Sehän on selvä

Anonyymi

Että sinä tiiät paljon minusta, kun juteltiin, mietinkin mistä tiiät asioista. On hyvin Pelottavaa, kun ihminen käyttäytyy niin oikeassa elämässä, eihän törmääminen lähes joka paikassa ole mahdollista. Toivon, että sinä, et ollut niin miten sen sanoisi, että olet laittomin keinoin tietosi hankkinut, sinänsä sillä ei ole merkitystä, mutta pettymys on valtava ja syyn haluaisin siihen.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tällä palstalla lymyää sakkia jotka hankkii tietoa laittomin keinoin ja kajoaa ihmisten yksityisyyteen törkeästi.

      • Anonyymi

        Hyvinkin mahdollista, tämä ihminen vaan jopa oikeassa elämässä " ahdisteli". Tiesi siellä jo minun elämän asioita joita hänen ei pitäisi tietää.


      • Anonyymi

        Mutta se ei oikeuta koko ajan kiusaamaan niitä, jotka on täällä ihan viattomasti tykkäilemässä jostain. Teissä pässeissä on se vika, että te käytte kaikkein kimppuun tuosta syystä. Pientä malttia niihin harhoihin. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinkin mahdollista, tämä ihminen vaan jopa oikeassa elämässä " ahdisteli". Tiesi siellä jo minun elämän asioita joita hänen ei pitäisi tietää.

        Samanlaisia kokemuksia. Sairastahan tuo on ja nuo ihmiset vielä kuvittelee että kohde ei ole tietoinen asioista. Tuo jo kertoo sen että sinua on kytätty laittomasti eli joko puhelintasi tai tietokonettasi tai joku sisäpiiristäsi jakanut tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samanlaisia kokemuksia. Sairastahan tuo on ja nuo ihmiset vielä kuvittelee että kohde ei ole tietoinen asioista. Tuo jo kertoo sen että sinua on kytätty laittomasti eli joko puhelintasi tai tietokonettasi tai joku sisäpiiristäsi jakanut tietoa.

        Toivon todella, että hän ei ole se, kun kaikki sanoo, vie poliisille niin se selviää, joka päivä mietin asiaa, mutta en mä jaksa, kun olemassa ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa, kummankin tausta syyn tiiän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon todella, että hän ei ole se, kun kaikki sanoo, vie poliisille niin se selviää, joka päivä mietin asiaa, mutta en mä jaksa, kun olemassa ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa, kummankin tausta syyn tiiän.

        Siis tiiän, mutta toiselta haluan vielä kuulla syyn, toinen on jo kertonut mikä hiertää.


    • Anonyymi

      Tätä lukiessa alkaa osattomuus maistumaan

      • Anonyymi

        Raskaalta tuntuu ..... kuin rakki räksyttää loppuun saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raskaalta tuntuu ..... kuin rakki räksyttää loppuun saakka.

        Rikos on laissa rangaistavaa.


    • Anonyymi

      Olenko ainoa jolle tulee tämmöistä kylmäävät fiilikset. Jotenkin karmea ajatus. Juttelet normaalisti jonkun kanssa oikeassa elämässä ja hän kuvittelee sinun kirjoittaneen tänne jotain hänestä ja urkkineen tietoja. Jotenkin inhottava ajatus. Mitä kaikkea sitä ihmiset saakaan päähänsä. Koskaan tiedä toisten mielessä liikkuu

      • Anonyymi

        Sulla ei ole tietoa asioista, se ei mene nyt ihan niin, elämässä on sattuman kauppoja. Hän ihan oikeassa elämässä tiesi vaikka mitä, päivä päivältä kokoajan enemmän. Oikeastaan en enempää sano vaan hän tietää itse, muiden tarvitsekkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ei ole tietoa asioista, se ei mene nyt ihan niin, elämässä on sattuman kauppoja. Hän ihan oikeassa elämässä tiesi vaikka mitä, päivä päivältä kokoajan enemmän. Oikeastaan en enempää sano vaan hän tietää itse, muiden tarvitsekkaa.

        Jotenkin sairasta jauhaa näitä ikäväpalstalla. Hoida oikeassa elämässä jos olette tekemissä. Eivät tänne kuulu. Täällä vaikuttaa vai harhaisen höpinöiltä ei muulta. Ei pahalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin sairasta jauhaa näitä ikäväpalstalla. Hoida oikeassa elämässä jos olette tekemissä. Eivät tänne kuulu. Täällä vaikuttaa vai harhaisen höpinöiltä ei muulta. Ei pahalla

        Emme ole tekemisissä enää kuin täällä, kumpikin sen tietää, ulkopuolisten silmiin se on hassua, mä en halua kuin tietää pari asiaa en muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme ole tekemisissä enää kuin täällä, kumpikin sen tietää, ulkopuolisten silmiin se on hassua, mä en halua kuin tietää pari asiaa en muuta.

        Ei täällä ole kuin ulkopuolisia. Mitään vastauksia et täällä saa yhtään mihinkään milloinkaan koskaan. Koska ihminen joka sinulle täällä vastaa on varmasti täysin tuntematon sinulle. Turhaan edes kuvittelet täällä voivasi jotain asioita hoitaa. Jos sinulle on oikeasti tehty rikollista se on poliisin asia hoitaa. Eikä täällä niistä jauhaa koko jutelle poliisikin näkökulmasta teet hallaa edes siitä kirjoittamalla täällä. Voihan olla että kuvittelet kaiken vai miksi et ole jo tehnyt rikosilmoitusta. Tämä on yleinen paikka ei tänne kuulu kenenkään henk.koht. ongelmat selvittelyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä ole kuin ulkopuolisia. Mitään vastauksia et täällä saa yhtään mihinkään milloinkaan koskaan. Koska ihminen joka sinulle täällä vastaa on varmasti täysin tuntematon sinulle. Turhaan edes kuvittelet täällä voivasi jotain asioita hoitaa. Jos sinulle on oikeasti tehty rikollista se on poliisin asia hoitaa. Eikä täällä niistä jauhaa koko jutelle poliisikin näkökulmasta teet hallaa edes siitä kirjoittamalla täällä. Voihan olla että kuvittelet kaiken vai miksi et ole jo tehnyt rikosilmoitusta. Tämä on yleinen paikka ei tänne kuulu kenenkään henk.koht. ongelmat selvittelyyn.

        Meillä on tietty tapa tässä, no mutta stop tykkänään, ei tästä enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on tietty tapa tässä, no mutta stop tykkänään, ei tästä enempää.

        Kun tieto on valheellista tai mustamaalajan itse tekemää. Laittaa vaan kiusatun syyksi..... Nostaen itseään. Sairasta touhua.


      • Anonyymi

        On kokemusta tuollaisesta. Joillakin on tyhmä tyyli juoruta anonyyminä.
        Hei me luetaan tätä😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kokemusta tuollaisesta. Joillakin on tyhmä tyyli juoruta anonyyminä.
        Hei me luetaan tätä😀

        Siis tämä 13.30 kirjoittajalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on tietty tapa tässä, no mutta stop tykkänään, ei tästä enempää.

        Klo 15.00 pus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tieto on valheellista tai mustamaalajan itse tekemää. Laittaa vaan kiusatun syyksi..... Nostaen itseään. Sairasta touhua.

        Näin sekapäisellä palstalla jos on tarvetta lähteä tulkitsemaan, tuollainenkin vaihtoehto on hyvä pitää mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kokemusta tuollaisesta. Joillakin on tyhmä tyyli juoruta anonyyminä.
        Hei me luetaan tätä😀

        Pitäisin sellaista yhteisharrastetta melko pateettisena.


    • Anonyymi

      Olen tietäjäshamaani👁

    • Anonyymi

      Shamaanit ei tiedä mitään, mut mäpä olen mikrosiru👾

    • Anonyymi

      No oikeastaan kyllä.

      Laittomin keinoin osan.

      Mutta koska sairastuin ja olen sairas lopun ikääni niin ei sillä enää ole mitään merkitystä noin niinkuin itselleni.

      Toisia se ei edes kiinnosta mistä tietoni olen hankkinut enkä oletakkaan olevan.

      Kuitenniin, olen kouluni käynyt mutta tietyissä rajoissa haluan oppia lisää.

      Ja silloin tällöin ,aina ei ole oikein veto piällä ja useasti se onkin poissa.

      Haluan elää vuodenaikojen mukaan,en tehdä enää mitään pakolla .

      Olen niin sanotusti ryssinyt kaikki työni ja osan opiskeluistani.

      Jos tämä on osani niin se sitten on.

      Viihdyn kotona koska inhoan tyttöjen ääniä ja lapset ne vasta kamalia ovatkin.

      Vaikka ne ovat mua kohtaan kivoja niin minä en voi sietää niitä.

      Tällähetkellä pelkään jokaista tutustumista .

      En tykkee oikein mistään muusta kuin siitä että suan olla kotonani ja tehdä mitä ikinä haluan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe