Aamulääkkeet ja sitten kynsihuoltoon - turkki päällä

Anonyymi

Nyt on hyvä meininki.

41

661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei varmasti ole hyvämeininki, täällä räntäsateessa ja tuulessa Dubaissa 40c- lämmitä ehkä, luulis suupielet vääntyvän lopullisesti vinoon.🌅

    • Anonyymi

      Sohvi näyttäis olevan Oulussa...

      • Anonyymi

        Ihme valehtelija tuo Sofia. Miksi ihmiset seuraavat jotain sen instaa yms ja rahoittavat ja mahdollistavat lisävalheilun. Ja vielä kutsutaan ammatiksi tuota. Itse en seuraa kuin ilmaisjuttuja ja niitäkin haavi auki tietäen olevani ylempiarvoinen, tulee hyvä olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme valehtelija tuo Sofia. Miksi ihmiset seuraavat jotain sen instaa yms ja rahoittavat ja mahdollistavat lisävalheilun. Ja vielä kutsutaan ammatiksi tuota. Itse en seuraa kuin ilmaisjuttuja ja niitäkin haavi auki tietäen olevani ylempiarvoinen, tulee hyvä olo.

        Saa kait itse tehdä valintoja.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aloittaja on aivan hoopo ja hurjan kateellinen,on niin läpinäkyvää toi jatkuva arvostelu ja vaan negatiivista etsitään ihan taskulampulla jotta jokaisesta ig kuvasta saadaan revittyä jotain ilkeää ja panettelevaa.luulee suuressa tiedossaan ettei ihmiset tajuu tätä soopaa mitä tänne suollat ja tietenkin seiska lehti eli soopa lehti siinä kaikki myös totuutta eiks vaan)========================)=============))))))))

      • Anonyymi

        Rauha Sohva, rauhaa 😁!!! Näille ei nyt vaan voi mitään. Tää show jatkuu loputtomiin, hyväksy!


      • Anonyymi

        Sun kirjoitus on niin läpinäkyvä, että kamelinvarvaskin kuultaa läpi.


      • Anonyymi

        Tosi "kiva" kirjoitustyyli sulla.... hihihhii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauha Sohva, rauhaa 😁!!! Näille ei nyt vaan voi mitään. Tää show jatkuu loputtomiin, hyväksy!

        Sofia ei täällä kirjoittele. Turha luulla kaiken muun luulon lisäksi.


      • Anonyymi

        Ap hipoo ennätystä aloitusten määrässä. Luuloja, henkilökohtaista haukkumista. Juoruja ei koskaan.
        Kuvittelee olevansa fiksu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia ei täällä kirjoittele. Turha luulla kaiken muun luulon lisäksi.

        Vastasit kuitenkin, hih 🤗🙈!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap hipoo ennätystä aloitusten määrässä. Luuloja, henkilökohtaista haukkumista. Juoruja ei koskaan.
        Kuvittelee olevansa fiksu.

        Mikä on juoru?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia ei täällä kirjoittele. Turha luulla kaiken muun luulon lisäksi.

        Ei vai? Et usko itsekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on juoru?

        Juoru on se että Sofialla on turkki, käy kynsihuolloissa ja kertonut ahdistuksestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia ei täällä kirjoittele. Turha luulla kaiken muun luulon lisäksi.

        Antaa noitten höppänöiden luulla, että täällä Sofia ja Martina ja muutkin julkkikset niitten kanssa kirjoittelevat :D
        Luulevat itsekin olevansa melkein julkkiksia. Niin kuin se olisi jotain suurta.
        Heti, kun joku on eri mieltä heidän kanssaan, nämä luulevat että, nyt se julkimo kirjoittaa heille.
        Ovat tuntevinaan kirjoitustyylit ja vaikka mitä :)
        En mä ollut kyllä nuorenakaan noin tyhmä.
        Mutta sehän on tutkittu juttu, että suomalaiset ovat nyt tyhmentyneet vuosi vuodelta ja se näkyy joka puolella.
        Sitä se tuo liika koulutus tekee ja vielä jatkavat oppivelvollisuutta, miten hölmöksi voi kansa mennäkään tällä menolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasit kuitenkin, hih 🤗🙈!

        Ihanko, hih, voi lapsiparka. Pitäisikö sinun mennä vaikka satukirjojasi lukemaan. Ei tuo edellinen viestinkirjoittaja ole Sofia ja en ole minäkään, vaikka monta luuloa on ollutkin.
        Pitäisikö nyt katsoa sitä totuutta silmiin ja uskoa ettei nämä teidän idolit jouda täällä vastailemaan ja roikkumaan. Moni ei edes lue näitä, ei ehkä kukaan julkkiksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on juoru?

        Viherkasvi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko, hih, voi lapsiparka. Pitäisikö sinun mennä vaikka satukirjojasi lukemaan. Ei tuo edellinen viestinkirjoittaja ole Sofia ja en ole minäkään, vaikka monta luuloa on ollutkin.
        Pitäisikö nyt katsoa sitä totuutta silmiin ja uskoa ettei nämä teidän idolit jouda täällä vastailemaan ja roikkumaan. Moni ei edes lue näitä, ei ehkä kukaan julkkiksista.

        Vastasit ja luit kuitenkin 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasit ja luit kuitenkin 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        Kiitos, kun luulet minua Sofiaksi. Olen mielelläni kaunotar, upea nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kirjoitus on niin läpinäkyvä, että kamelinvarvaskin kuultaa läpi.

        HAH!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, kun luulet minua Sofiaksi. Olen mielelläni kaunotar, upea nainen.

        Anteeksi vaan mutta Sopuli on kyllä kautta aikojen suurin kullankaivaja, siipeilijä!!!! Upeus ja kauneus ei tuota muikkelia korista, päinvastoin;vastenmielisyys, ahneus ja moraalittomuus on em muikkelin vahvuudet ja meriitit!!! Suku on ylpeä tästä!!!


    • Anonyymi

      Mitä se tekee Oulussa? Joutuko lähteen bussilla tai junalla etelään? Vai mikä syynä.. Ei nyt ainakaan ehdi etelän lämpöön 😆😅

      • Anonyymi

        Mieti, mieti mieti, please älä kerro aivotuotosresi tulosta.


      • Anonyymi

        Ylivieska on kai melko lähellä Oulua.


      • Anonyymi

        Sanoi jossain aikaisemmin että katsotaan että otetaanko kuvaaja mukaan Leville vai palkataanko sieltä. Toki silloin sanoi että menee Leville vuoden alusta. Mutta kun sitten extempore jostain syystä pitikin päästä jouluksi Leville ja uudeksi vuodeksi Dubaihin??!,
        niin jospa se kuvaaja sitten tuli Ouluun saakka kuitenkin.


      • Anonyymi

        Rahat ei riittäny ku Oulun alelippuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylivieska on kai melko lähellä Oulua.

        130 km


    • Anonyymi

      Modernan koronarokotteesta yllättävä sivuvaikutus – täyteaineita ottaneiden kasvot turvonneet ja tulehtuneet rokotteen seurauksena.

    • Anonyymi

      Jospa Sofia menossa tervehtimään äitiään kuten kunnon tyttären kuuluukin?

      • Anonyymi

        Niin tai näin,matkaa Dubaihin ei irronnut. Kyllä se äidin koti siinä kohtaa kelpaa,kun ei taida olla asiaa enään Seveliuksenkaan ja kuka maksaa hotellin Helsingissä? Jännä että lentäen meni Leville ja nyt paluumatka menee autossa.. Taksissa? Stefu potkassu Oulun kohdalla pihalle ja Sofia joutui yöpymään hotellissa 😂


    • Anonyymi

      Toihan on selvästi Martinan vanha turkki, jonka hän oli jättänyt Leville tai sitten Stefan ei antanut mukaan vaan säästi seuraavalle. No tuskin Martina olisi tahtonutkaan, on nimittäin tosi mauottoman ja tyylittömän näköinen hirvitys. No mutta niin on nykyisen kantajankin tyyli hukassa niiden ainaiseen leggingsien kanssa.

      • Anonyymi

        Keinäs-perperi 😅😅😅


      • Anonyymi

        Martinan turkissa olisi kirppuja. Sellaista ei kaunis Sofia pukisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan turkissa olisi kirppuja. Sellaista ei kaunis Sofia pukisi.

        Höpö, höpö!!! Sofialle käy kaikki käytettyirtain! On se ystävän mies, turkki, huvila, sänky.....lista loputon. Sofialle käy erittäin hyvin myös negatiivinenkin palaute! Kaikki millä vain huomiota ropisee, hänelle käy!!! Joten ei muuta kuin tehkää lisää aloituksia, kaikki käy 😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Nadja turkissaan.

    • Anonyymi

      Saa kai kamelikuskisukulainen lähettää joululahjaksi turkin kylmään Suomeen, vaikkei itse joulua juhlikaan Afrikassa.

      • Anonyymi

        😂😂😂😂


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1448
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      715
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe