HUHUT korona-kuolemastani on vahvasti liioiteltuja!

Anonyymi

En ole kuollut, enkä ole sairastanut tietoisesti ensimmäisessä enkä toisessa "aallossa", en ole saanut myöskään uutta mm. Englannissa havaittua muunnosta viruksesta!
En kiistä enkä tiedä kun ei ole testattu, olenko sairastanut viruksen lievemmän muodon jollain tasolla jo alkuvuodesta, mutta mitään suurempaa vaivaa tai seuraamuksia en ole tietoisesti saanut!

Mutta ennen epidemian alkua jo helmi- maaliskuussa olin varannut ajan normaaliin terveyskeskus käyntiin Helsingissä, ja saamani aika ihmeekseni peruutettiin ilman uutta aikaa tms. syytä ilmoittamatta! Yksikertainen "selitys txt-viestissä oli "korona"!
<> Se ei mulle riittänyt kun terveyskeskus ( suuri helsinkiläinen) jatkoi avoinna sekä vastaanottoja että ilman ajanvarauksia toimivaa päivystystä!

Peruutus jo myönnetystä aikavarauksesta tuli tekstiviestillä SEN JÄLKEEN KUN ENSIN päivää paria aikaisemmin olin saanut txt -vahvistuksen ja muistutuksen varatusta ajasta!
Tällaista toimintaa pidän erikoisena kokonaisuuteen nähden!

Tein reklamaatiota vastuuhenkilöille kaupungissa, tk.n yli- ja apulaislääkäreille jne. Vastauksia oli hankalaa saada - tein ilmoiuksen myös Valviraan ja sieltä se meni Aviin ( Aluehallintovirasto Uusimaa) ja Eduskunnan oikeusasiamiehelle (nainen Sakslin) joka kieltäytyi ottamasta asiaa käsittelyyn kun valitus oli mennyt jo Aviin!
Nyt kun jo yli puoli vuotta kulunut ja käytännössä 10 kk - EI OLE MITÄÄN VASTAUSTA TAI MUUTA ILMOITUSTA TULLUT - jossa asiasta kerrottaisiin, miten Helsingin terveystoimen lääkärit ja vastuuhenkilöt ym. ovat "päässeet kuin koira veräjästä" tässäkin asiassa!

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
        Äänekoski
        100
        2080
      2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
        Maailman menoa
        289
        1886
      3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
        Maailman menoa
        336
        1719
      4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        204
        1565
      5. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
        Tampere
        96
        1337
      6. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
        Puolanka
        31
        1237
      7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
        Ikävä
        94
        1113
      8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
        Ikävä
        66
        1064
      9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
        Ikävä
        51
        1047
      10. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
        Suomussalmi
        58
        1038
      Aihe