Aihe

Jeesuksen sovitustyötä vastaan taistelu

Anonyymi

on aivan turhaa. Sellaisen taistelun ihminen häviää varmasti.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juuri näin! Ja mielipuolisimmin sitä vastaan taistelevat ne, jotka siitä puhuvat ja samalla ulostavat tämän sanan päälle:

"Jumala oli Kristuksessa ja sovitti MAAILMAN itsensä kanssa."

Koko maailma on niin ollen jo sovitettu Jumalan kanssa. Joku, joka väittää, että "sovitus on OTETTAVA VASTAAN, jotta se astuisi voimaan", syyllistyy maailman pyhimmän asian eli Jeesuksen Kristuksen ristinkuoleman merkityksen VÄÄRISTÄMISEEN ja HALVENTAMISEEN. Tällaisten vääryyden puhujien turpaa tukkisi tuskin edes se, jos taivaasta jyrähtäisi Kaikkivaltiaan ääni, joka sanoisi: "Jos ja kun Minä olen sovittanut koko maailman itseni kanssa, silloin se - maailma eli jok'ikinen ihminen - on SOVITETTU MINUN KANSSANI."

• Anonyymi

Tyhjää vastaan ei tosiaan kande taistella. Olis omituista varjonyrkkeilyä semmonen.

• Musta ritarikin väitti kädettömänä ja jalattomana voittavansa taistelun - kyllä minä nauroin niin että lirahti housuun.

• Anonyymi

Sinulla ei ole lupa katsella Monty Python -videoita vaan sinun tulee minua ainoata ja minun videoitani kunnioittaa! Mars väikkäriä tekemään siitä!
        - Jane Fonda -

• Anonyymi

Joo, saihan Jeesus saatanan puolelleen ja omiin joukkoihinsa. Ja lopulta jopa kaikki enkelit kumartaa saatanaa. Sovituksessa Jeesus oli ensimmäinen joka lupasi pahoille täyden armon kaikkeen mitä he tekevät ja maailman herruuden. Näin psykopaatit ja sadistit nauttivat maailmassa ja paratiisissa vielä enemmän.

• Anonyymi

Minkä elokuvan kohtaus tuo on?

• Anonyymi

Lopputuloshan on jo kirjoitettu.😊

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      43
      11423
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      149
      8244
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      6612
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      25
      3833
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      169
      2592