Miksi Suomen lentoliikenne jatkuu normaalisti koronasta huolimatta? Miksi asetetaan vain suosituksia, ceikä rajoituksia? Missä Niinistö?
Miksi jatkuu
11
92
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö lentoliikenne jatkunut aiemminkin koronan aikana? Vain Finnair seisautti lentonsa. Halpalentoyhtiöt lensi silti.
Eikö epäjumalasi olemattomuuttaan osaa auttaa?
- Anonyymi
Osaa toki. Itse vain kyselen ymmärtääkseni sitä, miksi yhteiskunnallinen painostus saa ihmiset käyttäytymään massa ääliömäisesti.
Anonyymi kirjoitti:
Osaa toki. Itse vain kyselen ymmärtääkseni sitä, miksi yhteiskunnallinen painostus saa ihmiset käyttäytymään massa ääliömäisesti.
Epäjumalasi heitä innoittaa? Suurin osa maski- ja rokotevastaisistahan on juuri epäjumalanpalvojia.
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Epäjumalasi heitä innoittaa? Suurin osa maski- ja rokotevastaisistahan on juuri epäjumalanpalvojia.
Jumala on Jumala. Epäjumala taas on Jumalan vastakohta.
Anonyymi kirjoitti:
Jumala on Jumala. Epäjumala taas on Jumalan vastakohta.
Vain ihmisen luomista epäjumalista on saatu havaintoja.
Tosin aina on mahdollisuus oikean jumalan olemassaoloon, mutta sitä te epäjumalanpalvojat ette osaa ottaa huomioon.- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Epäjumalasi heitä innoittaa? Suurin osa maski- ja rokotevastaisistahan on juuri epäjumalanpalvojia.
Lähinnä tarkoitin rahan statusta sen vaikutusvaltaa.. Rahan kumartamista sekä rahan puutteen joissakin yksilöissä aiheuttamaa valtavaa katkeruutra ja kyynisyyttä. Ihmeellistä.
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Vain ihmisen luomista epäjumalista on saatu havaintoja.
Tosin aina on mahdollisuus oikean jumalan olemassaoloon, mutta sitä te epäjumalanpalvojat ette osaa ottaa huomioon.Tällä palstalla puhutaan raamatun Jumalasta, joka on raamatussa ilmoittanut olevansa ainut oikea Jumala.
Jos uskot johonkin muuhun jumaliin, ne ovat raamatun mukaan epäjumalia. Anonyymi kirjoitti:
Tällä palstalla puhutaan raamatun Jumalasta, joka on raamatussa ilmoittanut olevansa ainut oikea Jumala.
Jos uskot johonkin muuhun jumaliin, ne ovat raamatun mukaan epäjumalia.Raamatun kirjoittaneet ihmiset loivat raamatun jumalan, joten hän on muiden tapaan selkeä epäjumala.
Jos hän olisi oikea jumala, eivät hänen seuraajansa olisi hajonneet yli kolmeen tuhanteen kulttiin ja lahkoon.
- Anonyymi
Eihän koko tautia olisi edes saatu tänne ilman lentoliikennettä, ja täytyyhän sirkus pitää käynnissä. Koko pandemia olisi ollut helppo torjua, mutta ilmeisesti sitä ei nähty tarpeelliseksi.
- Anonyymi
Olen edelleenkin sitä mieltä, että kyseessä on hallittu laumasuojan hankkiminen. Tuohonhan pyritään vai mitä? Nyt rokotteella, aijemmin ilman rokotetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261288
- 98963
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581