäksi venähtäneellä nurmikolla kuunnellen kännykästä virsiä ja keväisiä kansanlauluja. Kyllä nautin. Aurinko paistoi. Levitin multaa yhdelle vanhalle pihalampialueelle johon aijon oatuttaa Auringonkukkia täyteen. Karkasi vähän lapasesta kun puuilossa siemenpussit maksoivat 2 e 5 kpl ja nyt minulla on likemmäs sata Auringonkukantainta odottamassa maahan istuttamista. Toivon että ehtivät kukkia.

        Mitä sinulle?

        ST

        Saako yhden auringonkukan sadasta? Narsissit olisi myös kivan näköisiä ja katsoin jostain lehdestä, että nurmikolle myydään siemeniä jopa valkovuokoille....olisi kiva...voikukkien sijaan valkovuokot. Hui, tuo sinun nurmikkosi...pelkään punkkeja. Jotenkin niiden ajatteleminenkin...olen nähnyt jokusen pörriäisen, että ei ne sukupuuttoon kuolleita ole...tai ei voisikaan, taitaisimme olla pulassa ja kukat...jos ei enää olisi niitä... Linnut tekivät pesän puuhun...mutta olen kauhistellut miten avonaiselle paikalle ne on rakentaneet...ei niitä ihmisetkään tunnu häiritsevän...tai ehkä niitä häiritsee...mutta pesä on siinä....aika alaoksistolla ja näkyvissä, puussa...

        Tänne on tulossa lämmin päivä. . Oli mukava "kuulla" sinusta.kun ei vähään aikaan kuule, niin ..näyttääpi siltä, että asiaakin riittänee...ei tämä palsta ole sellainen, jossa aikaansa nyt niin kannattaisi viettää..vai mitä? Elämässä on parempiakin tapoja, hukata minuutteja...😉

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei! Ei pitänyt, miten niin 😄 piti mun, kun alkoi kyllästyttämään koko palsta ja vieläkin kyllästyttää muttei ihan yhtä paljon niin että olisin puhki tympääntynyt. Kun pitää vähänbtaukoa niin täällä jaksaa taas olla.
        Ihan kait se tässä kasveja kasvatellessa ja kukkia hoitaessa.
        Oi että rakastan kasvihuoneen tuoksua ja tunnelmaa.
        Tuomi kukkii nyt ja pihalla on niin ihana tuoksu. Omenapuut aukaisevat ihan kohta nuppunsa.
        Ruohonleikkuri meni rikki, mutta nautin nyt rennosta nurmikosta, jossa voikukat, maahumala ja muita minulle tuntemattomua lajeja päässyt kukkimaan kunnolla kun nurmikkoa ei ole voinut leikata. On vaikka mitä. Punkitkin vatmasti viihtyy, mutta myös perhoset. Joka päuvä saan pysähtyä ihmettelemään jotakin perhosta.
        Viinimarjapensaat nupuillaan. Pölyttäjiä on paljon. Yhtä aurinaa ja hirinaa kun kuljen pihalla.
        Laitoin hyönteishotellin seinään.
        Pelkään isoja hämähäkkejä, koppiaisia ja amppareita mutta nautin. Tänä vuonna pihalla on ollut paljon hyönteisiä ja tunnen itseni kuin osaksi luontoa.
        Onkohan pölyttäjiä tänä cuonna yleiseamstikkin enemmän 🤔
        Kolmessa pihaoöntössä pesitään. Poikasten sirkutusta on ihana kuunnella kun koiras tai naaras saapuu tuomaan ruokaa. Tsir tair tsir.
        Eilen istuin pitkäksi venähtäneellä nurmikolla kuunnellen kännykästä virsiä ja keväisiä kansanlauluja. Kyllä nautin. Aurinko paistoi. Levitin multaa yhdelle vanhalle pihalampialueelle johon aijon oatuttaa Auringonkukkia täyteen. Karkasi vähän lapasesta kun puuilossa siemenpussit maksoivat 2 e 5 kpl ja nyt minulla on likemmäs sata Auringonkukantainta odottamassa maahan istuttamista. Toivon että ehtivät kukkia.

        Mitä sinulle?

        ST

        Et ehkä tiennyt . Sinä tuoksut.
        Taivaan kukille.

        Ihan oikeasti. Uskotko? 😉

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei! Ei pitänyt, miten niin 😄 piti mun, kun alkoi kyllästyttämään koko palsta ja vieläkin kyllästyttää muttei ihan yhtä paljon niin että olisin puhki tympääntynyt. Kun pitää vähänbtaukoa niin täällä jaksaa taas olla.
        Ihan kait se tässä kasveja kasvatellessa ja kukkia hoitaessa.
        Oi että rakastan kasvihuoneen tuoksua ja tunnelmaa.
        Tuomi kukkii nyt ja pihalla on niin ihana tuoksu. Omenapuut aukaisevat ihan kohta nuppunsa.
        Ruohonleikkuri meni rikki, mutta nautin nyt rennosta nurmikosta, jossa voikukat, maahumala ja muita minulle tuntemattomua lajeja päässyt kukkimaan kunnolla kun nurmikkoa ei ole voinut leikata. On vaikka mitä. Punkitkin vatmasti viihtyy, mutta myös perhoset. Joka päuvä saan pysähtyä ihmettelemään jotakin perhosta.
        Viinimarjapensaat nupuillaan. Pölyttäjiä on paljon. Yhtä aurinaa ja hirinaa kun kuljen pihalla.
        Laitoin hyönteishotellin seinään.
        Pelkään isoja hämähäkkejä, koppiaisia ja amppareita mutta nautin. Tänä vuonna pihalla on ollut paljon hyönteisiä ja tunnen itseni kuin osaksi luontoa.
        Onkohan pölyttäjiä tänä cuonna yleiseamstikkin enemmän 🤔
        Kolmessa pihaoöntössä pesitään. Poikasten sirkutusta on ihana kuunnella kun koiras tai naaras saapuu tuomaan ruokaa. Tsir tair tsir.
        Eilen istuin pitkäksi venähtäneellä nurmikolla kuunnellen kännykästä virsiä ja keväisiä kansanlauluja. Kyllä nautin. Aurinko paistoi. Levitin multaa yhdelle vanhalle pihalampialueelle johon aijon oatuttaa Auringonkukkia täyteen. Karkasi vähän lapasesta kun puuilossa siemenpussit maksoivat 2 e 5 kpl ja nyt minulla on likemmäs sata Auringonkukantainta odottamassa maahan istuttamista. Toivon että ehtivät kukkia.

        Mitä sinulle?

        ST

        Hävettääköhän sinua, että höpötän välillä kummallisia 😅 anteeksi edellinen viesti.

        Olen sellainen luonnonlapsi mieltäni. Niin en paljon ajattele mitä tulee kirjoitettua.

        Mutta olen vielä ihan järjissäni...uskotko?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hävettääköhän sinua, että höpötän välillä kummallisia 😅 anteeksi edellinen viesti.

        Olen sellainen luonnonlapsi mieltäni. Niin en paljon ajattele mitä tulee kirjoitettua.

        Mutta olen vielä ihan järjissäni...uskotko?

        LS

        Voitko olla ainakin kertomatta jos sinulla on valkovuotoa tai muita intiimiongelmia? Kiitos. Yritän usein syödä samalla kun luen palstaa ja tuollaiset vuodot tai muut intiimialueen oksettavat asiat eivät kuulu palstalle. Kiitos

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei! Ei pitänyt, miten niin 😄 piti mun, kun alkoi kyllästyttämään koko palsta ja vieläkin kyllästyttää muttei ihan yhtä paljon niin että olisin puhki tympääntynyt. Kun pitää vähänbtaukoa niin täällä jaksaa taas olla.
        Ihan kait se tässä kasveja kasvatellessa ja kukkia hoitaessa.
        Oi että rakastan kasvihuoneen tuoksua ja tunnelmaa.
        Tuomi kukkii nyt ja pihalla on niin ihana tuoksu. Omenapuut aukaisevat ihan kohta nuppunsa.
        Ruohonleikkuri meni rikki, mutta nautin nyt rennosta nurmikosta, jossa voikukat, maahumala ja muita minulle tuntemattomua lajeja päässyt kukkimaan kunnolla kun nurmikkoa ei ole voinut leikata. On vaikka mitä. Punkitkin vatmasti viihtyy, mutta myös perhoset. Joka päuvä saan pysähtyä ihmettelemään jotakin perhosta.
        Viinimarjapensaat nupuillaan. Pölyttäjiä on paljon. Yhtä aurinaa ja hirinaa kun kuljen pihalla.
        Laitoin hyönteishotellin seinään.
        Pelkään isoja hämähäkkejä, koppiaisia ja amppareita mutta nautin. Tänä vuonna pihalla on ollut paljon hyönteisiä ja tunnen itseni kuin osaksi luontoa.
        Onkohan pölyttäjiä tänä cuonna yleiseamstikkin enemmän 🤔
        Kolmessa pihaoöntössä pesitään. Poikasten sirkutusta on ihana kuunnella kun koiras tai naaras saapuu tuomaan ruokaa. Tsir tair tsir.
        Eilen istuin pitkäksi venähtäneellä nurmikolla kuunnellen kännykästä virsiä ja keväisiä kansanlauluja. Kyllä nautin. Aurinko paistoi. Levitin multaa yhdelle vanhalle pihalampialueelle johon aijon oatuttaa Auringonkukkia täyteen. Karkasi vähän lapasesta kun puuilossa siemenpussit maksoivat 2 e 5 kpl ja nyt minulla on likemmäs sata Auringonkukantainta odottamassa maahan istuttamista. Toivon että ehtivät kukkia.

        Mitä sinulle?

        ST

        Anteeksi höppänyyteni 🙂 Me ihmiset ollaan mitä ollaan ...joskus pitää sietää toisen virheellisyyttäkin..aika useinkin, oikeastaan....tiedän sinun tosin olevan lempeä, anteeksiantavsinen ja hyväksyvä, et ajattele pahoin...se on sinussa kaunista.

        Tarkoitus ei ollut saattaa sinua huonoon valoon.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei! Ei pitänyt, miten niin 😄 piti mun, kun alkoi kyllästyttämään koko palsta ja vieläkin kyllästyttää muttei ihan yhtä paljon niin että olisin puhki tympääntynyt. Kun pitää vähänbtaukoa niin täällä jaksaa taas olla.
        Ihan kait se tässä kasveja kasvatellessa ja kukkia hoitaessa.
        Oi että rakastan kasvihuoneen tuoksua ja tunnelmaa.
        Tuomi kukkii nyt ja pihalla on niin ihana tuoksu. Omenapuut aukaisevat ihan kohta nuppunsa.
        Ruohonleikkuri meni rikki, mutta nautin nyt rennosta nurmikosta, jossa voikukat, maahumala ja muita minulle tuntemattomua lajeja päässyt kukkimaan kunnolla kun nurmikkoa ei ole voinut leikata. On vaikka mitä. Punkitkin vatmasti viihtyy, mutta myös perhoset. Joka päuvä saan pysähtyä ihmettelemään jotakin perhosta.
        Viinimarjapensaat nupuillaan. Pölyttäjiä on paljon. Yhtä aurinaa ja hirinaa kun kuljen pihalla.
        Laitoin hyönteishotellin seinään.
        Pelkään isoja hämähäkkejä, koppiaisia ja amppareita mutta nautin. Tänä vuonna pihalla on ollut paljon hyönteisiä ja tunnen itseni kuin osaksi luontoa.
        Onkohan pölyttäjiä tänä cuonna yleiseamstikkin enemmän 🤔
        Kolmessa pihaoöntössä pesitään. Poikasten sirkutusta on ihana kuunnella kun koiras tai naaras saapuu tuomaan ruokaa. Tsir tair tsir.
        Eilen istuin pitkäksi venähtäneellä nurmikolla kuunnellen kännykästä virsiä ja keväisiä kansanlauluja. Kyllä nautin. Aurinko paistoi. Levitin multaa yhdelle vanhalle pihalampialueelle johon aijon oatuttaa Auringonkukkia täyteen. Karkasi vähän lapasesta kun puuilossa siemenpussit maksoivat 2 e 5 kpl ja nyt minulla on likemmäs sata Auringonkukantainta odottamassa maahan istuttamista. Toivon että ehtivät kukkia.

        Mitä sinulle?

        ST

        Sinä et tuomitse, etkä sivalla. Et aja omaa etuasi. Olet lempeä ja armollinen. Hoidat kärsineiden haavoja, sidot loukkaantuneiden jalkoja.

        Kun kuvailen sinua, minä koen kuin kuvailisin Häntä, Jeesusta. Kun olet läsnä elämässäni, se on kuin Hän olisi keskellämme. Ja höperyyteni johtuu kait siitä.

        Mutta sinähän sen tiesitkö jo st.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko olla ainakin kertomatta jos sinulla on valkovuotoa tai muita intiimiongelmia? Kiitos. Yritän usein syödä samalla kun luen palstaa ja tuollaiset vuodot tai muut intiimialueen oksettavat asiat eivät kuulu palstalle. Kiitos

        ST

        Tämä ei ollut minulta, mutta oikein tiesir, syön usein kun luen palstaa 😄
        Nytkin tässä menee suklaakeksejä, nautin.
        Ei minua kovin herkästi tee pahaa, saa ruokahalua menemään.

        Oikea ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ollut minulta, mutta oikein tiesir, syön usein kun luen palstaa 😄
        Nytkin tässä menee suklaakeksejä, nautin.
        Ei minua kovin herkästi tee pahaa, saa ruokahalua menemään.

        Oikea ST

        Tiedän, koska olet lupautunut hieromaan jopa kuivia ja karvaisia jalkojani...😉

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako yhden auringonkukan sadasta? Narsissit olisi myös kivan näköisiä ja katsoin jostain lehdestä, että nurmikolle myydään siemeniä jopa valkovuokoille....olisi kiva...voikukkien sijaan valkovuokot. Hui, tuo sinun nurmikkosi...pelkään punkkeja. Jotenkin niiden ajatteleminenkin...olen nähnyt jokusen pörriäisen, että ei ne sukupuuttoon kuolleita ole...tai ei voisikaan, taitaisimme olla pulassa ja kukat...jos ei enää olisi niitä... Linnut tekivät pesän puuhun...mutta olen kauhistellut miten avonaiselle paikalle ne on rakentaneet...ei niitä ihmisetkään tunnu häiritsevän...tai ehkä niitä häiritsee...mutta pesä on siinä....aika alaoksistolla ja näkyvissä, puussa...

        Tänne on tulossa lämmin päivä. . Oli mukava "kuulla" sinusta.kun ei vähään aikaan kuule, niin ..näyttääpi siltä, että asiaakin riittänee...ei tämä palsta ole sellainen, jossa aikaansa nyt niin kannattaisi viettää..vai mitä? Elämässä on parempiakin tapoja, hukata minuutteja...😉

        LS

        No saisit tietenkin vaikka 10 auringonkukkaa!
        Kyllä, paremminkin voisi hukata tunteja. Tuo valkovuoti viesti ei ollut multa.
        Narsissit on myös aivan ihania, samoilla silmillä viime päivinä olen ihastellut niitä.
        Oon nyt mökillä, täällä on hulluna sääskiä! Ei voi juuri yhtään olla ulkona kun ne hyökkäävät kimppuun. Mulla on A plus veriryhmä, kuulemma se houkuttelee hyttysiä ja huomaan sen.
        Minttusuklaataa nyt popsin.
        Hellettä onkun ollut koko Suomessa.
        Mikä vointi?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ehkä tiennyt . Sinä tuoksut.
        Taivaan kukille.

        Ihan oikeasti. Uskotko? 😉

        LS

        No en, jotenkin pelottava vertaus, en tiedä miksi. Creepyä.
        Mutta tuosta puheenollen huomasin tönään, että tuossa tontin reunalla on valkoisenaan valkovuokkoja ja ne todellakin jotenkun tuovat mieleeni taivaan kukat.
        Sellaisia pieniä vuattomia ja puhtaita, kasvot kohti taivasta. Niitä oli ihan mattona.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hävettääköhän sinua, että höpötän välillä kummallisia 😅 anteeksi edellinen viesti.

        Olen sellainen luonnonlapsi mieltäni. Niin en paljon ajattele mitä tulee kirjoitettua.

        Mutta olen vielä ihan järjissäni...uskotko?

        LS

        Olen huomannut, että kokaisella ihmisellä on samansuuntaisia ajatuksia ja tarpeita, osa sanoo ne vain ääneen, osa ei ja jokaisen myös saa syviin vesiin jos tilanne on siihen otollinen.
        Koen sinut normaalina ihmisenä.
        Normaali ihminen on inhimillinen monine ajatuksineen ja pohdintoineen omien kokemuksiensa ja elämäntilanteensa mukaan.
        Eikä, en usko sellaiseen kuin järkensä menettäminen. Tuo on vain sanonta tilanteelle jossa elimistö reakoi vallitsevaan tilanteeseen eikä sillä ole tekemistä järjen kanssa.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et tuomitse, etkä sivalla. Et aja omaa etuasi. Olet lempeä ja armollinen. Hoidat kärsineiden haavoja, sidot loukkaantuneiden jalkoja.

        Kun kuvailen sinua, minä koen kuin kuvailisin Häntä, Jeesusta. Kun olet läsnä elämässäni, se on kuin Hän olisi keskellämme. Ja höperyyteni johtuu kait siitä.

        Mutta sinähän sen tiesitkö jo st.

        LS

        En minä ole tuollainen. Hei ihan tosissaan nyt. Älä viitsi 😅
        Täällä mökillä olikin hulluna siitepölyä, ärsyttää kun kurkku menee ahtaaksija ääni käheytyy.
        Oletko sinä millekkään allerginen?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut, että kokaisella ihmisellä on samansuuntaisia ajatuksia ja tarpeita, osa sanoo ne vain ääneen, osa ei ja jokaisen myös saa syviin vesiin jos tilanne on siihen otollinen.
        Koen sinut normaalina ihmisenä.
        Normaali ihminen on inhimillinen monine ajatuksineen ja pohdintoineen omien kokemuksiensa ja elämäntilanteensa mukaan.
        Eikä, en usko sellaiseen kuin järkensä menettäminen. Tuo on vain sanonta tilanteelle jossa elimistö reakoi vallitsevaan tilanteeseen eikä sillä ole tekemistä järjen kanssa.

        ST

        Vai creepyä...ja minusta se oli suloista lähinnä...tai näin itseni vähän höppänänä...taas sanomassa kaikkea creepyä...niin me ihmiset koemme asiat eri tavoin...osasin suhtautua itseeni humoristisesti, mutta kun olit hiljaa....tuli kokemus, että vaivaannuit...minä joskus tunnen sisimmässä, että jotkin asiat tuovat rauhaa ja rakkaudenkin ja välittämisen kokemusta...ja ilmaisen ehkä creepysti...että on kiva nähdä sinua...


        Mullakin taitaa olla a , se ei taida olla creepyä, kun on yleinen veriryhmä....vedän myös sääskiä puoleeni, mutta olen ajatellut, että jos on pinnalla verisuonet tai hikoileeko liikaa? Ja ne hyökkääpi...

        Lightningstar


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole tuollainen. Hei ihan tosissaan nyt. Älä viitsi 😅
        Täällä mökillä olikin hulluna siitepölyä, ärsyttää kun kurkku menee ahtaaksija ääni käheytyy.
        Oletko sinä millekkään allerginen?

        ST

        En suuremmin ole allerginen...minulla on silmäkulmassa jokin punainen, pienehkö alue, mutta siinä se on, alaripsien läheisyydessä...olisiko tulehtunut...ei mene pois...pitäisikö mennä lääkäriin...? Ollut varmaan kuukauden...keväällä siihen silmään jopa koski ..

        Onko sinusta mukava nähdä minua?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole tuollainen. Hei ihan tosissaan nyt. Älä viitsi 😅
        Täällä mökillä olikin hulluna siitepölyä, ärsyttää kun kurkku menee ahtaaksija ääni käheytyy.
        Oletko sinä millekkään allerginen?

        ST

        Jos siitepölyä on paljon, tekee varmasti minulla samoin.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No saisit tietenkin vaikka 10 auringonkukkaa!
        Kyllä, paremminkin voisi hukata tunteja. Tuo valkovuoti viesti ei ollut multa.
        Narsissit on myös aivan ihania, samoilla silmillä viime päivinä olen ihastellut niitä.
        Oon nyt mökillä, täällä on hulluna sääskiä! Ei voi juuri yhtään olla ulkona kun ne hyökkäävät kimppuun. Mulla on A plus veriryhmä, kuulemma se houkuttelee hyttysiä ja huomaan sen.
        Minttusuklaataa nyt popsin.
        Hellettä onkun ollut koko Suomessa.
        Mikä vointi?

        ST

        Millaista minttusuklaata, sellaisia pallojako?

        Mikä suklaa on parasta?

        Mietin että pitäisikö mun mennä sellaiseen mahalaukun pienennykseen tai ohitukseen...siihen loppuisi suklaan syöminen kylläkin..muutoin en saa itseäni ruotuun..ja se masentaa tietyllä tapaa...en kyllä haluaisi mennä sellaiseen...mutta jos se vaikuttaisi positiivisesti minuun niin...

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole tuollainen. Hei ihan tosissaan nyt. Älä viitsi 😅
        Täällä mökillä olikin hulluna siitepölyä, ärsyttää kun kurkku menee ahtaaksija ääni käheytyy.
        Oletko sinä millekkään allerginen?

        ST

        Ei minua hävetä sitä sanoa....tänä keväänä olen kokenut, että jotenkin jalat väsyvät...se on osa ongelmaa, miksi en jaksa...ei niinkään jokin masennus...vaan etten oikeasti jaksa fyysisesti.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai creepyä...ja minusta se oli suloista lähinnä...tai näin itseni vähän höppänänä...taas sanomassa kaikkea creepyä...niin me ihmiset koemme asiat eri tavoin...osasin suhtautua itseeni humoristisesti, mutta kun olit hiljaa....tuli kokemus, että vaivaannuit...minä joskus tunnen sisimmässä, että jotkin asiat tuovat rauhaa ja rakkaudenkin ja välittämisen kokemusta...ja ilmaisen ehkä creepysti...että on kiva nähdä sinua...


        Mullakin taitaa olla a , se ei taida olla creepyä, kun on yleinen veriryhmä....vedän myös sääskiä puoleeni, mutta olen ajatellut, että jos on pinnalla verisuonet tai hikoileeko liikaa? Ja ne hyökkääpi...

        Lightningstar

        En tosin ole kova hikoilemaan ollut ja silti sääsket piirittää mutta verisuonet on kyllä pinnalla.
        On se kyllä tympiä kun ne hyökkää niskaan ja tunkee koka rakoon.
        Sitten saa raapia ihan hulluna.
        Toisaalta ompahan linnuille evästä.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En suuremmin ole allerginen...minulla on silmäkulmassa jokin punainen, pienehkö alue, mutta siinä se on, alaripsien läheisyydessä...olisiko tulehtunut...ei mene pois...pitäisikö mennä lääkäriin...? Ollut varmaan kuukauden...keväällä siihen silmään jopa koski ..

        Onko sinusta mukava nähdä minua?

        LS

        On minusta mukava tuntea sinu lähellä ja kohdata henkesi.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tosin ole kova hikoilemaan ollut ja silti sääsket piirittää mutta verisuonet on kyllä pinnalla.
        On se kyllä tympiä kun ne hyökkää niskaan ja tunkee koka rakoon.
        Sitten saa raapia ihan hulluna.
        Toisaalta ompahan linnuille evästä.

        ST

        No en minäkään isommin hikoile ja verisuonet taitaa olla "lihasten" alla piilossa.

        Miten se ilmenee...hengen kohtaaminen? Ja lähellä oleminen?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaista minttusuklaata, sellaisia pallojako?

        Mikä suklaa on parasta?

        Mietin että pitäisikö mun mennä sellaiseen mahalaukun pienennykseen tai ohitukseen...siihen loppuisi suklaan syöminen kylläkin..muutoin en saa itseäni ruotuun..ja se masentaa tietyllä tapaa...en kyllä haluaisi mennä sellaiseen...mutta jos se vaikuttaisi positiivisesti minuun niin...

        LS

        Tämä näyttää olevan englantilaista suklaataa, oli tarjouksessa s marketissa.
        Paras suklaa on fazerin dark suklaa tai se tumma minttu joka on hopeanvärinen suklaa patukka.
        Mikä sinusta on parasta suklaataa?

        Toisilla on hyviä kokemuksia mahalaukun pienennyksestä. Eräs tuttavani kertoi että leikkauksen jälkeen oli melko vaativaa kun piti syödä hyvin vähän ja hyvin sulavaa ruokaa ettei tulisi paha olo, mutta ajan kanssa tuo helpotti.
        En tiedä, kuinkahan, millaistahan leikkauksen jälkeen on. Vaativaa. Mutta ehkä jos siihen päätyy, on asiaa pohtinut ja valmis siihen.
        Terveydellisistä syistähän se myönnetään tietääkseni?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos siitepölyä on paljon, tekee varmasti minulla samoin.

        LS

        Totta tänä vuonna on ihan ennätys määrä pölissyt, kuulemma. Tiedät varmasti.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä näyttää olevan englantilaista suklaataa, oli tarjouksessa s marketissa.
        Paras suklaa on fazerin dark suklaa tai se tumma minttu joka on hopeanvärinen suklaa patukka.
        Mikä sinusta on parasta suklaataa?

        Toisilla on hyviä kokemuksia mahalaukun pienennyksestä. Eräs tuttavani kertoi että leikkauksen jälkeen oli melko vaativaa kun piti syödä hyvin vähän ja hyvin sulavaa ruokaa ettei tulisi paha olo, mutta ajan kanssa tuo helpotti.
        En tiedä, kuinkahan, millaistahan leikkauksen jälkeen on. Vaativaa. Mutta ehkä jos siihen päätyy, on asiaa pohtinut ja valmis siihen.
        Terveydellisistä syistähän se myönnetään tietääkseni?

        ST

        Ei se ole ollut minun ideani, kauneusihanteen vuoksi, lääkäri sitä on alkujaan ehdottanut, en ole pitänyt ajatuksesta....mutta tämä kevät, on tuntunut raskaalta...pelkään...että se kielii jostain...
        Minä pystyn kävelemään...mutta viimevuosina ..tahtoisin kyllä nauttia ruastakin ja se ei ehkä ole sitten enää mahdollista sillä tavoin, olen käsittänyt että esim suklaasta tulisi superkauhea olo...en siis tahtoisi sitä...kyse ei ole siitä...

        En tiedä mikä olisi lempisuklaa...ehkä Fazerin sininen.


        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä näyttää olevan englantilaista suklaataa, oli tarjouksessa s marketissa.
        Paras suklaa on fazerin dark suklaa tai se tumma minttu joka on hopeanvärinen suklaa patukka.
        Mikä sinusta on parasta suklaataa?

        Toisilla on hyviä kokemuksia mahalaukun pienennyksestä. Eräs tuttavani kertoi että leikkauksen jälkeen oli melko vaativaa kun piti syödä hyvin vähän ja hyvin sulavaa ruokaa ettei tulisi paha olo, mutta ajan kanssa tuo helpotti.
        En tiedä, kuinkahan, millaistahan leikkauksen jälkeen on. Vaativaa. Mutta ehkä jos siihen päätyy, on asiaa pohtinut ja valmis siihen.
        Terveydellisistä syistähän se myönnetään tietääkseni?

        ST

        Minä pystyn yllättäviinkin fyysisiin suorituksiin, en siis näytä ihan niin toivottamalta ..mutta esim työssäolo tarkoittaa, että kun muut pystyvät sen jälkeen tekemään asioita, minä en enää jaksa...

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta tänä vuonna on ihan ennätys määrä pölissyt, kuulemma. Tiedät varmasti.

        ST

        Miltä se nyt tuntuu, onko mukava tuntea minut?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä se nyt tuntuu, onko mukava tuntea minut?

        LS

        Mää LS luulen, että mut revitään täällä kappaleiksi, koska tunnustan Jeesusta Kristusta joka on maailman Vapahtaja ja tunnustan syntien sovitusta Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä.
        Mutten voi enää perääntyä sillä Hän on tie totuus ja elämä.
        Kuin Jumala on kaiken A ja O.
        Kaiken olebaisuuden alku ja loppu. Se on osa minua, en voi enää repiä sitä pois itsestäni koska en enää olisi kokonainen sen jälkeen.

        Mitä sinun tuntemiseesi tulee niin onko se mukavaa niin sanoisin, että ei se huonoltakaan tunnu. Mutta näin palstan kautta on hankala tuntea ihmisiä kunnolla niin on vaikeaa luoda kokonaiskuvaa kenestäkään ihmisestä.
        Mutta sanoisin että on ollut mielenkiintoista kohdata sinut. Ehkä olen oppinut itsestäni myös jotain kauttasi.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mää LS luulen, että mut revitään täällä kappaleiksi, koska tunnustan Jeesusta Kristusta joka on maailman Vapahtaja ja tunnustan syntien sovitusta Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä.
        Mutten voi enää perääntyä sillä Hän on tie totuus ja elämä.
        Kuin Jumala on kaiken A ja O.
        Kaiken olebaisuuden alku ja loppu. Se on osa minua, en voi enää repiä sitä pois itsestäni koska en enää olisi kokonainen sen jälkeen.

        Mitä sinun tuntemiseesi tulee niin onko se mukavaa niin sanoisin, että ei se huonoltakaan tunnu. Mutta näin palstan kautta on hankala tuntea ihmisiä kunnolla niin on vaikeaa luoda kokonaiskuvaa kenestäkään ihmisestä.
        Mutta sanoisin että on ollut mielenkiintoista kohdata sinut. Ehkä olen oppinut itsestäni myös jotain kauttasi.

        ST

        Miksi sinut revittäisiin sen vuoksi?
        Eikö Jeesus ole kuitenkin suurempi kuin jokin palstan mielipide? Jokaisella voi olla joistain asioista eri käsitykset. Näissä palstoissa ehkä korostuu ääriajattelut ja ainekset....ihmisillä ei ehkä ole muuta paikkaa missä saisivat äänensä kuuluville, niin tulevat tänne.

        Sinä olet positiivinen poikkeus tässä harmaassa massassa tällä palstalla...

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole ollut minun ideani, kauneusihanteen vuoksi, lääkäri sitä on alkujaan ehdottanut, en ole pitänyt ajatuksesta....mutta tämä kevät, on tuntunut raskaalta...pelkään...että se kielii jostain...
        Minä pystyn kävelemään...mutta viimevuosina ..tahtoisin kyllä nauttia ruastakin ja se ei ehkä ole sitten enää mahdollista sillä tavoin, olen käsittänyt että esim suklaasta tulisi superkauhea olo...en siis tahtoisi sitä...kyse ei ole siitä...

        En tiedä mikä olisi lempisuklaa...ehkä Fazerin sininen.


        LS

        Niinpä ei ihan yksinkertainen päätös. Tuttuni kyllä nylyään kykenee syömään hyvin ilman huonoa oloa yms mutta sanoisinko kos oikein muistan että ensimmäiset viikot olivat haastavinta aikaa ja sen jälkeen vatsa alkoi ottamaan vastaan. Laihtui kyllä.
        Ei se niin helppoa ole muutoinkaan painonpudotus.

        Fazerin sininen on varmaan monen lemppari 😊

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä ei ihan yksinkertainen päätös. Tuttuni kyllä nylyään kykenee syömään hyvin ilman huonoa oloa yms mutta sanoisinko kos oikein muistan että ensimmäiset viikot olivat haastavinta aikaa ja sen jälkeen vatsa alkoi ottamaan vastaan. Laihtui kyllä.
        Ei se niin helppoa ole muutoinkaan painonpudotus.

        Fazerin sininen on varmaan monen lemppari 😊

        ST

        Niin...en kyllä siihen mielelläni menisi...mutta jos ei tule muutosta...että aina taistelee painon kanssa...ja on väsynyt, jaksamaton...niin ..onko pakko alkaa miettiä sitäkin vaihtoehtoa.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä pystyn yllättäviinkin fyysisiin suorituksiin, en siis näytä ihan niin toivottamalta ..mutta esim työssäolo tarkoittaa, että kun muut pystyvät sen jälkeen tekemään asioita, minä en enää jaksa...

        LS

        Aivan, monitahoinen asia. Ei yksinkertainen ollenkaan. Voi että kun kuitenkin on kyse jaksamisesta ja terveydestäsi ja kuitenkin toisaalta se ei ole helppoa ollenkaan eikä yksinkertaista sillä usein kyse ei ole pelkästä syömisestä.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä ei ihan yksinkertainen päätös. Tuttuni kyllä nylyään kykenee syömään hyvin ilman huonoa oloa yms mutta sanoisinko kos oikein muistan että ensimmäiset viikot olivat haastavinta aikaa ja sen jälkeen vatsa alkoi ottamaan vastaan. Laihtui kyllä.
        Ei se niin helppoa ole muutoinkaan painonpudotus.

        Fazerin sininen on varmaan monen lemppari 😊

        ST

        Mitä olet oppinut?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, monitahoinen asia. Ei yksinkertainen ollenkaan. Voi että kun kuitenkin on kyse jaksamisesta ja terveydestäsi ja kuitenkin toisaalta se ei ole helppoa ollenkaan eikä yksinkertaista sillä usein kyse ei ole pelkästä syömisestä.

        ST

        Asia on ristiriitainen, tuo paino ja terveys yms. Se ei ole vain syömistä ja painon pudotusta vaan monitasoinen asia.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia on ristiriitainen, tuo paino ja terveys yms. Se ei ole vain syömistä ja painon pudotusta vaan monitasoinen asia.

        ST

        Niin olet oikeassa, ettei se ole vain syömistä. Tuskin sellainen leikkaus olisi oikotie onneen ja mikään leikkaus ei ole riskitön...haluaisin saavuttaa terveyttä muulla tavoin. Yritän pieniä muutoksia tehdä ja patistaa itseäni liikkeelle...

        Tämä palsta ei ole sinulle hyvä paikka ja ehkä sinun ei kannata antaa repiä uskoasi...sinun pitää vaalia sitä..mitä sinulla on...on ihmisiä, jotka ei välitä...ei oikeasti....

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olet oikeassa, ettei se ole vain syömistä. Tuskin sellainen leikkaus olisi oikotie onneen ja mikään leikkaus ei ole riskitön...haluaisin saavuttaa terveyttä muulla tavoin. Yritän pieniä muutoksia tehdä ja patistaa itseäni liikkeelle...

        Tämä palsta ei ole sinulle hyvä paikka ja ehkä sinun ei kannata antaa repiä uskoasi...sinun pitää vaalia sitä..mitä sinulla on...on ihmisiä, jotka ei välitä...ei oikeasti....

        LS

        Uskon, että tuo on hyvä idea että pienin muitoksi pitkällä aika välillä pyrkii vaikuttamaan muutoksiin ja terveyteen. Hitaasti mutta varmasti.
        Ei tämä palsta kykene repimään uskoani, mutta siihen täällä pyritään, ilmeisesti.
        Haukkumaan usovaisia. Noh, tämähän on vain palsta, onneksi uksinelämä on etupäässä kaikkea muuta kuin tätä palstaa.
        Niinpä, se on kyllä totta, ettei kaikki ihmiset välitä muiden hyvinvoinnista eikä kunnioita muiden maailmankatsomusta eikä edes ihmisyyttä.
        Jeesus nimitti niinkuin tiedät heitä susiksi lammasten vaatteissa.
        Heihin ei vetoa enään mikään inhimillisyys.

        Miltä sinusta tuntuu tällä hetkellä? Pidätkö minua tyhmänä kun uskon?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olet oikeassa, ettei se ole vain syömistä. Tuskin sellainen leikkaus olisi oikotie onneen ja mikään leikkaus ei ole riskitön...haluaisin saavuttaa terveyttä muulla tavoin. Yritän pieniä muutoksia tehdä ja patistaa itseäni liikkeelle...

        Tämä palsta ei ole sinulle hyvä paikka ja ehkä sinun ei kannata antaa repiä uskoasi...sinun pitää vaalia sitä..mitä sinulla on...on ihmisiä, jotka ei välitä...ei oikeasti....

        LS

        Mitä akattelet itsestäsi, miten näet itsesi tällä hetkellä?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon, että tuo on hyvä idea että pienin muitoksi pitkällä aika välillä pyrkii vaikuttamaan muutoksiin ja terveyteen. Hitaasti mutta varmasti.
        Ei tämä palsta kykene repimään uskoani, mutta siihen täällä pyritään, ilmeisesti.
        Haukkumaan usovaisia. Noh, tämähän on vain palsta, onneksi uksinelämä on etupäässä kaikkea muuta kuin tätä palstaa.
        Niinpä, se on kyllä totta, ettei kaikki ihmiset välitä muiden hyvinvoinnista eikä kunnioita muiden maailmankatsomusta eikä edes ihmisyyttä.
        Jeesus nimitti niinkuin tiedät heitä susiksi lammasten vaatteissa.
        Heihin ei vetoa enään mikään inhimillisyys.

        Miltä sinusta tuntuu tällä hetkellä? Pidätkö minua tyhmänä kun uskon?

        ST

        En pidä tyhmänä sinua, kun uskot. Se on hyvä asia. Olen puolestasi onnellinen.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä akattelet itsestäsi, miten näet itsesi tällä hetkellä?

        ST

        Minkä asian suhteen?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä asian suhteen?

        LS

        Yleensäkkin elämää ajatellen. Miten koet tämän hetkisen tilanteesi ja tulevaisuutesi?


        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensäkkin elämää ajatellen. Miten koet tämän hetkisen tilanteesi ja tulevaisuutesi?


        ST

        Päivän kerrallaan...
        En tiedä tulevasta, kuka ihminen tietäisi.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivän kerrallaan...
        En tiedä tulevasta, kuka ihminen tietäisi.

        LS

        Oletko hetkessä eläjä? Ei liity hengellisyyteen. Tuntuu kuin vetäytyisit.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivän kerrallaan...
        En tiedä tulevasta, kuka ihminen tietäisi.

        LS

        Pelottaako jokin?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelottaako jokin?

        ST

        En osaa vastata siihen mihin haluat ehkä minun vastaavan...en minä pelkää.. ajattelen kait, että aiot esittää liian vaikeita kysymyksiä.

        En tiedä olenko ihan hetkessäkään eläjä...mutta totuus on ettei tulevista loppuviimein tiedä.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän, koska olet lupautunut hieromaan jopa kuivia ja karvaisia jalkojani...😉

        LS

        No miksen hieroisi? Et olisi läheskään ensimmäinen. Ihan normi puuhaa.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksen hieroisi? Et olisi läheskään ensimmäinen. Ihan normi puuhaa.

        ST

        No ei minulle ihan normia.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei minulle ihan normia.

        LS

        Oon hieronut monien jalkoja. Oon hieronut myös hartioita. Kaikki on normaalia niin känsät kuin kynsisienet, kovettumat, sinertävät jalat yms
        Kuuluu ihmisyyteen.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa vastata siihen mihin haluat ehkä minun vastaavan...en minä pelkää.. ajattelen kait, että aiot esittää liian vaikeita kysymyksiä.

        En tiedä olenko ihan hetkessäkään eläjä...mutta totuus on ettei tulevista loppuviimein tiedä.

        LS

        Ei niin, ei tiedä tulevasta. Oletko toiveikas tulevaisuutesi suhteen?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin, ei tiedä tulevasta. Oletko toiveikas tulevaisuutesi suhteen?

        ST

        Minä en oikeastaan jaksa ajatella jotain mitä en tiedä. Ei kannata ehkä lastata liikaa odotuksia elämälle. Mutta en varmaan unelmoi mitään tai ajattele kovin pitkälle...tietenkin jollain tasolla ihminen joutuu tekemään tulevaan tähtääviä asioita. Ei minulla varsinaisesti ole mitään kokemusta tulevasta.

        Meinaatko koskea mun jalkoihin ilman vinyylikäsineitä? 😅 Ou nou....no ei ne varmaan niin pahat ole minkä kuvan tästä sai.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin, ei tiedä tulevasta. Oletko toiveikas tulevaisuutesi suhteen?

        ST

        Millaisia asioita pitäisi toivoa?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en oikeastaan jaksa ajatella jotain mitä en tiedä. Ei kannata ehkä lastata liikaa odotuksia elämälle. Mutta en varmaan unelmoi mitään tai ajattele kovin pitkälle...tietenkin jollain tasolla ihminen joutuu tekemään tulevaan tähtääviä asioita. Ei minulla varsinaisesti ole mitään kokemusta tulevasta.

        Meinaatko koskea mun jalkoihin ilman vinyylikäsineitä? 😅 Ou nou....no ei ne varmaan niin pahat ole minkä kuvan tästä sai.

        LS

        No sinä oot niin syvällinen.
        No jos sun jalkojen iho on kovin auki niin ehkä laittaisin käsineet ettet saa pöpöjä käsistäni.
        Niinpä, Oon nähnyt niin monenlaisia jalkoja että tuskin järkyttyisin.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisia asioita pitäisi toivoa?

        LS

        En minä oikein osaa ajatella. Ihmisillä on niin etillaisia tavoitteita ja touveita. En osaa nyt miettiä mitä ne olisivat sinun kohdallasi, siksi osaltaan kysyinkin.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä oikein osaa ajatella. Ihmisillä on niin etillaisia tavoitteita ja touveita. En osaa nyt miettiä mitä ne olisivat sinun kohdallasi, siksi osaltaan kysyinkin.

        ST

        Tää on niin koomista, nuo kirjpitusvirheet😅
        Mua ei yleensäkkään ole oikein pelottanut olla tyhmä 😆

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinä oot niin syvällinen.
        No jos sun jalkojen iho on kovin auki niin ehkä laittaisin käsineet ettet saa pöpöjä käsistäni.
        Niinpä, Oon nähnyt niin monenlaisia jalkoja että tuskin järkyttyisin.

        ST

        Mulla on sitkeä kynsisieni yhdessä varpaassa.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinä oot niin syvällinen.
        No jos sun jalkojen iho on kovin auki niin ehkä laittaisin käsineet ettet saa pöpöjä käsistäni.
        Niinpä, Oon nähnyt niin monenlaisia jalkoja että tuskin järkyttyisin.

        ST

        Kantapäät on auki, ei ne muutoin ole auki tietääkseni, mutta kuivat varmaan .. Jalkapohjat on olleet kipeät, että kiitos, kun hierot niitä. 🙂

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä oikein osaa ajatella. Ihmisillä on niin etillaisia tavoitteita ja touveita. En osaa nyt miettiä mitä ne olisivat sinun kohdallasi, siksi osaltaan kysyinkin.

        ST

        Tietenkin minulla voi olla jotain haaveita, mutta en odota haaveiden toteutuvan 🙂 olen ihminen ja sorrun toki joskus ajattelemaan jotain.
        Jotenkin en usko, että mikään hyvä voisi...
        Olen aina samassa pisteessä....

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on sitkeä kynsisieni yhdessä varpaassa.

        ST

        Tyhmä kysymys. Mistä tunnistaa kynsisienen? Ettei ole vain paksu kynsi?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on niin koomista, nuo kirjpitusvirheet😅
        Mua ei yleensäkkään ole oikein pelottanut olla tyhmä 😆

        ST

        Minä pelkään sitä ..että muut pitävät tyhmänä.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä pelkään sitä ..että muut pitävät tyhmänä.

        LS

        Loppujen lopuksi se taitaa olla niin että tekisit mitä tahansa tai olisitoa mikä tahansa niin aina löytyy joku joka pitää tyhmänä.


        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppujen lopuksi se taitaa olla niin että tekisit mitä tahansa tai olisitoa mikä tahansa niin aina löytyy joku joka pitää tyhmänä.


        ST

        No se on totta ja huomattu. 🙂

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä kysymys. Mistä tunnistaa kynsisienen? Ettei ole vain paksu kynsi?

        LS

        No mille tili se työpaikalla. Pidimme samoja kumppareita kun pesimme vanhuksia, uskon että niistä sain sen. Ensin kynsi tummui ja sitten meni erin väriseksi ja paksuksi. Kun kynttä leikkaa, se on murenevaa ja kuivaa. Kynnen pintakin on uurteinen ja kynsi boi kasvaa erin malliseksi.
        Mulla ainakin sienen vauroittama kynsi on erin värinen muihin verrattuna.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kantapäät on auki, ei ne muutoin ole auki tietääkseni, mutta kuivat varmaan .. Jalkapohjat on olleet kipeät, että kiitos, kun hierot niitä. 🙂

        LS

        Mää uskon että hieronta tekisi hyvää rasittuneille jalkapohjille ja rentouttaisi kokonaisvaltaisesti.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mille tili se työpaikalla. Pidimme samoja kumppareita kun pesimme vanhuksia, uskon että niistä sain sen. Ensin kynsi tummui ja sitten meni erin väriseksi ja paksuksi. Kun kynttä leikkaa, se on murenevaa ja kuivaa. Kynnen pintakin on uurteinen ja kynsi boi kasvaa erin malliseksi.
        Mulla ainakin sienen vauroittama kynsi on erin värinen muihin verrattuna.

        ST

        Mulla jossain vapaassa on sisällä pehmyttä kuin olisi kynttä sekin, käy leikatessa kipeää...onko siinä sieni?

        Minä kuulostan ällöltä...mutta niin... Ja öikkuvarpaissa on tuskin kynsiä lainkaan ja muutenkin ne on kummat nykeröt...siis pikkuvarpaat ..

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mille tili se työpaikalla. Pidimme samoja kumppareita kun pesimme vanhuksia, uskon että niistä sain sen. Ensin kynsi tummui ja sitten meni erin väriseksi ja paksuksi. Kun kynttä leikkaa, se on murenevaa ja kuivaa. Kynnen pintakin on uurteinen ja kynsi boi kasvaa erin malliseksi.
        Mulla ainakin sienen vauroittama kynsi on erin värinen muihin verrattuna.

        ST

        Kuulostan ihan tyhmältä, mutta en kehtaa näyttää jalkoja edes millekään jalkahoitajalle...ja ei minuakaan haittaa muiden jalat...omat on eri asia

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin minulla voi olla jotain haaveita, mutta en odota haaveiden toteutuvan 🙂 olen ihminen ja sorrun toki joskus ajattelemaan jotain.
        Jotenkin en usko, että mikään hyvä voisi...
        Olen aina samassa pisteessä....

        LS

        Mitä muuttaisit elämässäsi?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mää uskon että hieronta tekisi hyvää rasittuneille jalkapohjille ja rentouttaisi kokonaisvaltaisesti.

        ST

        No tuutko hieromaan ..no ei vaiteskaan....en antaisi hierottavaksi ihan oudoille...jalat on mulle jostain syystä arka aihe...muiden jalat näyttävät hyvin hoidetuilta...minusta jalkani näyttävät huonosti hoidetuilta.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä muuttaisit elämässäsi?

        ST

        En tiedä muuttaisinko mitään...no haluaisin pystyä lasten vuoksi olemaan...täydellinen. aktiivinen...pystyvä..yhtäaikaa uranainen, toisaalta pullantuoksuinen... kannustava, lohduttava, oikeudenmukainen.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuutko hieromaan ..no ei vaiteskaan....en antaisi hierottavaksi ihan oudoille...jalat on mulle jostain syystä arka aihe...muiden jalat näyttävät hyvin hoidetuilta...minusta jalkani näyttävät huonosti hoidetuilta.

        LS

        😂Lasket leikkiä? Ei ne ole niin huonosti hoidetut kuin mun hiukset. Minulla on aina vain pampula enkä käy kampaajilla. Pesen millä shamppoolla sattuu ja se on siinä. Hutasen poninhännälle.
        Eikait se näin naisten kesken ole vaarallista miltä ne jalat näyttää.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂Lasket leikkiä? Ei ne ole niin huonosti hoidetut kuin mun hiukset. Minulla on aina vain pampula enkä käy kampaajilla. Pesen millä shamppoolla sattuu ja se on siinä. Hutasen poninhännälle.
        Eikait se näin naisten kesken ole vaarallista miltä ne jalat näyttää.

        ST

        No jos et arvioi kovin negatiivisesti...niin ei niillä ole väliä mitä, miltä ne jalat näyttävät.

        No ei ne hiuksetkaan nyt niin hienot mulla ole...en jaksa minäkään käydä kampaajalla kovin usein.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos et arvioi kovin negatiivisesti...niin ei niillä ole väliä mitä, miltä ne jalat näyttävät.

        No ei ne hiuksetkaan nyt niin hienot mulla ole...en jaksa minäkään käydä kampaajalla kovin usein.

        LS

        Niinpä, eipä ne kenenkään toisen hiukset vaivaa itseä vaan ne omat jos nekään.
        Kuka sitä nyt tosen hiuksista vaivaantuisi.
        Pitää alkaa nukkumaan. Nukkuuko sun mies jo?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, eipä ne kenenkään toisen hiukset vaivaa itseä vaan ne omat jos nekään.
        Kuka sitä nyt tosen hiuksista vaivaantuisi.
        Pitää alkaa nukkumaan. Nukkuuko sun mies jo?

        ST

        Kävin kurkkaamassa makkarin ovella. Näytti vielä olevan valveilla ja vatkasi itseään samalla kun katsoi kännykästä Samatha Foxin kuvaa. Toivottavasti nulahtaisi kohta niin pääsisi itsekin nukkumaan. Huomenna aikanen herätys kun lähdetään isännän kanssa Tuurin kyläkauppaan.

        LS


    • Anonyymi

      raamatussa:

      "tämän kaiken he tekevät, että ihmiset heitä ihailisivat"

      • Anonyymi

        huomioitavaa, - raamattu on: "tarkka / tarkasti"

        siis, tämän KAIKEN, he tekevät . . .

        siis, kaiken muunkin, mitä yleensä, tekevät, puhuvat, toimivat, niin KAIKEN,

        "he tekevät, että ihmiset HEITÄ ihailisivat" !!


    • Anonyymi

      Halutaan arvostusta ja asemaa? Luterilaisilla papeilla sellainen on ollut ikään kuin luonnostaan ns. valtionkirkon luoman aseman ja papillisen univormun turvin, mutta vapaiden suuntien saarnaajilla tällaista ei tietenkään ole, joten turvaudutaan ulkomuotoon?

      Toinen vaihtoehto tietysti on, että haureuden/homouden henki on levinnyt pastoreiden keskuudessa. Onhan meillä näitä patriktiaisia.

    • Anonyymi

      Ketä etsit?

    • Anonyymi

      Meijän pastori on kalju, joten ei ole tukka ongelmia. Pukuetuu asianmukaisesti. Ei ole iso ego eikä huuda ja hypi saarnatessaan. On hyvä mies ja ei tarvitse Armanin vaatteita. Hän on pidetty ilman niitäkin. Nöyrä ja ei kerjää rahaa omiin tarpeisiin. Liikkuu vanhalla autolla. Ei tarvitse omaa lentokonetta... Kellokin on jotain muuta kuin Rolex. Sellainen on meidän ihana pastorimme. Auttaa pyyteettömästi tarvitsevia, eikä ota maksua. Raha ei ole numero yksi.

      • Anonyymi

        Entä onko opetuksensa raitista ja voideltua? Toteutuuko pastorin opettaessa ihmeet merkit ja teot niin kuin Raamattu opettaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä onko opetuksensa raitista ja voideltua? Toteutuuko pastorin opettaessa ihmeet merkit ja teot niin kuin Raamattu opettaa?

        Ja onko opetus astian makuista lustetta?? Sellaisessa ei ole voitelua vaikka pastori kuinka väittäisi opetustaan raittiiksi!


    • Anonyymi

      Itse luotan vain kaljuihin pastoreihin

      • Anonyymi

        Jeesus on suuri parantaja! Hän saa tukan kasvamaan kaljuunkin päähän!


    • Anonyymi

      "aistikkaat kampaukset ja mittatilauspuku" . . .

      "Ja kaikki tekonsa he tekevät sitä varten, että ihmiset heitä katselisivat"
      Matt: 23: 5

    • Anonyymi

      Jossainhan sen pastorinkin pitää sieluaan hoitaa. Parturi on oikein sopiva ammatti siihen tarkoitukseen

      • Anonyymi

        ei kai tässä ny ihan pelkästä parturista kysymys . ..

        p.s. tarkka huomaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei kai tässä ny ihan pelkästä parturista kysymys . ..

        p.s. tarkka huomaa

        Moni miesparturi on homoseksuaali ja jos pastori antaa tälläisen parturin kosketella päätään saattaa hän joutua homouden henkivaltoihin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni miesparturi on homoseksuaali ja jos pastori antaa tälläisen parturin kosketella päätään saattaa hän joutua homouden henkivaltoihin!

        Siksi aina siis AINA pyhitys parturissa käynnin jälkeen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi aina siis AINA pyhitys parturissa käynnin jälkeen!

        Amen!! Itse huudan Jeesusta koko parturoinnin ajan! Amen!!


    • Anonyymi

      Mitä jos ajelisit hiukset pois? Ei olisi tukka ongelmia. Kun ostat kunnon trimmerin niin sillä se hoituu. Ei tarvitse mennä parturille.

    • Anonyymi

      Uushellaripastorit eivät ole oikeita miehiä.
      Haisevat parfyymille ja kädet ovat kuin paksua taikinaa.
      Iljettää koskea heihin, esim. kätellä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tästä kuvasta vauvakastettu sodomia-tohtori tykkää.


    • Anonyymi

      hulluntailaisilla hyvin hoidetut ja lakatut kynnet like Esko Eerikäinen kertoo, että menestystä on tullut!

      Kyllä pastori kerran viikossa ottaa manikyyrin

      Kampaajalla ja Kosmetologilla käynti ennen tilaisuuden alkua kuuluu asiaan!

      Pyhäkkö Portot ova vielä asia erikseen :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe