Miksi jatkuu

Anonyymi

Miksi Suomen lentoliikenne jatkuu normaalisti koronasta huolimatta? Miksi asetetaan vain suosituksia, ceikä rajoituksia? Missä Niinistö?

11

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö lentoliikenne jatkunut aiemminkin koronan aikana? Vain Finnair seisautti lentonsa. Halpalentoyhtiöt lensi silti.

    • Eikö epäjumalasi olemattomuuttaan osaa auttaa?

      • Anonyymi

        Osaa toki. Itse vain kyselen ymmärtääkseni sitä, miksi yhteiskunnallinen painostus saa ihmiset käyttäytymään massa ääliömäisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osaa toki. Itse vain kyselen ymmärtääkseni sitä, miksi yhteiskunnallinen painostus saa ihmiset käyttäytymään massa ääliömäisesti.

        Epäjumalasi heitä innoittaa? Suurin osa maski- ja rokotevastaisistahan on juuri epäjumalanpalvojia.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Epäjumalasi heitä innoittaa? Suurin osa maski- ja rokotevastaisistahan on juuri epäjumalanpalvojia.

        Jumala on Jumala. Epäjumala taas on Jumalan vastakohta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumala on Jumala. Epäjumala taas on Jumalan vastakohta.

        Vain ihmisen luomista epäjumalista on saatu havaintoja.

        Tosin aina on mahdollisuus oikean jumalan olemassaoloon, mutta sitä te epäjumalanpalvojat ette osaa ottaa huomioon.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Epäjumalasi heitä innoittaa? Suurin osa maski- ja rokotevastaisistahan on juuri epäjumalanpalvojia.

        Lähinnä tarkoitin rahan statusta sen vaikutusvaltaa.. Rahan kumartamista sekä rahan puutteen joissakin yksilöissä aiheuttamaa valtavaa katkeruutra ja kyynisyyttä. Ihmeellistä.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Vain ihmisen luomista epäjumalista on saatu havaintoja.

        Tosin aina on mahdollisuus oikean jumalan olemassaoloon, mutta sitä te epäjumalanpalvojat ette osaa ottaa huomioon.

        Tällä palstalla puhutaan raamatun Jumalasta, joka on raamatussa ilmoittanut olevansa ainut oikea Jumala.

        Jos uskot johonkin muuhun jumaliin, ne ovat raamatun mukaan epäjumalia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tällä palstalla puhutaan raamatun Jumalasta, joka on raamatussa ilmoittanut olevansa ainut oikea Jumala.

        Jos uskot johonkin muuhun jumaliin, ne ovat raamatun mukaan epäjumalia.

        Raamatun kirjoittaneet ihmiset loivat raamatun jumalan, joten hän on muiden tapaan selkeä epäjumala.

        Jos hän olisi oikea jumala, eivät hänen seuraajansa olisi hajonneet yli kolmeen tuhanteen kulttiin ja lahkoon.


    • Anonyymi

      Eihän koko tautia olisi edes saatu tänne ilman lentoliikennettä, ja täytyyhän sirkus pitää käynnissä. Koko pandemia olisi ollut helppo torjua, mutta ilmeisesti sitä ei nähty tarpeelliseksi.

      • Anonyymi

        Olen edelleenkin sitä mieltä, että kyseessä on hallittu laumasuojan hankkiminen. Tuohonhan pyritään vai mitä? Nyt rokotteella, aijemmin ilman rokotetta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      126
      1288
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      963
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe