Siis vastaanotan rukousaheita 29.12. klo 24 saakka tässä osuudessa. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa. Hätä ja tuska maailman , suurempi on kuin luullahan, ken tahtoo kärsivää auttaa. Herran on kullat , hopeat...
- ei alkoholi asiat, eikä sen sen kerrannaisvaikutukset, ei huumeasiat
-ei laiskuudesta johtuvat asiat, työttömyys, köyhyys
- ei aborttipelleilyt
Ihmisellä pitää olla ryhtiä ettei joka kuoppaan lankea.
Vastaanotan rukousaiheita 29.12. klo 24 asti
6
150
Vastaukset 6
- Anonyymi
T.ja J.henkilökohtaiset asiat tulisivat kuntoon!
- Anonyymi
Olen rukoillut ko. asian puolesta. Evankeliumi, Jeesus Kristus on vastaus.
- Anonyymi
Kiitoksia rukouksesta!
- Anonyymi
Vai niin, Jumalan Kohtaaminen ei ole hyvä Rukous aihe!
Pelkurit!- Anonyymi
Sinulta ainakin on peruskoulukin jäänyt kesken. Yksi lause, täynnä kielioppivirheitä. Kirjoititko krapulassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulta ainakin on peruskoulukin jäänyt kesken. Yksi lause, täynnä kielioppivirheitä. Kirjoititko krapulassa?
"Sinulta ainakin on peruskoulukin jäänyt kesken. Yksi lause, täynnä kielioppivirheitä. Kirjoititko krapulassa?"
vai niin,
Toivo ettei Herra lähetä, jotain "moosesta" luokesi ÄKYTTÄMÄÄN, tahi
jotain "paavalia" kimitämään säälittävällä äänelle kuin oopera laulajat!
tahi jotain "pietaria" joka ei osaa edes lukea tahi kirjoittaa eikä ole edes peruskoulua aloittanut tahi käynnyt!
Nyt sinulla on Uskon ja Pelastuksen PERUS asiat kadoksissa!
Uskosi on pahasti jäännyt kesken ellei sitten vauvan asteella!
muutama lause tahi virke palastaa että uskosi ja oppisi on TÄYNNÄ virheitä!
laita USKOSI perus ja oppi kuntoon, muuten jäät luokalle ja toista mahdollisuutta ei ole!
Kirjoititko EPÄUSKOSSA ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751729- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341102Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629- 75619
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36464
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398