Antikristus?

Anonyymi

Luen ja kuuntelen silloin tällöin ulkomaisten rokotus asiantuntijoiden mielipiteitä. Jotkut ovat todenneet, että maapallo tarvitsisi nyt johtajaa, joka organisoisi asiat niin, että rokotteita jaettaisiin oikeudenmukaisesti kaikkiin maapallon maihin varallisuudesta riippumatta. Olisiko nyt sitten oikea hetki antikristukselle? Globaalin johtajan paikka, kun näyttäisi olevan auki.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itsekkäästikin ajatellen ei ole yksinkertaisesti muita vaihtoehtoja ylettömän rikkaillakaan, kuin se, että rokotetaan mahdollisimman moni, mikäli mieli päästä koronasta eroon, ja mikäli rokotteet on tarpeeksi hyviä siihen.

      Jos koronasta halutaan eroon, siitä on todellakin hankkiuduttava eroon globaalisti. Bunkkeriin pakeneminen ei tule kysymykseen.

    • Anonyymi

      Kyllä se pääpaha sieltä tulee, mutta kuten on Kirjoitettu:

      Nyt monet syntiset, varsinkin "uskovat", eivät ymmärrä että on MONIA anti-kristuksia eli Herran Jumalan Kaikkivaltiaan ja Herran Sebaotin sekä Jumalan Pojan, Herran Jeesuksen ja vielä Herran, Jumalan Jeesuksen palvelijoita ja omia joilla on VASTUSTAJIA jotka ovat joko perkeleen, "voideltuja" tahi kuvittelevat olevan.

      Herra Jeesus sanoo, että tule Monta väärää voideltua tahi niitä jotka väittävät olevan voideltuja, mukamas uskovia!
      Nyt ero on merkittävä mitä tulee, moniin anti-krisuksiin ja petoon ja väärää profeettaa.

      Ilm. 20:
      2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi

      10 Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli-ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.
      ja
      Ilm. 19:
      20 Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.

      Nyt Paavali opettaa ett' tulee yksi, mies-puolinen:
      2. Tess. 2:
      3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
      4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

      Nyt on siis, monia perkeleitä ja saatanoita, itse pää-perkele saattaa olla vielä taivaassa ja ei ole sallittua että tulee itse maanpäälle, ennenkuin ilmestyskirjan sanoma on totta:

      Ilm. 12:
      7 Ja syttyi sota taivaassa: Miikael ja hänen enkelinsä sotivat lohikäärmettä vastaan; ja lohikäärme ja hänen enkelinsä sotivat,
      8 mutta eivät voittaneet, eikä heillä enää ollut sijaa taivaassa.
      9 Ja suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota perkeleeksi ja saatanaksi kutsutaan, koko maanpiirin villitsijä, heitettiin maan päälle, ja hänen enkelinsä heitettiin hänen kanssansa.

      nyt tämä pääpaha, hallitsee hallituksien ja valtojen kautta:
      Ef. 6:
      12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
      ja
      Ef. 2:
      2 joissa te ennen vaelsitte tämän maailman menon mukaan, ilmavallan hallitsijan, sen hengen hallitsijan, mukaan, joka nyt tekee työtään tottelemattomuuden lapsissa,
      ja Daniel sanoo:
      Dan. 10:
      13 Persian valtakunnan enkeliruhtinas seisoi vastustamassa minua kaksikymmentäyksi päivää, mutta katso, Miikael, yksi ensimmäisistä enkeliruhtinaista, tuli minun avukseni, sillä minä olin jäänyt yksin sinne, Persian kuningasten tykö.
      20 Ja hän sanoi: "Tiedätkö, mitä varten minä olen tullut sinun tykösi? Nyt minä käyn jälleen sotimaan Persian enkeliruhtinasta vastaan, ja kun minä olen päässyt hänestä, niin katso: tulee Jaavanin enkeliruhtinas.

