Aihe

Bosniassa sentään osataan

Anonyymi

Katselin tuossa uutislähetystä, jossa surkuteltiin bosniassa sijaitsevan matuleirin ankeutta kun olivat tyhmät kylmissään tuikanneet koko leirin palamaan.
No ainoa seuraus oli tietysti se, että nyt siellä on vieläkin kylmempää. ULLATUS ULLATUS.
Eipä näkynyt kuvissa yhtään hätää kärsivää naista tai lasta vaikka kuinka tarkalla silmällä katsoi.
Kuinka olivatkin nuoret miehet unohtaneet vaimot ja lapset kotiin ?
No sattuuhan sitä.
Ei taida bosnian kelalta tippua ikuista elätystä näille vedättäjille niin kuin suomessa.
Bosniassa taitaakin olla osaava hallitus.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja Bosnia on vieläpä muslimimaa, mutta eivät näytä kauheasti säälivän muita muslimeja.

• Anonyymi

Bosniassa on sodasta niin lyhyt aika että siellä kärsimystä katsotaan hieman toisella mittakaavalla. Muslimit olivat siellä kansanmurhan kohteena.

Bosnian muslimien tilanteesta ja mielipiteistä on tässä hieman taustaa:

https://www.vartija-lehti.fi/bosnian-moderni-islam/

• Anonyymi

No voi voi, jokos Suomessa lastataan paloautoja lauttaan että ensi kerralla palo saadaan sammumaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      625
      30418
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      308
      22674
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14134
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      356
      11257
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      95
      8356