Ennen Joulua Jäkärlässä vanhan liikekeskuksen vieressä oleva Postin keltainen postilaatikko on ryöstetty.
Ryöstäjät etsineet rahaa tai sen arvoisia kirjeitä.
Postilaatikon sisältö tuhottu ja kirjeiden riekaleita löydetty ojasta.
Ryöstö tuo paljon mielipahaa kirjeiden lähettäjille.
Jäkärlässä ryöstetty Postin keltainen postilaatikko
8
59
Vastaukset
- Anonyymi
Voi olla, että ollut tiedossa huumelähetys laatikossa.
- Anonyymi
Oletko varma, että kyse oli ryöstöstä? Tiedätkö edes, mitä ryöstö tai ryöstäminen tarkoittaa? Sanojen kanssa on oltava tarkkana!
- Anonyymi
https://www.posti.fi/fi/haku?q=Jäkärlä
Tuon verran posti jakaa tietoa.
Alueen asukkaille ei Posti ole tiedottanut mitään. - Anonyymi
Meilläkin ryöstettiin postin keltainen postilaatikko. Rappukäytävässä oli selvät ohjeet että mainosten jakaminen on kielletty, mutta kun jakoivat siitä huolimatta niin me palautettiin nämä huippuarvokkaat alennuskupongit ja ties mitä takaisin postille niiden kaltaiseen laatikkoon kun ne kerran oli tullut väärään osoitteseen. Muutaman viikon kulutta postin keltainen laatikko oli kadonnut. Vain tolpan tynkä törrötti maasta...
- Anonyymi
Kyse ei ole ryöstöstä, korkeintaan rikosnimike on törkeä varkaus tai vahingonteko.
- Anonyymi
Kaikki posti tulee nykyään jo melkein sähköisesti: laskut, tiedotteet, lehdet yms. Mainospaskan tulon olen kieltänyt kyltillä vielä erikseen.
- Anonyymi
Timo Kokko uskoo Levin olevan turvallinen.
– Eihän tässä mitään. Ihmiset menevät mökeilleen. Hiihtelevät ja laskettelevat. Kyllä se on hyvin pieni riski. Kotona voi saada tartunnan samalla tavalla kuin täällä, hän toteaa. - Anonyymi
Turun poliisi voi nyt näyttää miten se hoitaa asioita ja ottaa kiinni nämä ryöstäjät.
Postin 3 laatikon ryöstäminen on tuonut paljon pahaa mieltä monelle ihmiselle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782