En ole kuollut, enkä ole sairastanut tietoisesti ensimmäisessä enkä toisessa "aallossa", en ole saanut myöskään uutta mm. Englannissa havaittua muunnosta viruksesta!
En kiistä enkä tiedä kun ei ole testattu, olenko sairastanut viruksen lievemmän muodon jollain tasolla jo alkuvuodesta, mutta mitään suurempaa vaivaa tai seuraamuksia en ole tietoisesti saanut!
Mutta ennen epidemian alkua jo helmi- maaliskuussa olin varannut ajan normaaliin terveyskeskus käyntiin Helsingissä, ja saamani aika ihmeekseni peruutettiin ilman uutta aikaa tms. syytä ilmoittamatta! Yksikertainen "selitys txt-viestissä oli "korona"!
<> Se ei mulle riittänyt kun terveyskeskus ( suuri helsinkiläinen) jatkoi avoinna sekä vastaanottoja että ilman ajanvarauksia toimivaa päivystystä!
Peruutus jo myönnetystä aikavarauksesta tuli tekstiviestillä SEN JÄLKEEN KUN ENSIN päivää paria aikaisemmin olin saanut txt -vahvistuksen ja muistutuksen varatusta ajasta!
Tällaista toimintaa pidän erikoisena kokonaisuuteen nähden!
Tein reklamaatiota vastuuhenkilöille kaupungissa, tk.n yli- ja apulaislääkäreille jne. Vastauksia oli hankalaa saada - tein ilmoiuksen myös Valviraan ja sieltä se meni Aviin ( Aluehallintovirasto Uusimaa) ja Eduskunnan oikeusasiamiehelle (nainen Sakslin) joka kieltäytyi ottamasta asiaa käsittelyyn kun valitus oli mennyt jo Aviin!
Nyt kun jo yli puoli vuotta kulunut ja käytännössä 10 kk - EI OLE MITÄÄN VASTAUSTA TAI MUUTA ILMOITUSTA TULLUT - jossa asiasta kerrottaisiin, miten Helsingin terveystoimen lääkärit ja vastuuhenkilöt ym. ovat "päässeet kuin koira veräjästä" tässäkin asiassa!
HUHUT korona-kuolemastani on vahvasti liioiteltuja!
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1103612Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv2562418Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02140Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k431911Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91679- 1001162
Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle601033No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5950Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu76903- 51902