Kolme vuotta aikaa. Kolmen vuoden päästä edes demarit itse eivät kehtaa tunnustaa ajatelleensa näin.
Jos Suomea kolmen vuoden päästä edes on. Tai kenties imaami ja suurmufti hallinnoivat Suomea.
Sanna Marin presidentiksi,heh heh!
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä menoa Suomea ei ole kolmen vuoden päästä
- Anonyymi
Wanhan ja Wapaan Ruotsin Valtiopäiwät luultavasti eivät haluaisi pikku Suomea takaisin, jos Suomi anoisi paluuta Valtakuntaan Itämaan statuksella. Sinänsä suomi ja ruotsi ovat tunnustettuja kieliä kummassakin maassa. Suomen kansalle varmaan sopisivat presidentin tilalle Heidän Majesteettinsa Kuningas ja Kuningatar sekä Hänen Kuninkaallinen Korkeutensa Kruunuprinsessa.
Mutta Suomen ripeästi kasvava valtionvelka on jo jonkin aikaa ollut isompi kuin Ruotsin velka, joka puolestaan on hyvässä hallinnassa. Suomen siirtyminen pois Eurosta takaisin Ruotsin valtakunnanpankkiin ja Ruotsin rahaan sisältää runsaasti monenlaista riskiä ja sudenkuoppaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161