Kaksikymmentäkaksi kuollut koronaviruksen vuoksi, kun heidän elimistönsä oli pettänyt virusinfektion takia. Hesari uutisoi.
Todella surullista.
Suru-uutinen
5
132
Vastaukset
- Anonyymi
Tartuntoja kuitenkin vähän.
Oisko siksi, että ihmiset eivät ole viitsineet pyhinä lähteä vähäoireisina tautidiagnooosia hakemaan?
Odotellaan uuden vuoden yli, kun pitäisi taas töihin palata, niin jo taas testit kiinnostaa. - Anonyymi
Ulkomailla oli myös 86-vuotias kuollut koronan aiheuttamaan sairauteen.
- Anonyymi
Olen terve 60v ja sain "omahoitajalta" ohjeet ja välineet hengitysharjoituksiin.
Puhallan letkua pitkin 1,5l pulloon jossa on vettä. 2*5-10 min vuorokaudessa.
Vahvistaa kuulemma keuhkoja ja on ollut käytössä sairaaloissa ennen joitain toimenpiteitä.
Korona on kuulemma erittäin vaarallinen keuhkoille ja vahvemmat keuhkot kestävät paremmin. Tupakoiville kuulemma erittäin paha tauti.- Anonyymi
Sydänleikkauksen jälkeen sairaalassa piti harjoitella tällaista, puhaltamalla vesipulloon letkun kautta.
Kaipa se oli tehoharjoittelua, tervehdyin hyvin.
- Anonyymi
153 koronakuolemaa viimeisen 30 päivän aikana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051024
- 101888
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 81682
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 43482
- 25475
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460