Aihe

Ns kassatalo, miksi sitä ei jo pureta

Anonyymi

Eihän siinä ole kuin maahantunkeutujien ns yrityksiä. Ne voivat hyvin lähteä kotimaahansa yrittämään. Me pärjättäisiin hyvin ilman niitäkin.

12

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo ja samalla vapautuisi asematie hyötykäyttöön. Nythän sen valtaavat maahan änkeytyneet volttikuskit.

• Anonyymi

Ihan teidän kiusaksenne taloa ei pureta. Silloin asiat ovat kunnossa kun persua ottaa ohimosta.

• Anonyymi

Ei olisi Suomessa paljon ravintoloita ellei maahanmuuttajataustaiset niitä pyörittäsivät. Eikä isoissa kaupungeissa toimisisi joukkoliikenne eikä monissa työpaikoissa olisi siivoojia jne.

Ollaanko Me kantasuomalaiset Teidän mielestä parempia ihmisiä?

Minun kantasuomalaisen mielestä emme!

• Anonyymi

Pyörittäisivät sitten samalta pohjalta kuin oikeat yrittäjät. Maksaisivat veronsa ja sotunsa kuten muutkin. Mitä taas joukkoliikenteeseen tulee niin sehän meni pilalle silloin kun sitä alettiin kilpailuttamaan. Ainoa mikä jousti oli kuskien palkat. Kokeneet ja kalliit?? suomalaiskuskit korvattiin vähitellen halvoilla lähi-idän ihmeillä. Kunpa joku vähitellen ajattelisi Suomen ja suomalaisten etua, nyt sitä ei tee kukaan.

• Anonyymi

Otamme palautteen huomioon.

Talo räjäytetään viikon päästä. Kiitos.

T Vantaan Kuningas Pera

• Anonyymi

Jep ja tilaisuuden jälkeen tarjoillaan Kyrsän taikajuomaa.
        Oli juuri uusi satsi valmistunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep ja tilaisuuden jälkeen tarjoillaan Kyrsän taikajuomaa.
        Oli juuri uusi satsi valmistunut.

Eikö voitaisi tässä vuoden vaihtuessa?

• Anonyymi

Kuulemma suojeltu rakennus. Suomen mittakaavassa v1956 rakennettu talo on vanha.

Ja onhan se suorastaan silmiähivelevän kaunis kuten viereinenkin rakennus ja viereinen kerrostalo joka näyttää siltä että jos tarpeeksi kovaa puhaltaisi niin se kaatuisi.

• Anonyymi

Pistäis sen vireisen dixin maantasalle,on niin hemmetin ruma.

• Anonyymi

Palaute huomioitu, poksautamme dixsin romuksi 2 viikon päästä. Kiitos!

T Vantaan Kuningas Pera

• Anonyymi

Onko Tikkurilasta purettu mitään rakennusta jota olisi ikävä? Ei ainakaan niitä Kielotien virastohirvityksiä.

Kuulemma nykyisen Tikkurin ja Nordean paikalla aikoinaan on ollut hienoja rakennuksia mutta minä olen liian nuori että moisia muistaisin.

• Anonyymi

Siinä oli salomaan pienkone korjaamo,tais olla suutari,joitakin pikkuliikkeitä.
      Olen 60 luvulta lähtien kulmilla pyörinyt.
      Paljon on muutosta tullut.Osin huonompaan suuntaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      608
      29526
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      288
      20751
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14055
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      10833
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      77
      7974