Kuinka suuri maa Suomi on maailmassa

Anonyymi

Luin erään fb ryhmän sivuilta vasemmistolaisia ajatuksia Suomen koosta maapallolla. Järkytyin kuinka suurena Suomea pidetään maailmassa. Suomalaiset saastuttaa ja yli kuluttaa maailmassa eniten heidän mukaan, tietenkään he itse eivät tähän joukkoon kuulu, kun osaavat elää hyvin vähän kuluttavina.
Perussuomalaiset eivät syyllisty tällaiseen Suomalaisten leimaamiseen.

24

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin. Persut nuhtelee ankarasti, mutta ei leimaa.

• Anonyymi

Globaali pullistelu on aivan turhaa... voidaan tietysti antaa rahaa maailmalle yli varojen ja jakaa taakkaa, se voi antaa hetkeksi tilaa jonkin lehden sivulle, mutta unohtuu pian. Suomi on piene maa, jolla vähäistä mielenkiintoa maailmalla, ei kaannattaisi yrittää ostaa sitä mielenkiintoa verorahoilla tai velalla.

• Anonyymi

Vasureilla on narsistisia harhoja omasta suuruudesta. Ensinnäkin he kuvittelevat itse olevansa jotain ja toiseksi he kuvittelevat että suomen mielipiteellä on joku vaikutus maailman konflikteissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vasureilla on narsistisia harhoja omasta suuruudesta. Ensinnäkin he kuvittelevat itse olevansa jotain ja toiseksi he kuvittelevat että suomen mielipiteellä on joku vaikutus maailman konflikteissa

Perussuomalaisten hallinnassa Suomi rupsahtaisi yksinäiseksi rusinaksi, joka sitten lakaistaan merkityksettömänä maton alle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perussuomalaisten hallinnassa Suomi rupsahtaisi yksinäiseksi rusinaksi, joka sitten lakaistaan merkityksettömänä maton alle.

Suomi ei ole koskaa ollut mitään muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

.....tai sitten rusina ryömisi maton alta ja alettaisiin näyttämään maailmalle mitem oikeassa hyvinvointivaltiossa on kaikilla hyvä ola ja omaa kansaa ei puristeta yhä ahtaammalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persun aivotonta räksytystä.

• Anonyymi

Minulla ei ole tuollaisia vasemmistolaisia suuruuden harhoja.

En anna koskaan rahaa mihinkään keräyksiin tai hyväntekeväisyyteen, en senttiäkään! Koska eihän minun antamilla tahoilla ole kokonaisuuden kannalta mitään merkitystä. En ole suuruudenhullu.

En myöskään ota kantaa mihinkään globaaleihin ongelmiin, koska ei minun mielipiteelläni ole mitään merkitystä.

En äänestä, koska yksi ääni ei vaaleissa merkitse mitään.

En tervehdi naapureita, koska se nyt on ihan yhdentekevää Suomen kannalta, millaiset suhteet minulla on naapureihini.

Ylipäätään en välitä mistään sellaisesta, joka ei välittömästi koske minun tämän hetkistä etuani.

Kyllä, olen itsenäinen realisti. Ja persu.

• Anonyymi

Minä kippaan jätteet aina tuonne lähellä olevaan kansallispuistoon, koska ei ne jätteet merkitse yhtään mitään niin ison metsän ekosysteemille.

Kahviloista otan aina kupit ja lautaset mukaan, koska ei niillä ole mitään merkitystä kahvilan liiketoiminnan kannalta, ei varsinkaan jossain isojen ketjujen pyörittämissä kahviloissa.

Ja ympäristönsuojelulle annan piutpaut, koska... Noh, ymmärsitte jo varmaankin?

• Anonyymi

Minäkään en anna rahaa keräyksiin, en siksi ettei sillä olisi merkitystä vaan siksi, että mielestäni yhteiskunnan rahoista laitetaan jo riittävästi. Maksan veroja eli koen jo sillä olsallistuani. En myöskään halua rahoittaa erilaisia organisaatioita, joiden todellisesta rahankäytöstä ei ole tietoja.

Globaaleihin ongelmiin voin hyvinkin ottaa kantaa, tosin tiedän, että mitään merkitystä ei sillä GLOBAALISTI ole.

Äänestän, koska se on ainoa tapa Suomessa yrittää vaikuttaa...edes vähän.

Naapureita tervehdin js juttelen heidän kanssaan, se kuuluu normaaliin kanssakäymiseen.

Oman edun ajaminen kuuluu mielestäni vihervasemmistolaiseen politiikkaan, myös ajatus siitä, että oma mielipide on se oikea.

Olen itsenäinen, töissä, maksan veroni ja mielestäni perussuomalaisilla on jalat maassa oleva, Suomea ja sen kansaa ajatteleva poliittinen näkemys.

• Anonyymi

Lait ja asetukset eivät koske meitä.

T. Vihervasemmiston kannattaja

• Anonyymi

Siitähän kaikki roistovaltiot tykkäävät, kun pohjoismaat joutuvat populistien kynsiin ja lopettavat ”maailmanparantamisen”.

• Anonyymi

"Maailmanparantaminen" on juuri sitä populismia jolla kiihotetaan yksinkertaisinta kansanosaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Maailmanparantaminen" on juuri sitä populismia jolla kiihotetaan yksinkertaisinta kansanosaa

Politiikakka on laji, jossa voi vielä pärjätä, kun ei missään muualla pärjää. Suomen kannalta ovat tärkeimpiä hyvin koulutetut osaajat. Sellaiset, jotka ovat alallaan maailman parhaimpia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi maailmanparantajilla on vastavoima. Maailmanhuonontajat. Eli persut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi maailmanparantajilla on vastavoima. Maailmanhuonontajat. Eli persut.

Epäonneksi fiksuihinkin kirjoituksiin on vastavoima, typerykset, kuten juuri suosiollisesti todistit.

• Anonyymi

Amerikassa on sanonta: "aseistautunut kansa on kohtelias kansa"

• Anonyymi

Suomessa on sanonta demarit käy toisen taskulla

• Anonyymi

Persujen omaa valheellista itsepetosta.

• Anonyymi

Aloittajalle lienee turhaa yrittää edes valaista, miksi asia on suurinpiirtein niin, koska kompetenssinsa ei riitä, jotta ymmärtäisi syyn.

• Anonyymi

Suomen onni on ollut se, ettei maa ole toiminut missään vaiheessa Perussuomalaisten oppien mukaisesti. Kansa tietää tämän eikä äänestä Perussuomalaisia. Mutta aina on tietty määtä luusereita jopa Suomessakin. Sellaiset uskovat Perussuomalaisuuteen.

• Anonyymi

Ai onni on olla korviaan myöten veloissa ja tuhota työpaikat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai onni on olla korviaan myöten veloissa ja tuhota työpaikat?

Uudet työpaikat ovat tärkempiä kuin vanhat työpaikat. Jos uusia työpaikkoja ei synny on tilanne täys katastrofi. Jos vanhoja työpaikkoja ei vähennetä on tilanne katastrofi. Missä ovat persujen luomat uudet työpaikat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uudet työpaikat ovat tärkempiä kuin vanhat työpaikat. Jos uusia työpaikkoja ei synny on tilanne täys katastrofi. Jos vanhoja työpaikkoja ei vähennetä on tilanne katastrofi. Missä ovat persujen luomat uudet työpaikat.

En ole koskaan kuullut, että persut olisivat kehittäneet uutta työtä ja uusia työpaikkoja. Persut sensijaan pitävät suurta ääntä vanhentuneen teollisuuden tappiollisista ja saastuttavista työpaikoista.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2323
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1569
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1402
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1320
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      271
      1304
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe