Lääkäriksi

Anonyymi

Juttelin tässä juuri muutaman lääketeollisuuden voitelijan kanssa.
Jos lääkärinä määrään heidän lääkkeitään, saan hyvät proviikat.
Siksi olenkin rikas ja määrännyt lääkkeitä myös silloin, kun niille ei ole tarvetta.
Paras bisnes on vanhukset, heille voi jo näkemättä ja tutkimatta määrätä 3-4 eri reseptilääkettä ja noin 5 lääkettä näiden aiheuttamiin sivuoireisiin.
Meillä lääkäreillä onkin ollut kova kilpailu vanhuksista ja herrasmies sopimuksella olemme päättäneet yleisen lääketaulukon vanhuksille, jotta kukaan ei saisi antaa toista parempia ja tuottavampia diagnooseja sekä lääkityksiä.

Lääkärinä minua työssäni kiinostaa hyvät proviikat ja antamani diagnoosin määrää pitkälti lääke ja siitä saatava tuotto.

Monta kertaa olen määrännyt antibiootteja vanhuksille ja niiden aiheuttamaan ripuliin määrään myös ripulilääkkeitä ennemin kuin lopettaisin antibioottikuurin.

hippopotanuksen valan olen vannonut näin.

Minä Dr. nönnönnöö lupaan ja vakuutan olevani uskollinen minua opinnoissani sponsoroimalle lääkeyhtiölle ja määrätä resepteillä ensisijaisesti heidän tuotteitaan.
kaikissa epävarmoissa tilanteissa ja diagnooseissa lupaan katsoa myyntitaulukoita ja valita sieltä tuotteen, jonka myynti on laskenut ja antaa diagnoosin tuotteen mukaan.
Jos sanani syön tai asiasta jollekin hiiskun, niin menetän proviikkani ja valehtelen, että en ole milloinkaan antanut rahan johdattaa minua työssäni.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikä siinä kyllin.

      SDP:n kansanedustaja Kristiina Salonen Satakunnasta kertoi vaalitilaisuudessaan, että on tieteellisesti todettu rikkaiden syöpälasten pääsevän nopeammin hoitoon kuin vähäosaisten syöpälapset.

      Poliisin olisi helppo selvittää tällainen ihmisoikeusrikos, koska syöpälapsia hoitavia lääkäreitä ja hoitajia on vain kourallisen verran Suomessa.
      Vielä pahempaa on, että kyseessä on järjestäytynyt salaliitto rikkaiden hyväksi.

      Uskon, että edustaja Salosen (SDP) puhe on yhtä luotettava kuin kansliapäällikkö Varhilan (SDP) puhe tieteellisestä tuloksesta maskien hyödyttömyydestä ja jopa vaarallisuudesta.
      Tai Antti Rinteen (SDP) vappusataset

      Tieteellinen maailmankatsomus (SDP) on propagandavapaata niin paljon kuin mahdollista ilman totuuden häivää.

    • Anonyymi

      Dr. Nönnönnöö on saanut vähän väärän käsityksen tuosta rikastumisesta.
      Vaikka kuinka lahjottaisiin lääkkeiden määräämisistä niin se bonus ei tule rahallisena korvauksena, eli ei käteistä, ei käteen eikä tilille.

    • Anonyymi

      Kannattaa tutustua aiheeseen vähän niin tietäisit jostain jotain.

    • Anonyymi

      Perheministeri ja demari Krista Kiuru se vasta moniosaaja on.

      Perheministeri on jo liki vuoden esiintynyt koronaepidemian huippuasiantuntijana ilman (lääketehtaiden korruptiota).

      Kun Olkiluodon atomivoimalassa on jokin pieni sisäinen radioaktiivisuusvuoto, niin perheministeristä kuoriutui hetkessä ydinfysiikan huippuosaaja ja perheministeri oli antamassa lausuntoja atomivoimalan toiminnasta.

      Kun 16 vuotias nuorukainen mukiloitiin kuoliaaksi, perheministeri ei kiireiltänsä joutanutkaan antamaan lausuntoa.

      Mahdollisesti perheministeri olisi Suomen etevin aivokirurgikin, mutta hän ei kiireiltänsä jouda aivoleikkauksiakaan tekemään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe