Kuntien hallintosäännöt yhtenäistettävä!
Esimerkiksi Kinnulan kunnan hallintosääntö mahdollistaa laillisen terrorismin!
Hallintosääntöön kirjoitettu mm.koululaista koskevista päätöksistä: Osan tekee rehtori, osan lautakunta joka on kepulainen
Näin mm. Koululaisten oikeuksia voidaan terrorisoida jos ei kuulu puolueeseen. Meidänkin koululaisen asiat käsiteltiin julkisesti lautakunnassa, ja se johti kolmeen terrori-iskuun, mm postilaatikon räjäyttelyyn.
Kunnanjohtaja sai näistä iskuista huomautuksen laittomuuksista aluehallinnosta, aja sivistyslautakunta kolme vakavinta huomautusta ei muuta, koska hallintosääntö tekee terroristien toiminnasta lähes laillista!
Kuntien hallintosäännöt mahdollistaa terrorismin
Anonyymi
2
127
Vastaukset
- Anonyymi
Kinnula on kinnula..
Tosiaan, kunta on saanut kymmenisin vakavinta huomautusta aluehallinnosta!
Ei mitään vaikutusta, sama jatkuu edelleen!
Näitä vain ei virka kaveripiirissä huomioida, mutta jos kansalainen ajaa 1km/h ylinopeutta...- Anonyymi
Lestaatiolainen kepukunta. Ei ihmekkään jos rikollisuus keksittynyt hallintoon!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1214580Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv692642Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801675Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91156- 66872
- 45865
- 21863
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu120833Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N67817Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789