Itäkeskuksessa ammuttu vartijaa. Vartija pidätetty

Anonyymi

Vartijaa tutkitaan kiihottamisesta ihmisryhmää vastaan. Poliisi kuulustelee häntä heti kun hän tulee tajuihinsa.

Ohisalo ilmoitti tutkivansa poliisin toiminnan.

21

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika sekava juttu.

• Anonyymi

Kammottavaa rasismia vartijalta puolustaa muita ihmisiä noilta tummilta pedoilta.

• Oliko itse kaupoilla kun noin tarkkaan tiedät?

• Anonyymi

Vartija yritti estää matusodan ja joutui välikäteen...

• Anonyymi

Missä on valtiosyyttäjä Raija Torviainen? Miksi ei ole kommentoinut mitään?

• Anonyymi

Toiviaisella on nyt ulkomaan eläviä kylässä niin ei kerkiä kommentoimaan.

• Anonyymi

twiittava Ohisalo: Tällainen ei ole hyvinvointivaltio, jossa maahantullut orpolapsi joutuu ampumaan taatakseen itselleen ihmisoikeudet.

• Anonyymi

USA:ssa ihmisoikeuksiin kuuluu omistaa ase. Mitenkäs se olikaan täällä?

• Anonyymi

Oliko vartija mennyt sanomaan somalia sompuksi? Selittäisi ainakin sen miksi valtakunnansyyttäjä on kiinnostunut.

• Anonyymi

Elä pösyttele yhtään enää.

• Anonyymi

Hyvä että vartija jäi henkiin. Voidaan tuomita linnaan. Kuollutta on vaikea saada sinne.

• Anonyymi

Luin Mätäkeskus, se sopisikin hyvin nimeksi tuolle elintasopakolaiskeskukselle.

• Anonyymi

Tätä se on. Suomalaisen ei saa sanoa mitään, mutta terroristeja ei kielletä mistään, kun heillä on omat oikeutensa.

• Anonyymi

Kauheeta menoa suomes ei kyllä uskalla mennä kun postilaatikolle kohta, samoin kuin ameriikas??☀️☀️☀️

• Anonyymi

Saiskohan puhelimeen jo sellaisen sovelluksen - mutanttikuonoovillkkuuu - syöpätähtöset mualimallaa vilkkuuuu - tiettää käydä varoen siellä postilaatikollaki sitte.

• Anonyymi

Aselakeihin saatava muutos. Heti! Kaikkille aseet kantoon. Välittömästi!

• Anonyymi

Vartijan törkeän käytöksen vuoksi ylöspito on poistanut tämän asiattoman kommentin.

• Anonyymi

Vartijaa ampumaan pyrkinyt mies tuomittiin vain 1 vuoden 8 kuukauden ehdottomaan vankeuteen. Tuomion olisi pitänyt olla selvästi kovempi, koska rikoshistoriansa perusteella hän ei tule ottamaan opikseen lyhyistä tuomioista. Syyttäjän kannattaa valittaa tuomiosta.

• Anonyymi

Rassismi ja liian pienet asunnot.

• Anonyymi

Vihreältä äänestäjältä kiellettiin ihmisoikeus huumeisiin ja aseisiin.

Nyt marssille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      128
      2210
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1820
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      39
      1504
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      29
      1305
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1173
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1133
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1035
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      877
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      810
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      722
    Aihe