Miten on, onko luvallista tutkia mitä ja mikä on perkeleen oma?

Anonyymi

Tässä ketjussa on tarkoitus toisia kunnoittaen ja hyvää ja tervettä, Jumalan Sanan maitoa teille juottaa ja jos mahdollista, jopa MANNAvelliä antaa, ja jos sitten ilmenee että joku kestääydin rasvaa, toki sitäkin on saatavilla.

Nyt, monesti harmittaa, ellei melkein suututtaa kun toiset, näyttävät ottavan sanani eli sen mitä olen saanut kauan kaivaa ja opetella, itselleen.
Kuten Elias sanoo, olen jäänyt yksi.
ja kuten Jumala nuhtelee, pahoja palvelijotia jotka ottavat sanan toisen suusta ja sanivat sen omaksi.
No en siitä välitä vaan sanon, kuten ainoa oikea tiedemies, Tesla muinoin, jos heillä ei ole mitään omaa ,se on koko maailmalle ongelma, kun kysyttiin mitä Nikolai ajattelee kun varastavat hänen ajatuksensa ja tekonsa.

Joten sitä Tesla suri.
Joten samalla tavalla suren ettei teillä, kuka lie ole mitään omaa jonka olisit saanut Jumalalta!
ja sitten kun tahi lopetan, niin mitä sitten sanot!

No tämä siis oli ennen muonoin ajatukseseni, eikä minulla ole, Jumalaa eikä Jumalan Sanaa, yksinoikeutta, joten jopa teille, Herra voi samaa antaa kuin minulle, tosin en sitä ole havainnut, Suomen-maassa.
Eräs päivä, tässä "maailmaa kierellessä" eli netittä selatessa, tuli esille erään henkilön, samat aivoitukset mitä itselläni on ollut jo vuosia.

eli Herra antaa sinne ja tänne, joten en ole yksin.

Nyt se mitä tämäkin eräs, ilmoitti ja opetti omiaan, oli se mitä olen jo vuosia sitten teillekin ilmoittanut.

se mitä olen Herralta saanut vuosia, eli vuosikymmeniä sitten, on nyt uutisissa ja te, kuka lie, silloin kuten nytkin pilkkasitti ja pyritti tyhjäksi selitämää, ei vaan se on nyt teillä ihmeteltävänä!

se mitä muutama vuosikymmen sitten ilmoitin on siis ovella, ja se mitä olen viime suosina teille ilmoittantut näyttää kovaa vauhtia, eli rutosti tulevan esille!

Nyt siis voit mahdollisesti sanoa.
Todistat itsestäsi.
Kyllä ja Isä ja Poika todistaa myös, joten meitä on kolme koko maailmaa vastaan, ja Jumala ja minä olemme enemmistö!

Se että täällä eikä edes seurakunnassa, omassa kodissani, Herran Huoneessa saa, Herran Sanaa tuoda esille on merkittävää mutta ei yllättävää.

Se että tietyt tahot, voivat tätäkin ketjua poistattaa, ei merkitse, itselleni mitään vaan teille!

Sillä tiedän, mitä on tulossa ja teille siitä ilmoitan, jos otatte vastaan hyvä, ellei katsokaa itse eteenne.

Monet, jopa seurakunnassani, kodissani, Herran Huonessa sanovat, että älä aina lainaa jasiteeraa Herran omia sanoja!

Mutta,
Kun Jeesus sai ne KAIKKI Sanat Isältä ja Jeesus myös kehoitti, seuratkaa minua, kuten Paavali asian ilmaisee, että olkaa minun seuraajiani.
eli tehkää kuten minä teen.
joten Teen mitä Herra Jeesus näki ja kuuli Isän tekevän ja Isä itse ja Herra Jeesus kehoittaa minau tekemään mitä itse teki ja tekee.

Joten, minun omat sanani eivät ole mitään, VAAN
Isän ja Pojan.
ja Pyhä Henki, niitä sitten teille julistaa, kauttani, hyvin tahi vajavaisesti:
se on Jumalan Ongelma ei minun, kuten Jumala sanoi Moosekselle,

2. Moos. 4:11
Ja Herra sanoi hänelle: "Kuka on antanut ihmiselle suun, tahi kuka tekee mykän tai kuuron, näkevän tai sokean? Enkö minä, Herra?
ja samaa ulos-anti ongelmaa oli Paavalilla!

2. Kor. 10:
10 Sillä hänen kirjeensä ovat, sanotaan, kyllä mahtavat ja pontevat, mutta ruumiillisesti läsnäollessaan hän on heikko, eikä hänen puheensa ole minkään arvoista.
11 Joka niin sanoo, ajatelkoon, että samaa, mitä me poissaolevina olemme kirjeissämme sanoissa, samaa me myös olemme läsnäolevina teoissa.

joten, itke ja valita Jumalalle, jso on mukamas hankalaa ja pitkäveteistä lukea.

Herra tekee mitä tekee ja kenen kautta itse tahtoo.
Joten, nyt te kurjat syntiset, tässä on tarkoitus tutkia, perinpohjin, ilmestyskirjan "tärkeimmät" kuvat ja tapahtumat.

ja voin teille sanoa, en teille valehtele:
Room. 9:1
Minä sanon totuuden Kristuksessa, en valhettele-sen todistaa minulle omatuntoni Pyhässä Hengessä-

Että tiedän JO hyvin paljon mitä tulee ja miten se tulee!

Nyt eräs maistiainen:
Kun ne kaksi todistajaa, eli profeettaa tulevat, niin mitä he tekevät saastaiselle Seurakunnalle ja niille jotka siellä pahaa ja syntiä ja vääryyttä tekevät?

antaako he heille iloa ja riemua?

eikö Herran Päivä ole sykkeys ja itku ja parku!
ja muista tämä:
Ilm. 2:23
ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja KAIKKI SEURAKUNNAT SAAVAT TUNTEA, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.
ja
Ilm. 11:
10 Ja ne, jotka maan päällä asuvat, iloitsevat heidän kohtalostaan ja riemuitsevat ja lähettävät lahjoja toisilleen; sillä nämä kaksi profeettaa olivat vaivanneet niitä, jotka maan päällä asuvat.
Ketkä sitten asuvat nyt maanpäällä?
he KAIKKI iloitsevat, sillä se Päivä on itkua ja parkua:
Jes. 61:1.2
julistamaan Herran otollista vuotta ja meidän Jumalamme kostonpäivää,

Voi teitä, jotka toivotte Herran päivän tulemista. Miksi hyväksi on teille Herran päivä? Se on oleva pimeys, eikä valkeus-

aj tämä PÄIVÄ on nyt ovella!

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko joku esittänyt sinun ajatuksiasi ominaan? Silloin kyse on varastamisesta.

      Vai ajatteleeko joku sattumoisin samoin kuin sinä? Silloin hänkin tietysti esittää omat ajatuksensa ominaan.

      Mistä on kysymys?
      ~

    • Anonyymi

      Nyt te tiedätte, että Jumalan Kaikkivaltiaan, Herra El-Saddain, nimi merkitsee suomeksi:
      Kaikkivaltias ja sen sisäinen merkitys on:
      "Äidin rinta joka on täynnä maitoa".

      Te tiedätte että, Herra Jeesus on SE leipä, Elävä Leipä, joka tuli alas taivaasta antamaan Elämän Kaikille jotka siitä syävät, eli samaa kuin Elämän Puu.
      aj te tiedätte, että Tämä leipä annettiin, miehelle/miehille erämaassa.
      tämä leipä on suomeksi Manna.

      nyt te muistatte että:
      Ps. 78:
      25 Ihmiset söivät enkelien leipää; hän lähetti heille evästä yllin kyllin.

      Nyt siis te muistatte, mitä puupää Pietari sanoi:
      1. Piet. 2:2
      ja halatkaa niinkuin vastasyntyneet lapset sanan väärentämätöntä maitoa, että te sen kautta kasvaisitte pelastukseen,

      aj te tiedätte että vauva eli lapsi saa puhdasta, terveellistä maitoa, äidin rinnasta joka on sitä täynnä!
      ja kun lapsi kasvaa:
      Hepr. 5:
      12 Sillä te, joiden olisi jo aika olla opettajia, olette taas sen tarpeessa, että teille opetetaan Jumalan sanojen ensimmäisiä alkeita; te olette tulleet maitoa tarvitseviksi, ei vahvaa ruokaa.
      13 Sillä jokainen, joka vielä nauttii maitoa, on kokematon vanhurskauden sanassa, sillä hän on lapsi;
      14 mutta vahva ruoka on täysi-ikäisiä varten, niitä varten, joiden aistit tottumuksesta ovat harjaantuneet erottamaan hyvän pahasta.

      aj te tiedätte, että kun vauva eli lapsi kasvaa, suomessa sitten lapsi saa MANNAvelliä joka on tehty maitoon :)

      joten, LUKEKAA ja kasvatte, kokemuksen kautta, vahvoiksi ja isoiksi, niin että olette "kelvollisia" Herran työhän.

      ja ettei kenellekään ole epäselvää, niin Psalmin laulaja sanoo:

      1 Aasafin mietevirsi. Kuuntele, kansani, minun opetustani, kallistakaa korvanne minun suuni sanoille.
      2 Minä avaan suuni mietelmiin, tuon ilmi muinaisaikojen arvoituksia.
      3 Mitä olemme kuulleet, minkä olemme saaneet tietää ja mitä isämme ovat meille kertoneet,
      4 sitä me emme heidän lapsiltansa salaa, vaan me kerromme tulevalle polvelle Herran ylistettävistä teoista, hänen voimastansa ja ihmeistänsä, jotka hän on tehnyt.
      5 Hän asetti todistuksen Jaakobiin, hän sääti Israeliin lain ja käski meidän isiemme julistaa ne lapsillensa,
      6 että jälkipolvi saisi ne tietää, saisivat tietää vastedes syntyvät lapset, ja nekin nousisivat ja kertoisivat niistä lapsillensa.
      7 Niin nämä panisivat uskalluksensa Jumalaan eivätkä unhottaisi Jumalan tekoja, vaan ottaisivat hänen käskyistänsä vaarin.

      eli se mikä on ollut tiedossa ja ei salassa, niin on tässä:

      Ihmiset söivät enkelien leipää;
      ja
      Joh. 6:51
      Minä olen se elävä leipä, joka on tullut alas taivaasta. Jos joku syö tätä leipää, hän elää iankaikkisesti. Ja se leipä, jonka minä annan, on minun lihani, maailman elämän puolesta."

      nyt siis, Herra, itse antoi oman leipänsä, lihansa, ennen muinoin ja nyt:
      Kenelle?

      24 hän satoi heille ruuaksi mannaa, hän antoi heille taivaan viljaa.
      25 Ihmiset söivät enkelien leipää; hän lähetti heille evästä yllin kyllin.
      eli Manna oli/on se Leipä ja Jeesus sanoo ,Minä olen SE Leipä :)

      Hebrealainen teksti sanoo sen näin, ja olen varma että itse tutkin sen ja kokemuksen kautta sitten voi alkaa syömää Mannaa ja jopa yidn rasvaa!
      eli katso ja ihmettele!

      https://www.blbclassic.org/Bible.cfm?b=Psa&c=78#conc/25

      Nyt Suomalainen vanha Hyvä käännös sanoo:
      24 Ja antoi sataa HEILLE mannaa syödäksensä, ja antoi heille taivaan leipää.
      25 HE söivät väkeväin leipää: hän lähetti heille kyllä ruokaa ravinnoksi.

      2. Moos. 16:14-36
      35 Ja Israelin lapset söivät mannaa neljäkymmentä ajastaikaa, siihenasti kuin he tulivat sille maalle jossa heidän asuman piti: siihenasti kuin he tulivat Kanaanin maan rajoille, söivät he mannaa.

      Joten:
      Luuk. 22:19
      Ja hän otti leivän, kiitti, mursi ja antoi heille ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini, joka teidän edestänne annetaan. Tehkää se minun muistokseni."

      aj kuten tiedät, niin Herran Ruumis, liha eli soma eli basar, murretiin niin että he saivat, opetuslapset syödä Herran oman lihansa, eli Mannan.

      joten, Syökää ja juokaa, leipää ja vettä ja maitoa ja ydin rasvaa, sekä Mannaa.
      miksi?

      Matt. 22:29
      Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.

      ja nyt on tuleva SUURI eksytys ja se on ovella.

      Ilm. 20:4
      Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.

      lm. 19:13
      ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana.

      Nyt siis. valmistautukaa, miten vain voitte, sillä Herran Päivä on ovella!

      • Anonyymi

        Jumala on siis nainen, jolla on maitoa täynnä olevat rinnat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala on siis nainen, jolla on maitoa täynnä olevat rinnat!

        "Jumala on siis nainen, jolla on maitoa täynnä olevat rinnat!"

        Nyt te tiedätte, että Jumalan Kaikkivaltiaan, Herra El-Saddain, nimi merkitsee suomeksi:
        Kaikkivaltias ja sen sisäinen merkitys on:
        "Äidin rinta joka on täynnä maitoa".

        mitä merkitsee nimi:
        Järjetön Tomppeli?


    • Anonyymi

      "Onko joku esittänyt sinun ajatuksiasi ominaan? Silloin kyse on varastamisesta.

      Vai ajatteleeko joku sattumoisin samoin kuin sinä? Silloin hänkin tietysti esittää omat ajatuksensa ominaan.

      Mistä on kysymys?"

      sekä että. monet ovat saanneet samaa mtiä itse olen saanut, ja se että olen sen saanut jo vuosia sitten on Jumalan Armoa ,aj välillä tulee ajatus, että he ottavat sanani, mitkä Herra on minulle antanut, ja sanovat sen omakseen.

      nyt kuitenkaan minulla ei ole yksinoikeutta Jumalaa eikä Hänen Sanaansa, joten ottakoot jos eivät itse tahdo etsiä ja tutkia ja Jumalalta pyytää.

      kunhan vain se mitä Jumala sanoo, kauttani tahi heidän, tulee kaikelle kansalle tiedoksi.

      Mutta ,se ei enää haittaa sillä se on turhuutta, sillä Jumalan Päivä on edessä ja tämkin hetkellinen "kateellisuus" Jumalasta ja Jumalan Sanasta, menettää merkityksensä.

      Mutta, jos he eivät ole ensimmäisellä kieroksella mukana, mitä sitten?
      Kuka heille antaa maitoa ja vettä?
      joten paremp' on OPPIA itse etsimää ja keräämää Mannaa, sillä tulee Päivä:

      Aam. 8:11
      Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, Herra, jolloin minä lähetän nälän maahan: en leivän nälkää enkä veden janoa, vaan Herran sanojen kuulemisen nälän.

      joten Leipä eli Jeesus tulee ja hakee omansa, joten mistä sitten saa MANNAA eli KUULEE Herran Sanan ja pelastaa sielunsa!

      Kuitenkin on Herra Armollinen aj vielä kärsii teitä!

    • Anonyymi

      Minä sinä täällä parut sitä, kun sana maailmalla leviää. Onko se sinulta pois jos joku muukin löytää ja saarnaa totuuksia? Onko sinulla jokin yksinoikeus Raamattuun?

    • Anonyymi

      2. Moos. 14:15
      hyvä ja oikea käännös: 33/38
      Miksi Huudat minulle!

      15 Ja Herra sanoi Moosekselle: "Miksi huudat minulle? Sano israelilaisille, että he lähtevät liikkeelle.
      16 Mutta sinä nosta sauvasi ja ojenna kätesi meren yli ja halkaise se, niin että israelilaiset voivat käydä meren poikki kuivaa myöten.

      ja vanha hyvä käännös- 1776
      Mitäs huudat minun tyköni!

      15 Ja Herra sanoi Mosekselle: mitäs huudat minun tyköni? Sano Israelin lapsille, että he vaeltaisivat.
      16 Mutta nosta sinä sauvas, ja ojenna kätes meren ylitse, ja eroita se yhdestä, että Israelin lapset kävisivät keskeltä merta kuivaa myöten.

      ja uusi ei-hyvä väännös -92
      Miksi sinä huudat minua avuksi!

      15 Herra sanoi Moosekselle: "Miksi sinä huudat minua avuksi? Käske israelilaisten lähteä liikkeelle.
      16 Kohota sauvasi, ojenna kätesi merta kohti ja halkaise sen vedet, niin israelilaiset voivat kulkea meren poikki kuivaa maata pitkin.

      Koska en voi itse mitään tehdä ,Sanoo Herra:

      Joh. 5:19
      Niin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: Poika ei voi itsestänsä mitään tehdä, vaan ainoastaan sen, minkä hän näkee Isän tekevän; sillä mitä Isä tekee, sitä myös Poika samoin tekee.

      ja Nyt minun tulee NÄHDÄ Opettajani, muuten en voi mitään tehdä!
      siksi huudan Jumalan tykö!

      Jes 30
      20 Vaikka Herra antaa teille hädän leipää ja ahdistuksen vettä, niin ei sinun opettajasi sitten enää kätkeydy, vaan sinun silmäsi saavat nähdä sinun opettajasi.

      joten, huutoni on Kuultu taivaassa ja Jumala itse, Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot, notkistaa taivaat ja astuu alas ja tulee tyköni !
      Joten voin sitten saada tietää mihin minulla on yksinoikeus ja mihin velvollisuus.

      Mutta tärkeitä on että Jumala, Opettajani näyttää itsensä!

      eikö ole ihanaa ja suloista, kuulla Jumalan oma ääni Jumalan omasta suusta ja kasvoista kasvoihin!

      joten iloitse ja riemuitse, sillä teille on tulossa kovat päviät ja ahdistusta ja itkua ja parkua piisaa!

      joten Syö Taivaan Mannaa ja ole uskollinen Herralle.

    • Anonyymi

      Miten on, tuleeko leivän, tavallisen ruis-leivän ja ranskan leivän hinta nousemaan, "Pilviin"

      Onko näin ilmoitettu?

      Monet, ovat sanoneet että tulee SUURI talous romahdus ja koko yhteiskunnan "rakenteet" hajoavat ja esivalta ei voi auttaa eikä edes halua.

      tuleeko silloin, metsä retket mieleen?
      Kenelle Herra sitten suo, turvalinnan kuin kotkan poikasille pesän, niin he menkööt, kenelle Herra sitten tekee muuta, olkoon.
      kuka menee nälkää kuka miekkaa!

      Jer. 15:2
      1 Ja Herra sanoi minulle: "Vaikka Mooses ja Samuel seisoisivat minun edessäni, ei minun sieluni taipuisi tämän kansan puoleen. Aja heidät pois minun kasvojeni edestä, he menkööt!

      "VAIKKA Mooses ja Samuel seisoisivat minun edessäni, ei minun sieluni taipuisi tämän kansan puoleen. Aja heidät pois minun kasvojeni edestä, he menkööt!

      Ja jos he kysyvät sinulta: 'Minne meidän on mentävä?' niin vastaa heille: Näin sanoo Herra: Joka ruton oma, se ruttoon, joka miekan, se miekkaan, joka nälän, se nälkään, joka vankeuden, se vankeuteen!

      Minne Herra meidän eli teidän on mentävä:
      Joka on RUTON oma se ruttoon!
      Joka on MIEKAN oma se miekkaan!
      joka on NÄLÄN oma se nälkään!
      Joka VANKEUDEN oma se vankeuteen!

      16 Sinun sanasi tulivat, ja minä söin ne, ja sinun sanasi olivat minulle riemu ja minun sydämeni ilo; sillä minä olen otettu sinun nimiisi, Herra, Jumala Sebaot.
      17 En ole minä istunut iloitsemassa ilonpitäjäin seurassa. Sinun kätesi tähden minä olen istunut yksinäni, sillä sinä olet täyttänyt minut vihallasi.

      joten, mitä voin sanoa!
      arvelen mitä Herralla on varalleni ja ei ole pakopaikkaa ei linnaa vuorella ei lintun siipiä että voisin kauan lentää.
      vaan, Herra on Raskaan kätensä päälleni laittanut, orjaksi ja vankiksi tehnyt ja viennyt ja pitänyt yksinäni, ja täyttänty vihalla.

      Joten Kenelle huudan ellen Herralle ja Herra sanoo:

      Miksi minulle huudat: Sano israelilaisille, että he lähtevät liikkeelle.
      Miksi huudat tyköni, Sano Israelin lapsille, että he vaeltaisivat.
      Miksi sinä huudat minua avuksi: Käske israelilaisten lähteä liikkeelle.

      Kuten Jeremia, Minne Herra heidän tulee lähteä?
      Joka on RUTON oma se ruttoon!
      Joka on MIEKAN oma se miekkaan!
      joka on NÄLÄN oma se nälkään!
      Joka VANKEUDEN oma se vankeuteen!

      Joten olen vihaa täynnä kuten Herra on sen tehnyt, mitä voi sanoa:
      voi voi ja voi.

      Tuom. 6:22
      Kun Gideon näki, että se oli Herran enkeli, sanoi Gideon: "Voi minua, Herra, Herra, kun olen nähnyt Herran enkelin kasvoista kasvoihin!"

      Jes. 6:5
      Niin minä sanoin: "Voi minua! Minä hukun, sillä minulla on saastaiset huulet, ja minä asun kansan keskellä, jolla on saastaiset huulet; sillä minun silmäni ovat nähneet kuninkaan, Herran Sebaotin."

      Hes. 3:3
      Ja hän sanoi minulle: "Ihmislapsi, ravitse vatsasi ja täytä sisälmyksesi tällä kirjakääröllä, jonka minä sinulle annan". Niin minä söin, ja se oli minun suussani makea kuin hunaja.

      Ilm. 10:10
      Niin minä otin kirjasen enkelin kädestä ja söin sen; se oli minun suussani makea kuin hunaja; mutta sen syötyäni minun vatsaani karvasteli.

      Kuinka ihanat ovat Sanasi Herra, kuin hunaja Kalliosta, parasta ydin rasvaa, mutta ne karvastelevat vatsassani kuin vanha kahvi.

      tästä tulkin mieleen että nyt teen uutta kahvia, ettei vatsa pääse liian helpolla.

    • Anonyymi

      Eiköhän se silleen mene, että tutkiminen on aina itsessä, ei naapurissa.
      Näin se meni, kun opetuslapset iloitsivat, että kyllähän se perkele käy kyykkyyn, kun he käskevät. Mutta, Mestari kehotti pitämään huolta itsestä, että elämänkirjassa on nimi ja Herra tuntee ihmisen.
      Sen jälkeen on rakkauden teot pääasiaa, ja jopa eronnutta on rakastettava, ei moitittava, eli ovat rakkauden kohteita.

      Kirjoitukset kun on seurakunnassa esissä, niin Pyhä Henki tekee sydämissä töitä ja saakoon se aikaansaada sen tahtomisen ja tekemisen sen mukaan, kuinka Jumala tekee työtä.
      Näin ei kellään tule vahingossa elopellolla nyhtäneeksi lustetta, meinaan se on Jumalan suojeluksessa ja sitä ei ole lupa nykästä.

    • Anonyymi

      Eikö paimenen tule vartioida laumaansa jonka Jumala on heille uskonut?
      Mikä on vartijan tehtävä, kenen tulee puhaltaa pasuunaan ja miksi!

      Tuleeko Seurakunnasta POISTAA se joka on paha vai antaa sen kasvaa ja vaikuttaa seurakunnassa!

      Lukekaa niin että eksy!

    • Anonyymi

      "Kirjoitukset kun on seurakunnassa esissä, niin Pyhä Henki tekee sydämissä töitä ja saakoon se aikaansaada sen tahtomisen ja tekemisen sen mukaan, kuinka Jumala tekee työtä. "

      näi se on näis se on tahi sitten ei.
      eli mitä tämä on Pietarin sekä Joahnneksen että Jaakobin kohdalla, Galatian ja muiden Seurakintien kohdalla, josta Paavali sanoo että he ovat VALHE veljiä!

      Oliko siis Pyhä Henki, sitten vaikuttamassa sitä valhetta!

      eli lukekaa ja ymmärtäkää niin ette eksy, kuten Galatalaiset valheen vaikutuksesta!

    • Anonyymi

      Mitä erilaisia pahoja tekoja ja ryhmiä on Ilmestyskirjassa, niitä joista HErra ei hyvää puhu vaan päinvastoin?
      Iisebel on eräs ja Bileam ja Nikolain oppi.
      mitä muuta oppia on syvyydestä eli perkeleestä?

    • Anonyymi

      ja sitten lisää kahvia!

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Mitä pahaa iisebell, bileam sekä nikolai tekivät?
      Onko tänä päivänä he mukana tahi jopa sisällä seurakunnassa?

      Jos ovat keitä he ovat?
      Onko Jeesus Puhunut jostain, joka ei ole hyväksi seurakunnalle tahi Paavali?

      Mitä jos joku suomalainen, joka ympärileikkaa itsensä, ei lääketieteellisestä syystä, niin menettääkö hän pelastuksen kuten Paavali sanoo?

      jos menettää ja tietä' sen, tuottaako se mahdollista koston halau niille jotka eivät ole samassa mukana?
      ja jos tahtovat kostaa oman onnettomuuden, miten se mahdollisesti voisi tapahtua?

      1. Joh. 2:19
      Meistä he ovat lähteneet, mutta he eivät olleet yhtä meidän kanssamme; sillä jos he olisivat olleet yhtä meidän kanssamme, niin he olisivat meidän kanssamme pysyneet; mutta heissä oli tuleva ilmi, että kaikki eivät ole yhtä meidän kanssamme.

      Se että tulee suuri luopumus on Herran oma ilmoitus:
      Matt. 24
      8 Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
      9 Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
      10 Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.

      ja
      12 Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.

      11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
      12 Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
      13 Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.

      Nyt siis väärä profeetta/profeetat EKSYTTÄVÄT!
      joten miten tämä liittyy Paavalin ilmoitukseen ja samalla Galatalaiskirjeen aiheeseen, eli lain orjuus ja uskovan vapaus?

      katsotaan mitä Paavali sanoo niille jotka ovat hämmennyksessä ja peloissaan:

      2. Tess. 2:
      1 Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet,
      2 ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.

      eli hengen ja kirjeen, eli väärien opettajien ja väärien profeettojen eksytys,

      Nyt mitä JOS he väärät profeetat saa tulen taivaasta tahi muita MERKKEJÄ?
      onko se sitten se että on Herran lähettämä, ja voitelema?

      Matt 24
      11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.

      EKSYTTÄVÄT MONTA!
      Joten on syytä olla varuillaan!

      23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

      katso, täällä on voideltu, herran palvelija, ja
      Tuolla ja siellä ja täällä:

      ja mitä he tekevät, EKSYTTÄVÄT ja mitä lisäksi?

      TEKEVÄT SUURIA TUNNUSTEKOJA!
      eli ei mitään vaatimatonta vaan SUURIA!
      ja tarkoitus on sitten EKSYTTÄÄ, jos mahdollista, VALITUTKIN, eli uskovat jotka ovat kiinni Herrassa ja riippuvat Hänessä sekä Tuntevat Hän Nimensä.

      Joten Osa, meistä, heistä, teistä, ketä lie, tulee sitten eksymään !
      Joten älä mene jos on suuri profeetta ja vaikka tekisi suuria tunnustekoja!

      Miten tämä voi vältää, sillä osa eksyy ja menettää pelastuksen!

      Mitä Herra, MEIDN PELASTAJAMME KEHOITTAA:

      Mark. 12:24
      Jeesus sanoi heille: "Ettekö te siitä syystä eksy, kun ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa?

      Eli, Rohkeasti kehoitan teit' ja meitä, kaikkia, LUE Jumalan Sanaa!
      Hyvä on Lukea, Paavalin Kirjeitä, sillä.

      Herra Jeesus, avasi Vanhan Testamentin Kirjoituksia, mutta ne ovat aikalailla vaikeita ymmärtää, ellei asia ole päivän selvä,
      Nyt PAKANOIDEN APOSTOLI, joka siis on meille, esim Suomalaisille LÄHETETTY, avasi vielä enemmän Kirjoituksia kuin Jeesus.
      eli se on helpompaa ymmärtää.
      Toki ja Paras on Herran omat Sanat, mutta se edellyttää että tutkii myös Vanhan Testamentin Kirjoituksia, sillä
      Tämä OLI AINOA KIRJOITUS, mitä OLI HERRAN AIKANA, ja niitä Herra KEHOITTAA tutkimaan.

      Nyt Paavali sekä tiesi että tutki, Kirjoitukset, eli Vanhan Testamentin, Kirjoitukset ja selitti ne meille helposti!

      Joten, sama se, LUE, sekä Vanhaa että Uuutta Testamenttia, ja
      VAIKKA et ymmärtäisi tahi tuntuu turhalta, NIIN

      HErra sanoi:
      Joh. 14:26
      Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.

      Joten MEILLÄ ON OPETTAJA, Pyhä Henki, joka opettaa, jase on juuri sen tehtävä eli opettajan.
      KUN EI YMMÄRRÄ tulee opettaja ja opettaa!
      nyt jatkan seuraavass osassa.
      1/3

    • Anonyymi

      Joh. 14:26
      Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.

      Joten, LUE, ja todella älä vai lue tätä vaan ota se OMA RAAMATTUSI, jos mahdollista, käännös 33/38 ja LUE SITÄ PAPERISTA Raamattua.

      jos sinulla ei ole hyvää käännöstä, 33/38, niin
      KEHOITAN, osta se, vaikka rahat olisivat vähissä, niin osta silti!

      Nyt siis, Herran Sanan mukaan tulee vääriä profeetoja skä opettajia, jotka tekevät SUURIA ihmeitä ja saavat monet eksymään.

      eksyvät mistä?
      Paavali lohduttaa omiaa, Tessalonia Seurakunnassa olevia:

      2. Tess. 2:
      3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,

      Nyt muutama sana, jonka pyrin teille avaamaan, Jumalan antamalla ilmestyksen ja viisauden Hengellä, ja tässä voitte, kuten aina, muistaa minua että saan ja osaan laittaa sanat oikein ja hyvin, teille se on ei minulle, sillä toki tiedän, mitä kirjoitan vaikka se on vajavaista, joten et auta vain minua vaan ENSI_SIJAISESTI itseäsi :)

      eka sana: viettelys
      ja toka sana : laittomuus.

      Monelle tulee mieleen sanasta viettelys, ekaksi mieleen haureus ja se on totta, se on Lopunajan eli nyt Seurakunnan eräs suurimpia syntejä ja pahaa ja vääryyttä.

      esim. MONESSA Seurakunnassa jopa paimen on usein vaihtanut vaimoa!
      eli ELÄÄ HAUREUDESSA.

      se että monet ovat tehteet, jopa minäkin, haureutta eli ollut sukupuoliyhteydessä naisen kanssa joka ei ole minun.
      Joten, KUN me tunnstamme sen Herralle, niin Herra on armollinen ja antaa anteeksi.
      Kun minä, muinoin, ja Herra suokoon ettei enää tule, niin
      Käännyin Herran puoleen ja LOPETIN SEN PAHAN ja väärän ja synnin tekemisen.

      eli PARANNUS on kääntyä Herran puoleen ja katua, osoittaa pahaa mieltä ja katumusta Herran edessä ja LOPETAA se paha.
      nyt siis tämä on yksittäinen teko ja se tulee pudistaa Herran Ristin eli sovitus Verellä!
      Joten Herra ei soimaa eli hauku tahi muuta "kurjaa" puhu, vaan antaa ilo mielin anteeksi.

      Joten tämä yksi teko tulee poistaa ja Herra auttaa ettei enää sitten lakea ja joudu viettelykseen.

      Nyt se että ELÄÄ ja jatkuvasti tekee sitä on sitten pahempi.
      eli uus-avioliitto.
      eli on mennyt uudelleen naimisiin toisen miehen vaimon kanssa, oletus että enetinne mies on elossa, muuten voi kyllä lesken kanssa mennä naimisiin kunhan ei hylkää omaa vaimoa.

      se että ELÄÄ jatkuvassa synnissä on erittäin paha. eli haureudessa.
      se ei enää ole viettelys vaan laittomuus, eli Herran tahdon vastainen elämä.

      se että vaikka laki on meiltä poistettu, niin kuitenkin PAKANOILLE on se edelleen voimassa ja sitten sen mukaan toimittava eli ei saa tehdä ja elää haureudessa:

      Ap. t. 15:
      28 Sillä Pyhä Henki ja me olemme nähneet hyväksi, ettei teidän päällenne ole pantava enempää kuormaa kuin nämä välttämättömät:
      29 että kartatte epäjumalille uhrattua ja verta ja lihaa, josta ei veri ole laskettu, ja haureutta. Jos te näitä vältätte, niin teidän käy hyvin. Jääkää hyvästi!"

      Pyhä Henki, eli itse Jumala, ja Opettaja kuten Herra lupasi antaa, SANOO tämän!

      eli kolme pää-asiaa:
      Epäjumalalille uhratun lihan ja veren syöminen:
      esim mustamakkara, sanoo nääs' tamperelainen.

      ja ihan suoraa veren, eli verilettujen, syöminen!
      ja sitten haureus eli seksi toisen naisen eli ei oman vaimon kanssa.

      TÄTÄ ON PAKOLLISTA eikä tässä ole joustoa!
      Joten nämä ovat vieläpä helppo pitää ja elää ilman näitä.

      Jos ei ole vaimoa tahi on ongelmia, suhteessa, NIIN HERRA ON AUTTAJA!
      ja sen toimii parhaiten että RUKOILEE HERRAA, ja Herra sitten selvitttää avioliiton ongelmat.

      joten viettelystä on monen laista.
      Joka tahtoo olla suurin ja paimen ja opettaja ja mitä lie, se on viettelys, eli olla paikalla ja tehdä mitä ei Herra ole sinulle osoittanut.
      Eli väärän viran tahi toimen tekeminen, sen perusteella että
      lihan, rahan, vallan, kunnia jne jne, tahto on saada se ihmisiltä!

      eli erilaiset, "palkat" jostain mitä ei ole sinulle tarkoitettu.
      Kaikki eivät ole opettajia, ei profeettoja eikä apostoleita.
      voisin rohkeasti sanoa että HYVIN HARVAT ovat nyt oikella pellolla mitä Herra tahtoo ja se näkyy hedelmistä eli niiden puutteesta!
      Jos on Herran antamalla työ-saralla, TYÖN HEDELMÄT kyllä näkyvät!

      Joten, tulee taas LUKEA Jumalan Sanaa ja Rukoilla ja Herra vaikuttaa tahtoa ja tekemistä, ja sitten olet oikealla paikalla.

      Nyt sitten sananen, laittomuudesta.
      2/3

    • Anonyymi

      2. Tess. 2:
      3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,

      laittomuuden ihminen?
      ei kait, nykypäivän suvaitsevaisien sanoilla kukaan ole laiton ja he eivät sanao samalla, mihin nähden eli, jos on suomessa vastoin Suomen lakia on laiton.
      Ihminen ei itsessään ole laiton mutta teot ja se asema voi olla laiton.

      No tämä saattaa venyä pidemmäksi kuin tämä sivu, mutta lukekaa jos on tärkeää olla eksymättä, ellei katso itse eteesi.

      eli laiton voi olla esim paimen joka ei ole Herran valitsema, ja profeetta joka julistaa Vastoin Herran Sana ja opettaja joka ei Saaranaa koko Sanaa vaan korv-syyhyyn.
      ja tässä sitten on laittomuus, eli ei Totella ja tehdä Kuten Herra on MÄÄRÄNNYT eli Julista sitä Mitä Herra on ilmoittanut vaan oman sydämen tahtoa, syystä tahi toisesa, eli viettelys saada kunniaa, tahi mammonaa jamuuta.

      Nyt sitten kuka on laittomuuden ihminen?
      Nyt Aremean teksti sanoo:
      http://www.apokryfikirjat.com/2tess.pdf
      ettette heti horjuisi ajatuksissanne, ettekä murehtisi sanoista tai hengestä, tai ikään kuin meidän kirjeestämme, että ”katso, meidän Herramme päivä onjo tullut”.

      ”katso, meidän Herramme päivä onjo tullut”.

      eli kuka ja ketkä odottavat että Herran päivä on tullut ja mihin se odotus perustuu?
      ja Aramea:
      Ettei kukaanpettäisi teitä millään tavalla;ettei se tule ennen sitä kapinaa, ja on ilmestyvä se synnin mies, kadotuksen poika.

      KAPINA.
      mitä vastaan kapinoidaan?
      ei kait kukaan uskova, kapinoi tietoisesti Herraa vastaan!

      ja Suomalainen sanoo:
      3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
      ekaksi tulee, luopumus / kapina ja SENJÄLKEEN laittomuus eli joku joka on VASTOIN HERRAA ja Jumalan Sanaa!
      ja Aramea:
      "sitä kapinaa, ja on ilmestyvä se synnin mies"
      Synnin mies?

      onko Herrasta luomuminen syntiä?
      eikö pikemminkin TYHMYYTTÄ ja HULLUUUTTA.
      sillä sanoohan Herra:

      5. Moos. 30:19
      Minä otan tänä päivänä taivaan ja maan todistajiksi teitä vastaan, että minä olen pannut sinun eteesi elämän ja kuoleman, siunauksen ja kirouksen. Niin valitse siis elämä, että sinä ja sinun jälkeläisesi eläisitte.

      - Minä olen pannut sinun eteesi elämän ja kuoleman,
      - siunauksen ja kirouksen.
      Niin VALITSE SIIS ELÄMÄ, että sinä ja sinun jälkeläisesi eläisitte.

      eli suomeksi NYT, Herra Jeesus, eli Pelastus ja Elämä.

      Joten tämä ei ole laittomuus, eikä edes syntiä, vaan tyhmyyttä valita kuolema ja sitten kirous.

      Miten Herran Lähettämä Opettaja, Pyhä Henki, määrittelee SYNNIN,
      Tästä on myös paljon Paavalin opetusta, lain avaamista, Roomalaiskirjeessä, mitä on laki ja mitä synti.

      Nyt:
      Joh. 16:
      8 Ja kun hän tulee, niin hän näyttää maailmalle todeksi synnin ja vanhurskauden ja tuomion:
      9 synnin, koska he eivät usko minuun;
      10 vanhurskauden, koska minä menen Isän tykö, ettekä te enää minua näe;
      11 ja tuomion, koska tämän maailman ruhtinas on tuomittu.

      Synnin KOSKA he, me, te, ette USKO MINUUN eli Herraa ja mitä Herra on tehnyt ja sanonut!
      eli Jeesus ON VAPAUTTAJA:
      Luuk. 4:18
      "Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan evankeliumia köyhille; hän on lähettänyt minut saarnaamaan vangituille vapautusta ja sokeille näkönsä saamista, päästämään sorretut vapauteen,

      Päästämää VAPAUTEEN, mistä?
      ja mihin?
      Lain ORJUUDESTA kuten Roomalaisille Paavali opettaa.

      TÄMÄ ON HERRAN VIRKA eli tehtävä ja syy miksi tuli maailaan.
      VAPAUTTAMAAN SYNNIN ORJAT!Q

      Joh. 8:34
      Jeesus vastasi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.

      SYNNIN orja: ja samalla:
      Gal. 4:24
      Tämä on kuvannollista puhetta; nämä naiset ovat kaksi liittoa: toinen on Siinain vuorelta, joka synnyttää orjuuteen, ja se on Haagar;

      LAIN ORJA eli laki ei pelasta. "päinvastoin" se tekee orjia!
      Joten, nyt siis mikä on se vapaus mistä me olemme päässeet?
      LAISTA! vapauteen, eli uskon vapauteen, ilman lakia ja sen säädöksiä.
      ja pois lukien AP.15 jos on edellä, "nämä kolme" lakia ON PAKKO PITÄÄ!
      muuten ei ole lakia meille PAKANOILLE, SANOO JUMALAN HENKI!
      eli Jumala ON HENKI!

      1. Kor. 15:56
      Mutta kuoleman ota on synti, ja synnin voima on laki.

      Synnin voima on auto, eli ja bensa autossa on LAKI!
      jos et laita autoon bensaa / lakia, se auto/synti ei liiku!

      jos sinulla on sähkö-hammas harja, niin tämä on 'synti' ja se sähkö mitä voi siihen ladata, "lukea" on sitten se laki!

      eli jos et laita sähkö-hammasharhaa sähköä, se ei toimi!
      Nyt siis:
      "Mutta kuoleman ota on synti, ja synnin voima on laki. "

      Room. 7:1
      1 Vai ettekö tiedä, veljet-minä puhun lain tunteville-että laki vallitsee ihmistä, niin kauan kuin hän elää?
      2 Niinpä sitoo laki naidun vaimon hänen elossa olevaan mieheensä; mutta jos mies kuolee, on vaimo irti tästä miehen laista.

      ME OLEMME KUOLLEET POIS TÄSTÄ LAISTA!
      vain tämä on jäljellä:

      Ap. t. 15:28
      jatkuu vielä- ainakin yhden verran. 3/3

    • Anonyymi

      ME OLEMME KUOLLEET POIS TÄSTÄ LAISTA!
      vain tämä on jäljellä:

      Ap. t. 15:
      28 Sillä Pyhä Henki ja me olemme nähneet hyväksi, ettei teidän päällenne ole pantava enempää kuormaa kuin nämä välttämättömät:
      29 että kartatte epäjumalille uhrattua ja verta ja lihaa, josta ei veri ole laskettu, ja haureutta. Jos te näitä vältätte, niin teidän käy hyvin. Jääkää hyvästi!"

      PYHÄ HENKI eli ITSE JUMALA!
      - teidän päällenne ole pantava enempää
      - KUIN NÄMÄ VÄLTTÄMÄTTÖMÄT:
      - kartatte epäjumalille uhrattua
      - verta ja lihaa, josta ei veri ole laskettu
      - haureutta

      JA NYT JUMALA KAIKKIVALTIAS, Herra Jeesus ja Pyhä Henki sanoo:

      JOS TE NÄITÄ VÄLTÄTTE, NIIN TEIDÄN KÄY HYVIN!

      joten KAIKKI muut lait ja säädökset OVAT SITTEN POISSA!

      Kol. 2:13
      Ja teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja lihanne ympärileikkaamattomuuteen, teidät hän teki eläviksi yhdessä hänen kanssaan, antaen meille anteeksi kaikki rikokset,
      14 ja pyyhki pois sen kirjoituksen säädöksineen, joka oli meitä vastaan ja oli meidän vastustajamme; sen hän otti meidän tieltämme pois ja naulitsi ristiin.
      15 Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.

      - pyyhki pois sen kirjoituksen säädöksineen, joka oli meitä vastaan
      Nyt sinulla EI ENÄÄ OLE, kirjoituksia ja sen sääkösiä eikä lakia!
      se on RISTIIN NAULITTU samalla kuin Herra!
      eli SE ON RISTIIN NAULITTU!
      se on POISSA ja Täytetty!

      Joten, millään, vähinten perkeleen omilla ja syytäjillä ja vaatijoilla ei ole enää mitään!

      "Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta"
      KAIKKI aseet on RIISUTTU eli otettu pois!

      Nyt Herra sanoo:
      Matt 24
      24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

      eli ON MAHDOLLISTA, että me kuitenkin eksymme, ja miten?
      Jos otamme jotain laista ja pyrimme sen KAUTTA itse pelastumaan.
      ja Paavalin sana on:
      "Ja teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja lihanne ympärileikkaamattomuuteen, "

      - olitte kuolleet rikoksiinne!
      ja MIHIN:
      -lihanne ympärileikkaamattomuuteen,
      Jos ei ollut ympärileikkattu oli sitten kuollut, LAIN MUKAAN:

      Joten nyt takaisin Tessalonikaan:
      2. Tess. 2:
      3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
      ja
      Arameea:
      Ettei kukaanpettäisi teitä millään tavalla;ettei se tule ennen sitä kapinaa, ja on ilmestyvä se synnin mies, kadotuksen poika.
      eli pettäisi eli eksyttäisi, eli Tässä kohden on sitten KOKO GAlatalaiskirje ja Roomalaiskirjeen osia.
      eli EI TULE mennä UUDELLEEN LAIN ALLE ja ORJUUTEEN!

      tässä on kapina ja luopumus
      joten tätä itsessään ei ole laittomuutta, se ei ole synti jos luovut Herrasta Jeesuksesta.
      Jeesus antaa siihen mahdollisuuden ja Isä, eli Jumala Moosseksen kautta.

      Nyt MIKä On sitten kapina!
      se että ei usko mitä Jeesus on tehnyt vaan menee takaisin lain orjuuteen!
      ja nyt seuraava. Aramea:

      "Hän, joka on se vastustaja. Ja hän korottaa itsensä kaikkea sellaista vastaan, jota kutsutaan Jumalaksi ja uskonnoksi. Samoin hän on myös istuva Jumalan temppelissä, niin kuin Jumala, ja omasta sielustaan hän on kuinJumalan mies."

      eli TULEE UUSI USKO eli USKONTO ja sen päämies:
      Ettei kukaanpettäisi teitä millään tavalla;ettei se tule ennen sitä kapinaa, ja on ilmestyvä se synnin mies, kadotuksen poika.

      Eli tulee kapina Jumalan tekoja vastaan ja kun sitten kansa ja uskovat ovat sen kapinan tehneet tulee sen "johtaja" eli: kadotuksen lapsi.

      nyt, tässä sitten tulee se, mikä hanke on maailmalla ja tulee meille.
      UUSI laki ja uudet säännöt.
      eli 7 noaan lakia.
      ja eräs niistä on sitten että uskovien tulee noudattaa niitä kuten koko maailma!
      ja ellei noudata tulee kuolema eli tapetaan.

      tästä ilmoitan lisää, jos teillä on halua kuunnella, ellei sen ilmoitan kuitenkin.

      eli tulee vääriä profeettoja, vääriä voideltuja, opettajia, apostoleita, ja he tekevät SUURIA, TUNNUS tekoja, joten maailma ja sitten monet uskovat luulevat, että Herran Päivä eli Herran paluu on nyt tpahtunut!

      ”katso, meidän Herramme päivä onjo tullut”
      ei kuitenkaa näin sillä Herra sanoo, että se on kuin SALAMA taivaalta, ei opetus tahi suuret ihmeet eikä profeetat eikä opettaja sano.
      TÄÄLLÄ se on!

      ei ole SANOO JEESUS.
      25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
      26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
      27 Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.

      Nyt pidän hetken tauon, ja palaan jos on aihetta!
      ja sitten lisää kahvia :)
      3,5/3

    • Anonyymi

      Oi Herra, jospa poistaisit kaikki vastustajat jotka eivät salli Sinun palvelijasi ilmoittaa ja varoittaa!

      Nouse Herra, sillä
      He ovat yhdessä tuumin kokoontuneet, Sinua ja voideltujasi vastaan:
      Ps 2
      2 Maan kuninkaat nousevat, ruhtinaat yhdessä neuvottelevat Herraa ja hänen voideltuansa vastaan:
      3 "Katkaiskaamme heidän kahleensa, heittäkäämme päältämme heidän köytensä".
      4 Hän, joka taivaassa asuu, nauraa; Herra pilkkaa heitä.
      5 Kerran hän on puhuva heille vihassansa, peljättävä heitä hirmuisuudessaan:

      Herra, lyö heidät maahan jopa kuolemaan asti!
      9 Rautaisella valtikalla sinä heidät muserrat, niinkuin saviastian sinä särjet heidät."

      Herra Muserra heidät KAIKKI ja anna palvelijasi, suurella rohkeudella ja voimalla ja valllalla julistaa sen mitä ilmoitat nyt ja ennen!
      Nouse Herra, ja hajotkoo Sinut vihamiehesi ja kaikk jotka Sinua vastustavat,
      Herra muista että tämä on osa, sitä Perintöä mitä olet minulle ja meille antanut.
      Vastaa Herra ja apetkoon vihamieliset, ja muserra heidät.
      Totisesti, Herra, Totisesti.


      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe