Aihe

Ostatko raketteja?

Anonyymi

Vuosi vaihtuu.Raketit lentää ja paukut paukkuu.
Ostatko raketteja tai paukkuja uudenvuodenjuhlaan?

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä köyhä näihin rahaa tuhlaa.

• Anonyymi

en mutta kokorahalla olutta ja savukkeit.tänään nyt neljäs purkki menossa ja savuke palaa kokoajan.

• Anonyymi

Rahan tuhlausta ostaa kaljaa ja tupakkaa.

• Anonyymi

Ostin tänään raketteja 20€, jotain iloa pitää olla lapsille vuoden vaihteen kunniaksi. meillä hyvä paikka ampua raketit, ei häiritse naapureita. Joskus on tehty itse raketit, siten saa kyllä edullisest raketit, mutta pitää osata myös valmistaa, joten en suosittele tumpeloille ilman koulutusta (panostaja-räjäyttäjä)!

syrjäseudunasukki

• Anonyymi

Tykinlaukauksia ja kiinalaisia ostellaan, kuten noitapillejäkin vai miten se oli.

• Anonyymi

Enpä ole niin tyhmä että ostaisin raketteja.Turhaa tuhlausta.

• Anonyymi

Söin hernerokkaa kohta alkaa uudenvuoden pauke.

• Anonyymi

Ostaisin jos ois rahaa. Viimeksi omistin rahaa itsenäisyyspäivän aattona. Sen baarireissun jälkeen on ollut rahaton ja leipäjpnojen varassa.

4.1. Seuraava rahapäivä. Jos silloin myydään raketteja niin saatanpa ostaakkin.

• Anonyymi

Aika paha tilanne jo.Ilman rahaa 5.12-3.1?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      67
      9908
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      125
      5863
    3. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      492
      5636
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      5308
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      17
      2836