Keväällä saamme hallituksen hakemaan lisää kaapunaisia ja lapsia maahamme. Heitä yritetään väkisin valkopestä suomalaisiksi, vaikka näin ei ole. Lapset ovat myös kasvaneet leireillä ja saaneet aivopesua vauvasta asti.
Myöhemmin nämä "piltit" tulevat osallistumaan kouluvelvollisuuden suorittamiseen meidän kouluihin, kenties sinun lapsesi koulukaveriksi.
Kuka hyväksyy tämän törkeän sumutuksen ja turvallisuusuhan?
Lisää kaapunaisia
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän sitä muut ymmärrä eikä hyväksy kuin pari viherhörhöä..
- Anonyymi
Antti-poika vastannee parhaiten tähän.Hän juuri kokosi kasaan ennätysmäisen porukan. Rökäletappiollinen Kepu kelpasi joukkoon, sillä se takasi takuuvarman Hallituksen beesaajan . Tämä on nähty. Mutta kauanko pysyy puujaloillaan pystyssä? Seurakunta on sekaisin kuin Jokisen eväät.
- Anonyymi
Hieno hallitus, ei oman maan turvallisuus ole enää minkään arvoinen!
- Anonyymi
Desanttihallitus pahimmasta päästä.
- Anonyymi
aivan sairasta menoa.
- Anonyymi
Sitä se on
- Anonyymi
Kyllähän jätesäkki muoti yleistyy
- Anonyymi
Peikko metsään viedä tuollaiset röllit!🐫🐫🐫
- Anonyymi
Nää hoidetaan Suomeen heti vaalien jälkeen, sitä ennen hys hys!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851758Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä581036- 62926
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74836- 57790
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli78789Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029786Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43756