Perussuomalaiset on yksilönvapauksia puolustava puolue joka haluaa karsia mahdollisimma paljon kaikkia pakollisia asioita kuten rokotepakko, maskipakko, verot ja oppivelvollisuus, ja tehdä asioista mahdollisimman vapaaehtoisia. Perussuomalaisen näkemyksen mukaan yhteiskunnan tulisi perustua kaiken vapaaehtoisuuteen. Kaikki pakollinen on sellaista Demari fasismia
Alas holhoava sosialistivalta!
46
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sosialisti ja demari mainittu ja persuilla TAAS kaikki hyvin?
- Anonyymi
Aijaa, ai Demareita ei ole edes olemassakaan? Ohhoh. Kylläpäs sinä olet taitava valehtelija
- Anonyymi
Ensin rikoksien suojelu hallituksessa pitää saada vastuuseen teoistaan, siinä sdp hallituksen rehellisyyden mitta, kepu pitää rikollista touhua hyveenä, hävetkääääää.
- Anonyymi
Niin, pakoterokot, poskimakkoset ym oloverot että silleesti.
- Anonyymi
Näin just. Täällä Perussuomalaiset haluaa osoittaa että he vastustvat fasismia
- Anonyymi
Kaikki tällaset valtion asettamat pakot ovat fasismia. Tyhmät ei ajattele vaan uskovat vaan muiden parjauksiin
- Anonyymi
Ei maailmassa ole pakko muuta, kun kuolla , kaikki muu on soviteltavissa.
- Anonyymi
Suomi on jo kolmannen kerran tutkitusti onnellisin maa maailmassa. Koronakriisistä Suomi on selvinnyt varsin vähällä. Moni asia on Suomessa hyvin tai todella hyvin, kun vertaa muuhun maailmaan. Täydellistä ei ole eikä voi koskaan ollakaan. Yhtenä syynä Suomen hyvinvointiin pidetään luottamusta yhteiskuntaan ja päättäjiin. Kun luotetaan, puhalletaan yhteen hiileen ja saadaan siten hyvää aikaiseksi. Yhteistä hyvää.
Perussuomalaisten ydinteema on populismi, vastakkainasettelu. Persut aktiivisesti pyrkivät viemään luottamusta välittämättä siitä, onko aina niin todellisia perusteitakaan. Tärkeintä on pitää mekkalaa, jakaa kansaa kahtia: me (hyvät) ja muut (pahat). Samalla persut nakertavat sitä luottamusta joka kantaa tätä maata ja sen kansalaisia. Vaikka Persut saisivat näin valtaa itselleen, luottamus ei palaa takaisin. Kun luottamus on mennyt, sen kasvattaminen takaisin on äärimmäisen vaikeaa, oli johdossa kuka tahansa.
Minulle persut edustavat epäisänmaallisuutta, itsekeskeisyyttä ja lyhytnäköisyyttä. Itsensä ylentämistä muita alentamalla. Sivistyksen ja inhimillisyyden katoa.- Anonyymi
Sinulla demarina onkin sijoitusasuntoja ja saat niihin kaikkiin vuokralaisen asumistuella.
Ehkä mielesi muuttuu, kun ryhdytään tutkimaan etujasi ja kailotetaan ne koko kansalle. - Anonyymi
Siis olet niin tyhmä että uskot YK kaltaisten järjestöjen valitsevan sattumanvaraisesti voittajat.
Kenen leipää syöt sen puolta pidät . - Anonyymi
"Minulle persut edustavat epäisänmaallisuutta, itsekeskeisyyttä ja lyhytnäköisyyttä. Itsensä ylentämistä muita alentamalla. Sivistyksen ja inhimillisyyden katoa" - Tämäpä hassu yhteensattuma kun minulle vihervasemmisto edustaa juuri näitä samoja asioita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla demarina onkin sijoitusasuntoja ja saat niihin kaikkiin vuokralaisen asumistuella.
Ehkä mielesi muuttuu, kun ryhdytään tutkimaan etujasi ja kailotetaan ne koko kansalle.Aika paljon päätelty muutamasta lauseesta, mutta juuri persujen tapaista. Ei asioista tarvitse oikeasti tietää mitään, pääasia on möykkiä.
Ja päätelmäsi on siis päin per...ttä. Tämähän tässä huolettaa, että persut harrastaa juurikin tätä päin per...ttä päättelyä olemattoman/väärän tiedon perusteella ja sitten möykkii näitä päätelmiään joita joku menee ja uskoo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika paljon päätelty muutamasta lauseesta, mutta juuri persujen tapaista. Ei asioista tarvitse oikeasti tietää mitään, pääasia on möykkiä.
Ja päätelmäsi on siis päin per...ttä. Tämähän tässä huolettaa, että persut harrastaa juurikin tätä päin per...ttä päättelyä olemattoman/väärän tiedon perusteella ja sitten möykkii näitä päätelmiään joita joku menee ja uskoo.Turhaa saivartelua ininää, lässytystä ja täyttä ajan ja rahan hukkaa. Juuri Vihervasurin tapaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Minulle persut edustavat epäisänmaallisuutta, itsekeskeisyyttä ja lyhytnäköisyyttä. Itsensä ylentämistä muita alentamalla. Sivistyksen ja inhimillisyyden katoa" - Tämäpä hassu yhteensattuma kun minulle vihervasemmisto edustaa juuri näitä samoja asioita!
Tämä kommentti yllätti. Yleensä se on muodossa ''kerroit itsestäsi''
Selvää kehitystä kommentoinissa, hienoa.
- Anonyymi
Onkohan se Putin jo nimittänyt Jussin pååministeriksi ? Onko Terijoki kakkosen muut ministerit nimitetty ?
- Anonyymi
Hyvä kun toit esille. Sehän oli Demari
Persut = uhka isänmaalle. Jos persut pääsevät valtaan, niin 20 vuoden päästä oikeus- ja sivistysvaltio-Suomea ei enää ole.
- Anonyymi
Meillä ei ole tuulivoimaa, mut meillä on tulivoimaa! 💪
- Anonyymi
Suakaan ei ole enään silloin niin sun ei tarvitse olla huolissaan
Anonyymi kirjoitti:
Meillä ei ole tuulivoimaa, mut meillä on tulivoimaa! 💪
Juuri noin... Persujen matkassa Suomi ajaa pahasti päin seinää.
Anonyymi kirjoitti:
Suakaan ei ole enään silloin niin sun ei tarvitse olla huolissaan
Olen isänmaallinen ihminen, siksi toivon meidän kaikkien puolesta, ettei persuja päästetä mählimään meidän tulevaisuutta. Omat vanhempamme, heidän vanhempansa, näiden vanhemmat jne. ovat kovalla työllä ja verellä hyvinvointimme rakentaneet. Ei anneta persujen pilata heidän perintöään. Valitettavasti persut eivät itse tiedä mitä ovat tekemässä. Myöhemmin he itsekin kiittävät meitä siitä, ettei heitä päästetty tuhoamaan Suomea.
- Anonyymi
lötkö kirjoitti:
Juuri noin... Persujen matkassa Suomi ajaa pahasti päin seinää.
Sinä ajat seinään tai sut ajetaan seinään
- Anonyymi
lötkö kirjoitti:
Olen isänmaallinen ihminen, siksi toivon meidän kaikkien puolesta, ettei persuja päästetä mählimään meidän tulevaisuutta. Omat vanhempamme, heidän vanhempansa, näiden vanhemmat jne. ovat kovalla työllä ja verellä hyvinvointimme rakentaneet. Ei anneta persujen pilata heidän perintöään. Valitettavasti persut eivät itse tiedä mitä ovat tekemässä. Myöhemmin he itsekin kiittävät meitä siitä, ettei heitä päästetty tuhoamaan Suomea.
Sinä olet kommunisti. Sinä puhut Suomesta kuin se olisi sosialistinen kollektiivi, mitä se ei todellakaan ole. Persuja ei kiinnosta edes valta. Persuja kiinnostaa vapaus ja totuudessa eläminen
- Anonyymi
lötkö kirjoitti:
Persut on jo eduskunnassa. Koko eduskunta päättää suomen asioista parlamentaristisesti, eikä pelkästään hallitus. Sinä olet fasisti jos luulet että hallituksella on absoluuttinen valta suomessa
Anonyymi kirjoitti:
Persut on jo eduskunnassa. Koko eduskunta päättää suomen asioista parlamentaristisesti, eikä pelkästään hallitus. Sinä olet fasisti jos luulet että hallituksella on absoluuttinen valta suomessa
...hallituksella on absoluuttinen valta suomessa...valitettavasti tuo tuntuu olevan persujen tavoite. Tietenkin he itse istuisivat silloin hallituksessa.
- Anonyymi
lötkö kirjoitti:
...hallituksella on absoluuttinen valta suomessa...valitettavasti tuo tuntuu olevan persujen tavoite. Tietenkin he itse istuisivat silloin hallituksessa.
Mikä niinku viittaa siihen asiaa? Voitko täsmentää mistä tämä mielikuva on peräisin? Eikö kaikki puolueet tavoittele murskavoittoa? Miksi joku tavoittelisi vain keskinkertaista menestystä vaaleissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet kommunisti. Sinä puhut Suomesta kuin se olisi sosialistinen kollektiivi, mitä se ei todellakaan ole. Persuja ei kiinnosta edes valta. Persuja kiinnostaa vapaus ja totuudessa eläminen
Kommunisti TAAS mainittu ja persuilla kaikki hyvin?
Anonyymi kirjoitti:
Mikä niinku viittaa siihen asiaa? Voitko täsmentää mistä tämä mielikuva on peräisin? Eikö kaikki puolueet tavoittele murskavoittoa? Miksi joku tavoittelisi vain keskinkertaista menestystä vaaleissa?
Mikä niinku viittaa siihen asiaa? Voitko täsmentää mistä tämä mielikuva on peräisin?
Tässä muutama esimerkki:
1. kirjoittelu tällä ja muilla Suomi24 palstoilla malliin eri mieltä olevat vietäköön ladon taakse, raiskattakoon jne.
2. mm. wikipedia-sivun Terrorismi Suomessa muokkaaminen yksipuolisesti omaa tarkoitusta palvelevaksi. Sivulla ei kerrota mitään äärioikeiston harjoittamasta terrorismista. Vertaa Wikipedia-sivuun Terrorismi, jossa asiaa on käsitelty paljon monipuolisemmin
3. yleinen yhden uskontoryhmän demonisointi- Anonyymi
lötkö kirjoitti:
Mikä niinku viittaa siihen asiaa? Voitko täsmentää mistä tämä mielikuva on peräisin?
Tässä muutama esimerkki:
1. kirjoittelu tällä ja muilla Suomi24 palstoilla malliin eri mieltä olevat vietäköön ladon taakse, raiskattakoon jne.
2. mm. wikipedia-sivun Terrorismi Suomessa muokkaaminen yksipuolisesti omaa tarkoitusta palvelevaksi. Sivulla ei kerrota mitään äärioikeiston harjoittamasta terrorismista. Vertaa Wikipedia-sivuun Terrorismi, jossa asiaa on käsitelty paljon monipuolisemmin
3. yleinen yhden uskontoryhmän demonisointiKirjoittelu täällä? Mistä tiedät kuka on kuka? Minkäkin olen Suomenruotslainen ja RKP:läinen ja sekoilen vaan täällä..
- Anonyymi
lötkö kirjoitti:
Tässä muutama esimerkki:
3. yleinen yhden uskontoryhmän demonisointiYhden uskontoryhmän? Minä olen kristitty ja minä tiedän että kaikki muut uskonnot on harhaoppia ja niiden seuraajat tuhoutuu
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittelu täällä? Mistä tiedät kuka on kuka? Minkäkin olen Suomenruotslainen ja RKP:läinen ja sekoilen vaan täällä..
No, jos olet uhkaillut muita likvidoimisella olet kyllä lähinnä persu.
- Anonyymi
lötkö kirjoitti:
No, jos olet uhkaillut muita likvidoimisella olet kyllä lähinnä persu.
Eli tosimies. Kiitos tästä kunniasta. En ollut ihan varma että olenko persu koska olen kuitenkin suomenruotsalainen viikinkien jälkeläinen,
- Anonyymi
Suomessa ei ole rokotepakkoa; ei ainakaan koronarokotteen osalta.
Suomessa ei myöskään ole maskipakkoa; on vain vahva suositus.
Ilman veroja ei olisi myöskään järjestynyttä yhteiskuntaa ja sen palvelua.
Ilman oppivelvollisuutta Suomi vaipuisi banaanivaltioiden tasolle parissa sukupolvessa.
Arvaas, mitä aloituksestasi tulee mieleen. Näkyy seuraavassa linkissä:
https://www.google.com/imgres?imgurl=https://bulletinofadvancedspanish.files.wordpress.com/2020/02/don-quijote-6.jpg?w=328&h=278&imgrefurl=https://bulletinofadvancedspanish.com/don-quijote-postmodernism-and-postmodernity/&tbnid=RXnUafZSV30xPM&vet=12ahUKEwi76JTCoPHtAhXXwCoKHU0RArEQMygKegUIARDSAQ..i&docid=PKh7W9-WdafswM&w=328&h=278&q=don quijote&client=firefox-b-d&ved=2ahUKEwi76JTCoPHtAhXXwCoKHU0RArEQMygKegUIARDSAQ- Anonyymi
Olisi ellei persut olis taistelleet sitä vastaan. Demarit olis halunnu pakkorokottaa kaikki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi ellei persut olis taistelleet sitä vastaan. Demarit olis halunnu pakkorokottaa kaikki
Just, ja Sanna on yksin syyllinen, sillä persuilla on tarve syyttää, ja aina muita, hallituksessahan on VAIN yksi ministeri ja puolue.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just, ja Sanna on yksin syyllinen, sillä persuilla on tarve syyttää, ja aina muita, hallituksessahan on VAIN yksi ministeri ja puolue.
Jeesus kehoittaa meitä nuhtelemaan synnintekijöitä ja rikollisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokotteiden ja maskien kääytön vapaaehtoisuus on Suomen tartunta- ja perustuslaeissa ja ne on olleet voimassa jo kauan ennen persujen puoluetta. Demarit olivat yhtenä puolueena muiden mukana laatimassa ja hyväksymässä näitäkin lakeja, eivät persut.
- Anonyymi
Alas myös muiden asioihin nokkansa tunkeva suomalainen.
- Anonyymi
Kommarin vika on tää oppivelvollisuus.
- Anonyymi
Kyllä. Mitä vahaimmin ja mitä pidemmin he saavat pidettyä lapset sitä enemmän he voivat aivopestä heitä järjestelmänsä orjiksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Mitä vahaimmin ja mitä pidemmin he saavat pidettyä lapset sitä enemmän he voivat aivopestä heitä järjestelmänsä orjiksi
Me perussuomalaiset vastustamme koulupakkoa. Liiallinen koulutus tuo tietoa sekä ymmärrystä ja vähentää persuuntumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me perussuomalaiset vastustamme koulupakkoa. Liiallinen koulutus tuo tietoa sekä ymmärrystä ja vähentää persuuntumista.
Kyllähän se on niin. Ei sielä opeteta mitään hyödyllistä kuten myyntiä, pisnestä ja veronkiertoa. Sitähän voi kooklata jos haluaa tietää jotain. Miks tuhlata kallista aikaa jossain turhassa koulussa?
- Anonyymi
Sinulla on oikeus tuollaiseen asenteeseen.
Mutta taidat olla väärän puolueen kannattaja. Kirjoituksesi viittaa äärivasemmistolaiseen anarkismiin. Heille on tyypillistä tuollainen kaikkien pakkojen vastustaminen. - Anonyymi
Alas Demarifasistit!
- Anonyymi
Melkein viimeiset kasikymmentä vuotta Suomen pääministeri on ollut kokomus- tai keskustapuolueen edustaja.
Miten helvetissä nuo oikeitopuolueet on muka olleet niin yksinketaisia, että tää maa on muka viher-vasemmiston talutusnuorassa.
Eihän nyt vajaassa kahdessa vuodessa sellainen vallankaappaus ole ollut mahdollinen.
ps persut oli itse edellisten vaalien hallituksessa - Anonyymi
Sosialistinen Politrukki hallitus
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763442
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302091Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä691941Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191510- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261348Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61316Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671277Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531045