Rokote Jihad alkaa!

Anonyymi

Hallitus on käynnistänyt rokotejihadin jossa kaikki rokotevääräuskoiset kiristämällä ja uhkailemalla pakotetaan alistumaan kaikkivoivalle rokotteelle ja tunnustamaan rokotteen ylivertaiset hyödyt ja terpeellisuus.

45

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rokote on suuri!

      • Anonyymi

        Ish Allah, jos luoja suo niin minä saan sen rokotteen


      • Anonyymi

        Aatu vetelee kaksois Sakovia haudassaan.. Mikä jäi kesken toteutetaan ny rokottamalla jokainen rokotteen ottanut läheinen tappaa nyt vääräuskoiset lähimmäisensä.
        Rokoe EI suojaa taudilta tekee oireettomaksi


    • Anonyymi

      Se on rauhan rokote. Se tuo rauhan maailmaan!

      • Anonyymi

        juu ja vähemmän asukkaita, jos sen sillä lailla "positiivisesti" näkee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juu ja vähemmän asukkaita, jos sen sillä lailla "positiivisesti" näkee

        Ajattele aina positiivisesti


    • Anonyymi

      Kun rajat on auki rokotteelle niin rokote tulee ja täyttää joka paikkakunnan.

      • Anonyymi

        Se on rokote tai kuolema! Jokaisen pitää nyt kumartaa viisi kertaa päivässä sosiaali ja terveysministeriön suuntaan


    • Anonyymi

      Koronatoimenpiteet ovat rajoittaneet sananvapautta.

      • Anonyymi

        Tää on Demareille unelmatilaisuus luoda täysin sosialistinen holhousvaltio


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on Demareille unelmatilaisuus luoda täysin sosialistinen holhousvaltio

        Hallituksen unelma...
        PAKKOROKOTE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallituksen unelma...
        PAKKOROKOTE.

        Himorokottajien hallitus


      • Anonyymi

        100% totta, vapaus on mennyt ja fasismi vallannut päättäjät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallituksen unelma...
        PAKKOROKOTE.

        Tehtiinhän se elokuvakin "hurmaava joukkoitsemurha"...joku semmonen.


    • Anonyymi

      Rintama vahvistuu, kun uskalletaan paljastaa mrna-rokotteen vaarallisuus! Ja jos vielä uskaltaa, ottaa läheisten kanssa esiin kysymyksen. Yhdessä rintamassa ihmisyyden puolesta.

      • Anonyymi

        Kaikki matut pitää rokottaa ensin. Minä luovutan jalosti rokotevuoroni köyhille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki matut pitää rokottaa ensin. Minä luovutan jalosti rokotevuoroni köyhille

        Minäkin annan rokotteeni heille..njäh nähj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin annan rokotteeni heille..njäh nähj

        Varsinkin Afrikkalaiset pitävät rokotteista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin annan rokotteeni heille..njäh nähj

        Jos annat muille, he voivat nostaa syytteen, että olet "antanut" myrkkyä lähimmäisellesi.
        Voivat itse kyllä antaa ilman vastuuta.


    • Anonyymi

      Itä-Saksalaiset himorokottajat vaanivat joka nurkalla. Heittävät sinut pakettiautoon ja vievät johonkin salaiseen laboratoorioon ja sitovat lääkärituoliin rokotettavaksi

      • Anonyymi

        Joo...Mengele oli vain partiopoika näitten nykyisten fasistien rinnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo...Mengele oli vain partiopoika näitten nykyisten fasistien rinnalla.

        Joo, ei läheskään niin pervo ja sadistinen


    • Anonyymi

      Itä-Saksalainen himorokottaja Günther

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Bingo


      • Anonyymi

        Hyvä, kun joku löytää näitä sensuroituja ja piilotettuja dokumentteja.

        PLANDEMIC II - INDOCTORNATION - DOKUMENTTISARJA SUOMENNETTUNA
        Tämä on vaikuttava dokumenttisarja korona pandemiasta. Sarja koostuu kuudestatoista osasta. Alla oleva video on dokumentti kokonaisuudessaan. Sivulta löydät myös dokkarisarjan kaikki yksittäiset jaksot aihepiireittäin. Ensimmäinen osa käsittelee todellista tapahtumaa, jossa simuloitiin mahdollinen tuleva pandemia. Tuo tapahtuma pidettiin Lokakuussa 2019. Tulet huomaamaan kuinka tarkasti tuossa tapahtumassa käytiin läpi 5 kuukautta myöhemmin alkanutta todellisuutta. Tapahtuman nimi oli Event 201. Tapahtumaa isännöi Johns Hopkins Center, World Economic Forum sekä Bill & Melinda Gates säätiö. Jaksot vaihtelevat pituudeltaan, ensimmäinen osa kestää vain pari minuuttia, pisin jakso kestää 8 minuuttia.


    • Anonyymi

      Meille, jotka emme ota rokotetta, pitäisi maksaa !
      Mehän säästämme turhiin toimiin meneviä kansan varoja!
      Palkkio voisi olla nuo kulut ja rokotteen hinta, vaikka 500 euroa!
      Saisimme varmasti kannattajia, kun sentään fasistinen toiminta on kyseessä ja ihmisarvojen polkeminen ja vapauden rajoittaminen.
      Meidän kehommehan on pyhä ja Jumalan luoma, sitä ei saisi raiskata piikeillä!

      • Anonyymi

        Saat sinä kyllä kannattajia muutamasta muusta lahkolaissekopäästä.


      • Anonyymi

        Eihän nuo sosialistit mitään maksa. Niille kaikki on kollektiivista. Siksi ne pitääki ajaa mäkeen korien ja keppien kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat sinä kyllä kannattajia muutamasta muusta lahkolaissekopäästä.

        Ai Vihreistä ja Vasurieista? Vihervasurit on lahko


    • Anonyymi

      Te kulkutautimyönteiset perspösilöt voitte vallan mainiosti jättää kaikki nykyaikaisen lääketieteen saavutukset käytttämättä ja vetää hopeavettä ja ruokasoodaa tai rukoilla itsenne terveiksi.

      Olkaa sanojenne mittaisia, kerrankin.

      • Anonyymi

        Vihervasurikin voi jättää kaikki nykyaikaiset saavutukset käyttämättä kun hän ei niitä keksi eikä rakenna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihervasurikin voi jättää kaikki nykyaikaiset saavutukset käyttämättä kun hän ei niitä keksi eikä rakenna

        Oletko sinä rakentanut itse tietokoneesi tai autosi? Vttu te nettiperseilijät olette typeriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä rakentanut itse tietokoneesi tai autosi? Vttu te nettiperseilijät olette typeriä.

        Ei mutta valkoinen heteromies on keksinyt ja rakentanut ne. Joten sun pitää kiittää mua. Opettele käytöstapoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mutta valkoinen heteromies on keksinyt ja rakentanut ne. Joten sun pitää kiittää mua. Opettele käytöstapoja

        Tietokonetekniikan yhtenä suurimmista alullepanijoista pidetään yleisesti britti Alan Turingia. Koidenkin aikalaistensa mielestä miehen työn ansiosta toinen maailmansota lyheni jopa 2 vuotta. Äitisi voi auttaa googlailussa. Turing oli homo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietokonetekniikan yhtenä suurimmista alullepanijoista pidetään yleisesti britti Alan Turingia. Koidenkin aikalaistensa mielestä miehen työn ansiosta toinen maailmansota lyheni jopa 2 vuotta. Äitisi voi auttaa googlailussa. Turing oli homo.

        Joo, kyllähän näitä promille poikkeuksia löytyy ihan kaikesta. Minä tiedän kyllä. 99.9% kuitenkin valkoisia heteromiehiä. Ja toinen korjaus. Turingin epäillään olevan homo eikö hän ollut tietotekniikan uranuurtaja vaan salauksen uranuurtaja


    • Anonyymi

      Juu, jossei sitä ennen kuole vanhuuteen.

    • Anonyymi

      Mulla jo herpesvirus 50 vuotta , naisilta jostain maailmanrannoilta sain .- Voi välillä olla vuodenki piilossa , sitten yhtäkkiä kun kroppa voi huonommin se puhkeaa .-
      Mulla on muistoja liikaa :D

      Lemmenkäinen

      • Anonyymi

        Koita syödä terveellisesti


    • Anonyymi

      Saarikko tuossa ei pärjää pelottelullesi, joten ei ihmekään tämä piikkivastaisuus. Juurihan taisit muuten villitä helluntailaisten puolellakin.

      • Anonyymi

        No persuista iso osa on sivistymättömiä lahkolaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No persuista iso osa on sivistymättömiä lahkolaisia.

        vihreissä kaikki on homoja narkkareita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No persuista iso osa on sivistymättömiä lahkolaisia.

        Mikä on se lahko? Valtionkirkkoa ei käsittääksi luokitella lahkoksi


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mina tarvi halal rokote

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1679
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1554
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1425
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1343
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1288
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    8. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1140
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    Aihe