      Joten, monet pahan omista, hallitsevat, ihmisiä ja jotka sitten sallivat perkeelen hallinta vallan, eli myyvät totuutta, ja ostavat valhetta, saavat palkan eli rahaa, kunniaa ja mainetta.
      eli maailman.
      Sananl. 23:23
      Osta totuutta, älä myy, osta viisautta, kuria ja ymmärrystä.

      jos totuutta myy saa "maailman" jos totutta ostaa, saa kärsimystä ja vaivaa ja kaikkinaista "päänsärkyä".
      Joten Kuten Herra kehoittaa:
      Ilm. 3:18
      Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit.

      ja tässä on "samalla" mainittu millä "rahalla" sitä kultaa ja valkeat vaatteet sekä silmävoidetta voidaan ostaa:
      TULESSA PUHDISTETTU: seitsen kertainen pätsi!

      Nyt siis ei ole selvää, kuka ja ketä on anti-kristus tahi mikä ja missä on pääpaha.
      pääpahan omat enkelit, ne jotka eivät ole vangittuina, mahdollisesti, etelä-navan alla tekevät työntää omissaan ja pyrkivät pettämään Herran omat, valheella ja petoksella, ja ostamaan heidät omikseen, rahalla, lihanhimoilla ja kunnialla ja mainella, kuka sitten mistäkin "rahasta" perustaa.
      1/2

      • Anonyymi

        Mielenkiitoinen tutkimus- alue on tämä "kokonaisuus":
        Ilm 12
        3 Ja näkyi toinen merkki taivaassa, ja katso: suuri, tulipunainen lohikäärme, jolla oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea, ja sen päissä seitsemän kruunua;
        eli
        - seitsemän päätä
        - kymmenen sarvea
        - seitsemän kruunua

        Ilm. 13:
        1 Ja se asettui seisomaan meren hiekalle. Ja minä näin pedon nousevan merestä; sillä oli kymmenen sarvea ja seitsemän päätä, ja sarvissansa kymmenen kruunua, ja sen päihin oli kirjoitettu pilkkaavia nimiä.
        Yhdellä pedolla, jota itse ymmärrän on "moni-tahoinen" "juttu", eikä yksittäinen olento, vaikka se on myös olento joka heitetään tulijärveen.

        Kukaan ei vielä tiedä, mitä ja mikä tämä koko "paketti" on, ei kadotuksen lasta, ei petoa ,ei lohikäärmettä, ei väärää profeettaa joka saattaa olla yksi henkilö.

        Mutta, kun nämä alkavat tapahtua, niin se ei ole salassa, vaan näkyvissä kaikille, mutta HARVAT ymmärtävät että tämä ei ole Herran Jeesuksen oma,ja vähiten Herra Jeesus itse, Saati Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot.

        Tämä on laaja aihe, ja Herra ei ole sitä vielä minulle paljastanut, joten en voi mitään varmaan sanoa.
        Mutta sen ei tulisi olla uskoville, salassa oleva katala, kavala juoni, vaikka monelle se on :(

        Se että ei voi enää vapaasti kirjoittaa eikä tutkia ,muiden kanssa, Jumalan Sanaa ja sen merkityksiä, on totta mutta ei tulisi olla yllätys:
        Pimeys tehdään valkeudeksi ja totuus valheeksi ja toiste päin, kaikki "kääntyy" nurinpäin eli väärinpäin.

        Kun tutkii, mitä on ja tulee ja mitä ei ole ja mitä ei tule, niin pääideat:

        Jumalan "pääidea" eräs niistä on että mies seuraa Herraa, Isää ja nyt myäs Poikaa, ja kävelee ja on Eedenissä.

        Naisen pääidea on mikä on en sitä tarkemmin selvitä, sillä se ei ole kaikille mieleen, kuitenkin se on eräs että tahtoo olla miehen ja sitten jopa Jumalan vertainen kuten mies, Jumalan Kuva.

        ja kun sitten perkele eli saatana tuli ja sekoitti ja petti naisen, niin tällä pääpahalla on oma idea, olla Jumalan vertainen ja ylitse Jumalan ja itse Jumala.

        Näyttää siltä että miehellä ei ole omaa pääideaa? vain se että saa rauhassa seurata Jumalaa Eedenissä, Paratiisissa :)
        ja kaikki he, Jumala, nainen ja perkele, tahtoo vaikuttaa mieheen ja ahditaa ja tuottaa vaivaa ja kärsimystä ja tuskaa miehelle!

        nyt Jumala tietysti voittaa ja tekee mitä on suunnitellut, ja osin mies, Jumalan mukana, sekä osa naisista jotka ovat kuuliaiset Jumalalle ja miehelle.

