Aihe

Oppimisvaikeuksia omaavien oikeudet ovat aivan alkutekijöissään

Anonyymi

Esimerkiksi pakkoruotsi on syrjivä rakenne. Se syrjii kaikkia, joilla on nykykoulussa haasteita: erityiset, tekniset, pojat, vieraskieliset, vähemmän kielilahjakkaat... Jouston sijaan leimataan laiskoiksi ja...

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laiskoiksi leimaa vain pakkoruotsittajat.

• Anonyymi

Pakkoruotsi syrjii kaikkia, joilla on nykykoulussa haasteita: erityiset, tekniset, pojat, vieraskieliset, vähemmän kielilahjakkaat... Jouston sijaan leimataan laiskoiksi ja...

• Anonyymi

Aivan moraaliton rakennelma. RKP:n työtä.

• Anonyymi

Minä sitten olen varmaan tällainen 'tekninen poika'. Olen valmistunut TKK-sta enkä suorittanut ruotsia yo-ssa. TKK-ssa se piti suorittaa eikä se mikään vaikea suorite ollut. Ruotsi oli mielestäni helpoin kieli koulussa. Saksa on paljon vaikeampi, sitä luin TKK-ssa.

• Anonyymi

Tykkäätkö muutenkin tehdä turhaa työtä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkäätkö muutenkin tehdä turhaa työtä?

En ole tehnyt turhaa työtä. Olen valmistunut diplomi-insinööriksi ja hyvässä duunissa.

• Pakkoruotsituksen hinta on hirvittävä ja kasvaa kokoajan .

• Anonyymi

Onpa erikoinen logiikka, että se, että SAA opiskella kieliä on muka syrjintää ?? Kyllä minusta syrjintää on enemmän se, että ei saa opiskella haluamaansa kieltä. Monissa kouluissa tarjotaan ykköskieleksi vain englanti. Tämä asettaa koulut eriarvoiseen asemaan ja se juuri syrjii. Joistakin kouluista tulee eri kielten osaajia, joistakin pelkän enkun osaajia.

• Anonyymi

Oppilaat joutuvat jopa muuttamaan saadakseen muun kielen kuin englannin 1. kieleksi - ei hyvä.

• Anonyymi

Tämä on asia, jota ei voi enää piilottaa. Pakko purettava.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      23731
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      316
      6396
    3. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      411
      4709
    4. Niko Ranta-aho aikoi karata Afrikkaan!

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/espanjan-poliisi-niko-ranta-aho-suunnitteli-pakoa-afrikkaan-katso-video-poliisin-iskusta-marbellan-asuntoon/804058
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      2009