Lääkäriksi

Anonyymi

Juttelin tässä juuri muutaman lääketeollisuuden voitelijan kanssa.
Jos lääkärinä määrään heidän lääkkeitään, saan hyvät proviikat.
Siksi olenkin rikas ja määrännyt lääkkeitä myös silloin, kun niille ei ole tarvetta.
Paras bisnes on vanhukset, heille voi jo näkemättä ja tutkimatta määrätä 3-4 eri reseptilääkettä ja noin 5 lääkettä näiden aiheuttamiin sivuoireisiin.
Meillä lääkäreillä onkin ollut kova kilpailu vanhuksista ja herrasmies sopimuksella olemme päättäneet yleisen lääketaulukon vanhuksille, jotta kukaan ei saisi antaa toista parempia ja tuottavampia diagnooseja sekä lääkityksiä.

Lääkärinä minua työssäni kiinostaa hyvät proviikat ja antamani diagnoosin määrää pitkälti lääke ja siitä saatava tuotto.

Monta kertaa olen määrännyt antibiootteja vanhuksille ja niiden aiheuttamaan ripuliin määrään myös ripulilääkkeitä ennemin kuin lopettaisin antibioottikuurin.

hippopotanuksen valan olen vannonut näin.

Minä Dr. nönnönnöö lupaan ja vakuutan olevani uskollinen minua opinnoissani sponsoroimalle lääkeyhtiölle ja määrätä resepteillä ensisijaisesti heidän tuotteitaan.
kaikissa epävarmoissa tilanteissa ja diagnooseissa lupaan katsoa myyntitaulukoita ja valita sieltä tuotteen, jonka myynti on laskenut ja antaa diagnoosin tuotteen mukaan.
Jos sanani syön tai asiasta jollekin hiiskun, niin menetän proviikkani ja valehtelen, että en ole milloinkaan antanut rahan johdattaa minua työssäni.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikä siinä kyllin.

SDP:n kansanedustaja Kristiina Salonen Satakunnasta kertoi vaalitilaisuudessaan, että on tieteellisesti todettu rikkaiden syöpälasten pääsevän nopeammin hoitoon kuin vähäosaisten syöpälapset.

Poliisin olisi helppo selvittää tällainen ihmisoikeusrikos, koska syöpälapsia hoitavia lääkäreitä ja hoitajia on vain kourallisen verran Suomessa.
      Vielä pahempaa on, että kyseessä on järjestäytynyt salaliitto rikkaiden hyväksi.

Uskon, että edustaja Salosen (SDP) puhe on yhtä luotettava kuin kansliapäällikkö Varhilan (SDP) puhe tieteellisestä tuloksesta maskien hyödyttömyydestä ja jopa vaarallisuudesta.
      Tai Antti Rinteen (SDP) vappusataset

Tieteellinen maailmankatsomus (SDP) on propagandavapaata niin paljon kuin mahdollista ilman totuuden häivää.

• Anonyymi

Dr. Nönnönnöö on saanut vähän väärän käsityksen tuosta rikastumisesta.
      Vaikka kuinka lahjottaisiin lääkkeiden määräämisistä niin se bonus ei tule rahallisena korvauksena, eli ei käteistä, ei käteen eikä tilille.

• Anonyymi

Kannattaa tutustua aiheeseen vähän niin tietäisit jostain jotain.

• Anonyymi

Perheministeri ja demari Krista Kiuru se vasta moniosaaja on.

Perheministeri on jo liki vuoden esiintynyt koronaepidemian huippuasiantuntijana ilman (lääketehtaiden korruptiota).

Kun Olkiluodon atomivoimalassa on jokin pieni sisäinen radioaktiivisuusvuoto, niin perheministeristä kuoriutui hetkessä ydinfysiikan huippuosaaja ja perheministeri oli antamassa lausuntoja atomivoimalan toiminnasta.

Kun 16 vuotias nuorukainen mukiloitiin kuoliaaksi, perheministeri ei kiireiltänsä joutanutkaan antamaan lausuntoa.

Mahdollisesti perheministeri olisi Suomen etevin aivokirurgikin, mutta hän ei kiireiltänsä jouda aivoleikkauksiakaan tekemään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      107
      5337
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      64
      3448
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      87
      2794
    4. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      62
      1398
    5. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      311
      1323
    6. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      27
      1270
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      112
      1146
    8. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      1146
    9. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      129
      1136
    10. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      49
      1110
    Aihe