Olen kuullut, että alajärvellä ne avoimesti haukkuu meitä ja nauraa meille. Tuntuu pahalta, että niin tekevät 🙁 Miksihän ne niin tekevät, ei ole asiallista käytöstä semmoinen.
Alajärvellä ne nauraa meille!
19
117
Vastaukset
- Anonyymi
Nekö meille nauraa? 👹
- Anonyymi
Alajärveläistynyt mukamaisteri hallitsee suverereenisti jos minkälaisilla sm-kisoilla ja ufoasioilla Vimpelin keskstelupalstoja ja näyttää koukkaaavan Lappajärvenkin puolelle.
- Anonyymi
Alajärvellä fiksuja ihmisiä.
- Anonyymi
On mutta jos Vimpelin populaatio sekoitetaan onko enään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On mutta jos Vimpelin populaatio sekoitetaan onko enään?
Teille nauretaan kaikkialla! Myös täällä Lappajärvellä.
- Anonyymi
Olisko onnenpäivä kun se nähtäis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko onnenpäivä kun se nähtäis
Kyllä emme tarvitse mitään saarikentälle olohuonetta häpeä
valtuutettu
- Anonyymi
Se on sitä "kylmää" naurua.
- Anonyymi
Ruotsissakin nauretaan meille! 😪
- Anonyymi
Ei mikhän ihme jos teille nauretaan, vaikka olisi puupää sekin pysyy pinnalla mutta pimeäaine
saanut vallan vipelissä
- Anonyymi
Olen kuullut, että alajärvellä ne avoimesti haukkuu meitä ja nauraa meille. Tuntuu pahalta, että niin tekevät 🙁 Miksihän ne niin tekevät, ei ole asiallista käytöstä semmoinen. Totta hitossa teille nauretaan
- Anonyymi
Pysyköön Vimpeli Vimpelin ikuisesti. Jätämme köyhät vieruskunnat aivan omaan arvoonsa.
- Anonyymi
Totta kai nauravat kun ei täkäläisten elämässä tunnu olevan muuta sisältöä kuin pesäpallo
- Anonyymi
Teille nyt nauravat naurismaan aidatkin!
Ja olette muuten surkeita pesäpallossa!
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012087
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501922- 711766
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91531- 811234
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020