Miksi jatkuu

Anonyymi

Miksi Suomen lentoliikenne jatkuu normaalisti koronasta huolimatta? Miksi asetetaan vain suosituksia, ceikä rajoituksia? Missä Niinistö?

11

92

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö lentoliikenne jatkunut aiemminkin koronan aikana? Vain Finnair seisautti lentonsa. Halpalentoyhtiöt lensi silti.

• Eikö epäjumalasi olemattomuuttaan osaa auttaa?

• Anonyymi

Osaa toki. Itse vain kyselen ymmärtääkseni sitä, miksi yhteiskunnallinen painostus saa ihmiset käyttäytymään massa ääliömäisesti.

• Anonyymi kirjoitti:

Osaa toki. Itse vain kyselen ymmärtääkseni sitä, miksi yhteiskunnallinen painostus saa ihmiset käyttäytymään massa ääliömäisesti.

Epäjumalasi heitä innoittaa? Suurin osa maski- ja rokotevastaisistahan on juuri epäjumalanpalvojia.

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Epäjumalasi heitä innoittaa? Suurin osa maski- ja rokotevastaisistahan on juuri epäjumalanpalvojia.

Jumala on Jumala. Epäjumala taas on Jumalan vastakohta.

• Anonyymi kirjoitti:

Jumala on Jumala. Epäjumala taas on Jumalan vastakohta.

Vain ihmisen luomista epäjumalista on saatu havaintoja.

Tosin aina on mahdollisuus oikean jumalan olemassaoloon, mutta sitä te epäjumalanpalvojat ette osaa ottaa huomioon.

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Lähinnä tarkoitin rahan statusta sen vaikutusvaltaa.. Rahan kumartamista sekä rahan puutteen joissakin yksilöissä aiheuttamaa valtavaa katkeruutra ja kyynisyyttä. Ihmeellistä.

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Vain ihmisen luomista epäjumalista on saatu havaintoja.

Tosin aina on mahdollisuus oikean jumalan olemassaoloon, mutta sitä te epäjumalanpalvojat ette osaa ottaa huomioon.

Tällä palstalla puhutaan raamatun Jumalasta, joka on raamatussa ilmoittanut olevansa ainut oikea Jumala.

Jos uskot johonkin muuhun jumaliin, ne ovat raamatun mukaan epäjumalia.

• Anonyymi kirjoitti:

Tällä palstalla puhutaan raamatun Jumalasta, joka on raamatussa ilmoittanut olevansa ainut oikea Jumala.

Jos uskot johonkin muuhun jumaliin, ne ovat raamatun mukaan epäjumalia.

Raamatun kirjoittaneet ihmiset loivat raamatun jumalan, joten hän on muiden tapaan selkeä epäjumala.

Jos hän olisi oikea jumala, eivät hänen seuraajansa olisi hajonneet yli kolmeen tuhanteen kulttiin ja lahkoon.

• Anonyymi

Eihän koko tautia olisi edes saatu tänne ilman lentoliikennettä, ja täytyyhän sirkus pitää käynnissä. Koko pandemia olisi ollut helppo torjua, mutta ilmeisesti sitä ei nähty tarpeelliseksi.

• Anonyymi

Olen edelleenkin sitä mieltä, että kyseessä on hallittu laumasuojan hankkiminen. Tuohonhan pyritään vai mitä? Nyt rokotteella, aijemmin ilman rokotetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      78
      976
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      842
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      576
    4. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      575
    5. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      45
      533
    6. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      516
    7. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      160
      507
    8. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      27
      507
    9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      133
      490
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      475
    Aihe