Työn tekemisen merkityksellisyys

Anonyymi

Mikä on köyhien näkemys asiasta? Onko sillä mitään merkitystä?

11

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Työllä on merkitystä jos työ on tuottavaa,, esim palkkaa ja elintasoa lisää.

      Noin yli 30v. on ollut massa-työttömyys suomessa.
      Paljon työpaikkoja on vapaaehtoisesti viety pois maasta.
      Politiikka elää omaa nettomaksaja elämää. Idelistista naiivisti politiikkaa.
      Ei näytä olevan aikomuskaan jakaa työtä ja elintasoa kaikille suomalaisille .
      Hyvinvointi valtio on kuori vain, samoin on ns. oikeusvaltio.
      Sisäinen devalvaatio, tuloerojen kasvu jne on ollut tärkeämpää kuin tasa-arvo.
      Jostain kumman syystä, tasa-arvoa ja elintasoa halutaan kyllä jakaa ulkomaalaisille ja terroristeille. Turvattomuus lisääntyy. Turun tori teurastus ja Oulun lapsien raiskaus ei riittäneet uhreiksi..Kulttuurimarxismi ja rosvokapitalsiemi ovat maata alasajamassa.

    • Anonyymi

      Turhaa touhua. Itse makaan ja juon olutta.

    • Anonyymi

      Ei ollut vaikka kuinka tein ahkerasti töitä. Yhdelle yrittäjälle pystytin ja maalasin 9 mökkiä, palkkaa en saanut koska olin harjoittelussa. Silti ei tarjonnut palkkaa vaan sain lähteä tyhjin taskuin. Sillä oli monia ilmaisia työntekijöitä muitakin. En usko enää työntekoon, palkkaa ei saa ja köyhyys jatkuu vaikka kuinka olisi ahkera ja ammattilainen.
      Olin myös työkokeluissa kerran katulähetyksessä ja remontoin niitten pomojen asuntoja ilmaiseksi. Kiitosta en saanut vaan sain karenssin koska en halunnut jtkaa ilmaista työtä. Olisi pitänyt rempata vielä työnjohtajan katto ilmaiseksi ja toinen asunto.

      En tehnyt uutta sopimusta ja sain karenssin. Työkkäri on sen jälkeen lukuisia kertoja yrittänyt pakottaa samaan katulähetykseen töihin ilmaiseksi ja olen aina kieltäytynyt ja saanut varmaan 10 karenssia.

      • Anonyymi

        historiallisesti papit on käyttäneet ihmisiä orjina, koska itse ovat jumalia.


    • Anonyymi

      Töihin en mene alle 2000 palkan se on varma asia. Tienaan kalastuksella jo sen verran että pärjään eikä tarvii kunnella kenenkään paskanjauhantaa.

    • Anonyymi

      Ei työllä ole merkitystä jos ei sa palkkaa 5 tonnia kk. Työtä tehdään rahasta ei siksi että tekee työtä.
      Ainoa motivaatio on tehdä työtä on raha, ja jos sitä ei saa miin eitä viitsi mitään tehdä.

      Olen kotona koska tukia saan niin paljon että pystyn maksamaan laksut ja elämisen ja vielä rahaa jääkin. Joten näin elän hyvin, ilman että mikään stressaa.

    • Anonyymi

      Millään ei ole merkitystä muulla kuin omaehtoisella olemisella. Kaikki muu on turhaa ja toisten ihmisten keksimistä, ja kiusaamista.

      Rahaa tulee muutenin niin ei kannata tehdä sitä kellekkään. Yhteiskunta pelastaa aina.

      • Anonyymi

        se pelastamisen raja tulee pian vastaan, kun turistit maassamme lisääntyy - rahat siis loppuu !


    • Anonyymi

      Rahahanat kiinni loisilta.

      • Anonyymi

        korruptio pakolaisturismi seis.


    • Anonyymi

      Onneksi pakolaiset saa kaiken. Monta tonnia kuussa, ja oma kansa kärsii javanhukset on heitteillä. Vangeillakin parempi elämä.

      Siksi fiksu suomalainen on työtön jota saa ne vähätkin tukiaiset mitä kuuluu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe