Aihe

Rokotuksia on annettu kymmeniä miljoonia kertoja

Anonyymi

Ongelmia on esiintynyt äärimmäisen harvoin.

Missä ovat ne reilut 100.000 kasvohalvauksen saaneet? Löytyykö niitä muualta kuin omakirjoittamastasi "uutis" blogista?

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Odotetaan joku viikko ja kuukausi mitä alkaa tapahtuu. Mutta mietippä mikä ihmisryhmä on nyt koekaniinina. Siinä loppuu florece Nihtingalen luoma hyvän tahtoisuus kun alkaa ongelmia tulla hoitohenkilökunnalle. Kaikki kuitenkin kouluja käyneitä ihmisiä. Siinä kun ala kärsii pakkorokotusten paineesta niin luuletko lapsilta löytyvän hyvää tahtoa lähteä hoitajaksi. Tuskin thaimaasta tänne haluvat tulla piikitettäväksi ja sairastaa sen takia. Ei mulla muuta

• Anonyymi

Rokotuksia on annettu kymmeniä miljoonia kertoja

Anonyymi
        Tänään 12:12
        Ilmoita
        Ongelmia on esiintynyt äärimmäisen harvoin.

Missä ovat ne reilut 100.000 kasvohalvauksen saaneet? Löytyykö niitä muualta kuin omakirjoittamastasi "uutis" blogista?

• Anonyymi

Yksi mittari, jolla voi seurata, mitä koronarokotteesta on seurannut, on katsoa, kuinka moni ensimmäisen rokoteannoksen ottaneista ottaa myös toisen rokoteannoksen. Se lukema ei tule olemaan 100 %, vaan jotain vähemmän. Tuskin paljoa vähemmän, mutta vähemmän kuitenkin.

Luonnollinen vuosikuolleisuus säilyy taustalla, joten kun iso joukko ihmisiä rokotetaan, myös osa rokotetuista ennättää kuolla ennen tehostetta. Suurin osa näistä kuolleista kuolee ihan muuhun kuin rokotteeseen, tosin äärimmäisen fanaattinen ihminen tietysti syyttää rokotetta jokaisesta rokotetun kuolemasta.

Toinen asia, jota rokottamisessa mietin, on yleensäkin immuniteetti. Nimittäin vastustuskyky riippuu omasta immuniteettijärjestelmästä. Jos immuniteettijärjestelmä toimii jo muutenkin puutteellisesti, niin miten ihminen reagoi rokotteeseen? Asialle tulee varmastikin selvyys seuraavien viikkojen aikana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      12725
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      188
      11875
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      7873
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      19
      5346
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      194
      3199