        Joten nainen ei tule saavuttamaan mitä halajaa, eikä tietysti perkele.

        sitten on vielä "eriryhmiä" joilla on omia suunnitelmia, kellä mitäkin ja nekin menevät pieleen.

        Vain Jumala ja mies tulee saamaan oman halajamisen täydelleen ja osa naisista.

        Tässä on ilmi tullut:
        eri päitä, sarvia ja kruunuja.
        ja ne ovat eri.asioita ja tarkoittavat monia seikkoja, myös "luonnollisia" kuninkaita eli hallitsijoita mutta ennen muuta, ihmisen ja pahan kannalta, eri-ideo-logioita, eli suunnitelmia ja niissä olevia voimia ja valtoja.

        Mutta Todellinen valta ja voima ja Kunnia on vain Jumalalla ja kenelle Jumala sen antaa.
        Pahan valta ja on rajallinen ja Jumala ei salli kaikkea mitä paha tahtoo, ja kuten tiedämme, Jumala sallii pahan toimia, miksi, se ei ole jörkevä kysymys eikä Jumala siihen vastaan.

        Jumalan valta ja voima ja kunnia on ikuinen ja miehen, hallitsijat, sekä nainsen että perkeleen valta ja voima ja kunnia on loppumassa.
        ja he, mies, nainen ja perkele tietää sen ja tahtovat, nopeasti mitä tahtovat.

        Jumalalla ei ole kiire sillä HÄN hallitsee kaiken eikä mikään tule yllätyksenä.

        Joten:
        Kunnia Jumalalle, Kaikkivaltiaalle, Herra Sebaotille ja Herralle Jeesukselle, Jumalan Pojalle, aina ja iankaiken.
        2/2


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiitoinen tutkimus- alue on tämä "kokonaisuus":
        Ilm 12
        3 Ja näkyi toinen merkki taivaassa, ja katso: suuri, tulipunainen lohikäärme, jolla oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea, ja sen päissä seitsemän kruunua;
        eli
        - seitsemän päätä
        - kymmenen sarvea
        - seitsemän kruunua

        Ilm. 13:
        1 Ja se asettui seisomaan meren hiekalle. Ja minä näin pedon nousevan merestä; sillä oli kymmenen sarvea ja seitsemän päätä, ja sarvissansa kymmenen kruunua, ja sen päihin oli kirjoitettu pilkkaavia nimiä.
        Yhdellä pedolla, jota itse ymmärrän on "moni-tahoinen" "juttu", eikä yksittäinen olento, vaikka se on myös olento joka heitetään tulijärveen.

        Kukaan ei vielä tiedä, mitä ja mikä tämä koko "paketti" on, ei kadotuksen lasta, ei petoa ,ei lohikäärmettä, ei väärää profeettaa joka saattaa olla yksi henkilö.

        Mutta, kun nämä alkavat tapahtua, niin se ei ole salassa, vaan näkyvissä kaikille, mutta HARVAT ymmärtävät että tämä ei ole Herran Jeesuksen oma,ja vähiten Herra Jeesus itse, Saati Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot.

        Tämä on laaja aihe, ja Herra ei ole sitä vielä minulle paljastanut, joten en voi mitään varmaan sanoa.
        Mutta sen ei tulisi olla uskoville, salassa oleva katala, kavala juoni, vaikka monelle se on :(

        Se että ei voi enää vapaasti kirjoittaa eikä tutkia ,muiden kanssa, Jumalan Sanaa ja sen merkityksiä, on totta mutta ei tulisi olla yllätys:
        Pimeys tehdään valkeudeksi ja totuus valheeksi ja toiste päin, kaikki "kääntyy" nurinpäin eli väärinpäin.

        Kun tutkii, mitä on ja tulee ja mitä ei ole ja mitä ei tule, niin pääideat:

        Jumalan "pääidea" eräs niistä on että mies seuraa Herraa, Isää ja nyt myäs Poikaa, ja kävelee ja on Eedenissä.

        Naisen pääidea on mikä on en sitä tarkemmin selvitä, sillä se ei ole kaikille mieleen, kuitenkin se on eräs että tahtoo olla miehen ja sitten jopa Jumalan vertainen kuten mies, Jumalan Kuva.

        ja kun sitten perkele eli saatana tuli ja sekoitti ja petti naisen, niin tällä pääpahalla on oma idea, olla Jumalan vertainen ja ylitse Jumalan ja itse Jumala.

        Näyttää siltä että miehellä ei ole omaa pääideaa? vain se että saa rauhassa seurata Jumalaa Eedenissä, Paratiisissa :)
        ja kaikki he, Jumala, nainen ja perkele, tahtoo vaikuttaa mieheen ja ahditaa ja tuottaa vaivaa ja kärsimystä ja tuskaa miehelle!

        nyt Jumala tietysti voittaa ja tekee mitä on suunnitellut, ja osin mies, Jumalan mukana, sekä osa naisista jotka ovat kuuliaiset Jumalalle ja miehelle.

        Joten nainen ei tule saavuttamaan mitä halajaa, eikä tietysti perkele.

        sitten on vielä "eriryhmiä" joilla on omia suunnitelmia, kellä mitäkin ja nekin menevät pieleen.

        Vain Jumala ja mies tulee saamaan oman halajamisen täydelleen ja osa naisista.

        Tässä on ilmi tullut:
        eri päitä, sarvia ja kruunuja.
        ja ne ovat eri.asioita ja tarkoittavat monia seikkoja, myös "luonnollisia" kuninkaita eli hallitsijoita mutta ennen muuta, ihmisen ja pahan kannalta, eri-ideo-logioita, eli suunnitelmia ja niissä olevia voimia ja valtoja.

        Mutta Todellinen valta ja voima ja Kunnia on vain Jumalalla ja kenelle Jumala sen antaa.
        Pahan valta ja on rajallinen ja Jumala ei salli kaikkea mitä paha tahtoo, ja kuten tiedämme, Jumala sallii pahan toimia, miksi, se ei ole jörkevä kysymys eikä Jumala siihen vastaan.

        Jumalan valta ja voima ja kunnia on ikuinen ja miehen, hallitsijat, sekä nainsen että perkeleen valta ja voima ja kunnia on loppumassa.
        ja he, mies, nainen ja perkele tietää sen ja tahtovat, nopeasti mitä tahtovat.

        Jumalalla ei ole kiire sillä HÄN hallitsee kaiken eikä mikään tule yllätyksenä.

        Joten:
        Kunnia Jumalalle, Kaikkivaltiaalle, Herra Sebaotille ja Herralle Jeesukselle, Jumalan Pojalle, aina ja iankaiken.
        2/2

        Ne noissa pitkissä sepustuksissa on vikana, että ei niitä viitsi lukea, vaan sitä hyppää yli.

        Mitä lie kirjoitettu tuossa ylhäällä?
        En tiedä.
        Liian pitkä sepustus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne noissa pitkissä sepustuksissa on vikana, että ei niitä viitsi lukea, vaan sitä hyppää yli.

        Mitä lie kirjoitettu tuossa ylhäällä?
        En tiedä.
        Liian pitkä sepustus!

        Saattaa olla ,että kun Jumala LÄHETTÄÄ Sanan nälän, niin maksaisit jos olisi varaa ja mahdollisuus, yhdesä ainosta sanansta tahi Sanan paikasta miljoonia!

        Pidä via halpana, ja jos se mitä laitoin ja kirjoitin on Jumalasta, niin älä pidä sitä halpana jos pidät, voi hyvin tulla että tulee suuri nälän hätä ja tämäkin teksti on poistettu kuten kaikki Raamatun kirjoitukset että keskustelut.

        eli tulee aika kun on jano mutta ei vettä!

        nyt joka janoaa tulkoon ja vettä saa niin paljon kuin jaksaa juoda.

        mutt katso itse eteesi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne noissa pitkissä sepustuksissa on vikana, että ei niitä viitsi lukea, vaan sitä hyppää yli.

        Mitä lie kirjoitettu tuossa ylhäällä?
        En tiedä.
        Liian pitkä sepustus!

        Kaavoihin kangistuneita. Raamatun jakeita siteerataan joka asiassa. Ihminen kehittyy, ja uusia oivalluksia tulee. Ne, jotka pysyvät yhdessä ja samassa, toteuttavat enemmän paholaisen periaatteita. Luuletteko, ettei paholainen tarttuisi raamattuun? Kyllä tarttuu.

        Kun täällä aletaan siteeraamaan vaikka urantiakirjaa, voidaan katsoa kehitystä tapahtuneen, vaikka siinäkin kirjassa on pahalla sijansa kuten raamatussa. Näin ollen ottakaa parhaat palat, jättäkää loput. Mutta kuten raamatussa sanotaan, ei yksikään lain kirjain katoa, ennenkun kaikki on tapahtunut.

        Laki tullaan kirjoittamaan uudelleen, koska kehitystä tapahtuu kaiken aikaa. Mitä siitä on nyt jo täällä kerrottu? Se oli täysin uutta, katse alas, ihmisiin ja taivaalle. Mutta kuka sitä muistaa? Saihan raamattukin kirkkoineen vallan vasta about tuhat vuotta Jeesuksen lähdön jälkeen, ja 1800 luvulla kirkko eli suorastaan loistonsa päiviä - afrikassa ja amerikassa käännytettin pakanoita urakalla. Nykyään on alkanut kirkkojen nousun taantuminen laskuun. Ylämäen jälkeen tulee aina alamäki.


    • Anonyymi

      Jes. 55:10

      10 Sillä niinkuin sade ja lumi, joka taivaasta tulee, ei sinne palaja, vaan kostuttaa maan, tekee sen hedelmälliseksi ja kasvavaksi, antaa kylväjälle siemenen ja syöjälle leivän,
      11 niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.

      • Anonyymi

        Tuo julistaa ennustusta kaikista tulevista profeetoista.
        Kansa kyllä innoissaan odottaa jotain sen kaltaista, mutta jos muistaisvat mitä Jeesus sanoi profeetoista... ja tekisivät itselleen selviksi mitä he profeetalta odottavat jos mitään muuta, kuin merkkejä ja ihmeparantamisia.
        No, merkit ovat tulleet. Ei näy puhutun niistä. Koska niihin ei uskota? Kun sitten tulee vaikka maanjäristys, niin vasta sittenkö herätään?

        Mitä on puhuttu IS mielipidepalstalla Brexitistä? Kukaan ei ole siteerannut raamattua, tai sitten niitä ei ole päästetty julkaistaviksi? Tulee nimittäin mieleen kohta pedosta, jolla oli kuolinhaava, mutta joka virkosi.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuota ne jaksaa hokea, mutta missä todisteet ja merkit, että niin on? Ja sitä nk. pedonlukua on turha siteerata.


    • Anonyymi

      1700-luvun Luterilaiset virret kertovat pedosta antikristuksesta paavista, joka Jumalan käskyi wastaan räyskyi.

      1234567---

      • Anonyymi

        Uskottavampaa kun joku Obama...


    • Anonyymi

      antikristus on sama asia kuin Ilmestyskirjan peto. Mikä tämä peto sitten on? peto on toiselta nimeltään maailman keskustietokone. Eräässä maassa jota en tässä nyt mainitse sijaitsee tämä supertietokone joka on kaiken maailman internet verkon keskus. Tämän tietokoneen hallitsijat kutsuvat tätä tietokonetta nimellä beast. Tästä tietokoneesta kertoo muunmuassa Iron Maidenin Number of the beast albumi, Avenged Sevenfoldin Hail to the king albumi sekä lähes kaikki maailman spotify top 50 kappaleet

    • Anonyymi

      Koska tästä ketjsuta poistetaan kommenteja , on turhaa kuluttaa aikaa kirjoitteluu,

      mutta tutkikaa toki.

      • Anonyymi

        Jostain luin, että Obama sählää itsensä Amerikan presidentiksi.
        No sehän nähdään kuukauden sisällä, tai sitten jonkin ajan perästä.

        Siis luin tämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostain luin, että Obama sählää itsensä Amerikan presidentiksi.
        No sehän nähdään kuukauden sisällä, tai sitten jonkin ajan perästä.

        Siis luin tämän.

        Ehkä hän eroaa Michellestä ja menee naimisiin Kamalan kanssa. Biden kupsahtaa, ja näin Obama käyttää perheen päänä tosiasiallista hallitusvaltaa...


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No joo totta kai! Missä ovat ne 10 valtakuntaa? Missä peto, jonka kuolinhaava parani? Missä "vasara, joka löi koko maanpiiriä"?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe