Aihe

Tämän päivän perussuomalaiset

Anonyymi

olisivat olleet 70-luvulla muotikommunisteja, ja kannattaneet SKDL:ää tai itse SKP:tä. Silloin se oli jokaisen duunarin tai duunittoman, sekä hieman varakkaampienkin muoti-asia. Jos joku hiemankin viittasi tykkäävänsä USA:sta, niin alkoi kova meteli, jos joku olisi uskaltanut olla äärioikealla, olisi nyrkki heilunut.
Aivan kuten Perus-S:kin on tämän hetken muotia.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yks pieni ero kuitenkin. Kommunistit eivät ole rasisteja.

• Anonyymi

Juuri näin. Kiina taitaa olla suurin pakolaisten vastaanottaja.

• Anonyymi

Voi aikoja, voi tapoja. Perussuomalaiset ovat samoin kuin menneisyydessä, nykyäänkin venäjän kainalossa.

• Anonyymi

Eipä noiden persujen puheissa ole tapahtunut mitään muutosta yli puolen vuosisadan takaisiin, samanlaista valitusta ja hallituspuolueiden syyttelyä se on ollut jo siihenkin aikaan.
      https://www.youtube.com/watch?v=xtdBTqSLRxw

• Anonyymi

Puhutte nyt n.30% SUOMEN kansalaisista ja n.20% äänestäjistä.

Onko ainut "oikea"mielipide pelkästään teidän kanssa samaa mieltä oleminen ?
        Muu on rasismia tai populismia. Onko teidän mielestä oikein että mamu saa sos. tukia 3300e/kk, kun SUOMEN kansalainen saa samaisia tukia 900e/kk ? Kelan julkaisema tieto 4.12.2020 uutisoi STT ja mm. ESS. Kaikkia ihmisiä pitäisi kohdella tasapuolisesti - monikaan TYÖSSÄkäyväkään ei saa tuota 3300e/kk käpälään niinkuin suvakkien mamu saa - minusta SE on väärin.

• Anonyymi

Retoriikka on tismalleen sama. Ja sama on halukkuus väheksyä suomen saavutuksia ja maanpetturuufen hyväksyminen.

• Anonyymi

Nyt poijjaat yrittävät vallan vitsinpuolelle vääntäen kääntää persut. Tai... , ei ehkä sittenkään. Eläköön persut ja kansainvälinen vallankumous yhtykäämme Orbanin ja Trumpin osoittamaan suuren tulevaisuuden tavoitteluun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      236
      16131
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13605
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      296
      9611
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      44
      6823
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      262
      4105