eli ihanaa elämää heillä. https://www.is.fi/asuminen/art-2000007707803.html
Elina puolisoineen voi valita omistamiensa kotien välillä
19
50
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa.
- Anonyymi
Kun on vapaus valita. Hyvä niin.
- Anonyymi
Näin se menee.
- Anonyymi
Jos ei tarvitse tehdä työtä, niin mikäpä.
- Anonyymi
Jos on rahaa niin ei taritse tehdä duunia eli hän perheineen on rikas. Onnea heille.
- Anonyymi
Onnea Elinalle.
- Anonyymi
Nauti Elina ekonomisesta tilanteestasi.
- Anonyymi
Raha tuo mahdollisuuksia elämään.
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Ei ihminen tarvi kuin yhden kodin. Itsellä ei ainakaan useampi toimis. Ei ois aikaa käydä ja kun kävis niin ois vaan siivoamista ja järjestelyä tiedossa. Eli ei kiitos!
- Anonyymi
Varakkaalla on mahdollisuus ostaa sivouspalveluita eri asuntohin
sa. - Anonyymi
Mullekin riittää yksi kämppä koska ukkoni ei ole kiinnostunut siivouksesta eli I do the hard work cleaning at home.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varakkaalla on mahdollisuus ostaa sivouspalveluita eri asuntohin
sa.Varakkaalla on varaa asua hotellissa! Ei tarvita mitään siivottavaa sivuasuntoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varakkaalla on varaa asua hotellissa! Ei tarvita mitään siivottavaa sivuasuntoa
Harvalla ökyrikkaallakin on varaa asua jatkuvasti hotellissa.
- Anonyymi
Juuri noin pitää elää. Vihreä ministerikin näyttää mallia kansalle ettei kannata pihistellä. Maksimi kulutus vain päälle.
- Anonyymi
Jane Fonda erosi miehestään Ted Turnerista kun Ted jatkuvasti halusi reissata eri kotien välillä.
- Anonyymi
Oliko näin?
- Anonyymi
Tämä on sitä ilmastonmuutosta.
- Anonyymi
Vihreät ova tuhoamassa Kannonkosken luonnonsuojelualueen maailman suurimmalla tuulivoimalapuistolls.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1452720Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3621995- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331614Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772