Onko kellään kokemusta tai tietoa verenpainelääkkeestä ja päänsärystä haittavaikutuksena?
Verenpainelääke ja pääkipu
4
2421
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko lukenut käyttämäsi verenpainelääkkeen ohjelappua? Onko siellä mainittu sivuvaikutuksena päänsärky, ellei niin valita asiasta hoitavalle lääkärille.
- Anonyymi
On. Päänsärkyä, rytmihäiriöitä, turvotusta ym. Tosin nämä kaikki on mainittu mahdollisuuksina lääkkeen mukana toimitetussa ohjelappusessa.
Juuri näiden syiden vuoksi olen melkeinpä valmis luopumaan lääkityksestä. Korkeamman verenpaineen aikana oireita ei ollut, enkä tuntenut verenpainetta ongelmana ja olin muuten tyytväinen olooni.
Nyt lääkityksen aikana ei ns "tervettä päivää" ole ollut, mutta lääkärin mukaan elän pidempään kun verenpaine on laskenut parisen prosenttia. Siis, elääkö onnellisenpana ja terveemmän oloisena vähemmän aikaa vai kipuilevana sairaana pidenpään?
Siinäpä pulmaa mietittäväksi. - Anonyymi
Onko verenpaineen lukemat kunnossa? Mitäs, jos päänsärky johtuu kohonneesta verenpaineesta? Verisuonet on kovilla ja voi oireilla aivoinfarktista.
- Anonyymi
Verenpainearvot ovat nyt lääkityksellä kunnossa. Lääkkeinä minulla on Candesartan ja Nifedipin. Kummassakin on ilmoitettu tavallisena haittavaikutuksena päänsärky. Mietin vaan, että onko sellaisia verenpainelääkkeitä olemassa, jonka haittavaikutus ei ole päänsärky.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3167953Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne916188Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733611Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322177Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222086- 392053
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1961974- 761756
- 521718
- 461537