Pyhä henki on tarkoitettu kaikkia varten!

Anonyymi

Tämän palstan pitää alkaa jatkuvasti ja hellittämättä pyytää pyhää henkeä aivan kuten nälissään oleva lapsi pyytää ruokaa.
Kun alatte ymmärtämään mikä pyhä henki on, käsitätte myös, millainen tärkeä osa sillä on myös teidän elämässänne, pelkästään jt elämässä.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin jt:llahan se on pelkkää toimivaa voimaa. He vertaavat sitä kiven heittämiseen. Niin kauan kun siinä kivessä on kädestäsi lähtenyttä voimaa se pysyy ilmassa.
      Mutta miten sellainen voima voi puhua, ajatella, murehtua, tuntea mielipahaa y.m.?
      Joten jt kanta asiasta on Pyhän Hengen pilkkaa.

    • Anonyymi

      JT pyytää herkeämättä hallintoelintä. Elintä pitää saada joka päivä.

      • Anonyymi

        väärin


      • Anonyymi

        Ei vaan Raamatun sanaa toteutetaan!


    • Anonyymi

      Vinkkinä:

      "Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut."
      Joh. 14:26

      "Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta."
      Joh. 15:26

      "Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa."
      Joh. 16:13

      Valitettavasti edes Suomalaisten seuraukuntien johdossa ei näytä tuota Henkeä olevan.

    • Anonyymi

      Pyhä henki toimii vain jt parissa!

      • Anonyymi

        Lahko johtohan vaatii kieltämään Pyhän Hengen.
        Sähkön kaltainen voima on jotain muuta, mitä Raamattu ei tunne.

        Olen huomannut että todistajan on siten kiellettävä APT:n jae, jossa Pyhä Henki ilmoitetaankin Jumalaksi. (Ananias....)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahko johtohan vaatii kieltämään Pyhän Hengen.
        Sähkön kaltainen voima on jotain muuta, mitä Raamattu ei tunne.

        Olen huomannut että todistajan on siten kiellettävä APT:n jae, jossa Pyhä Henki ilmoitetaankin Jumalaksi. (Ananias....)

        Pyhä Henki Jumalaksi????????

        Nyt kommentoijalla raksuttaa tyhjää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyhä Henki Jumalaksi????????

        Nyt kommentoijalla raksuttaa tyhjää

        Katso APT 5:3, 4


    • Anonyymi

      Mutta ei ateisteille, eikä lahkolaisille, vain jt

    • Anonyymi

      Korostan, kristittyjä (JT ) varten.
      Pyhä Henki ei toimi lahkojen kanssa hetkeäkään!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe