Nakki galluppi

Anonyymi

Onko HK:n nakki edelleen paras nakki? Uudeksi vuodeksi pitää nakkeja hommata.

19

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paras olisi Lidlin Dulano-juustonakki.

      • Anonyymi

        Pthyi saatana! Laittavat halpaa juustoa, koska liha on kallista.


      • Anonyymi

        Tampereen lihajalosteen nakit on parhaita. Se pussi jossa possunpää logo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pthyi saatana! Laittavat halpaa juustoa, koska liha on kallista.

        Taas tarjosit tuota samaa vastausta, mutta yllättäen juusto taitaa olla se arvokkaampi ingredientti.:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tampereen lihajalosteen nakit on parhaita. Se pussi jossa possunpää logo.

        Minä loukkaantu sinun mainos...lähde pois Suomista , ei täälla saa loukkata islam!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas tarjosit tuota samaa vastausta, mutta yllättäen juusto taitaa olla se arvokkaampi ingredientti.:)

        Juusto on kilohinnaltaan noin puolta halvempaa kuin halvin sijan liha.


    • Anonyymi

      Mikäs perunasalaatti siihen kylkeen?

      • Anonyymi

        Forssassa oli takavuosina tunnettu perunasalaattitehdas. Forssan retki tjsp. taisi olla nimeltään.


      • Anonyymi

        Tee ite, saat paljon parempaa. Ohjeitahan on netti pullollaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee ite, saat paljon parempaa. Ohjeitahan on netti pullollaan..

        Ei saa itse tekemällä yhtä hyvää. Ja lisäksi tulee kauhea määrä jätettä.


      • Anonyymi

        Atrian pekoniperunasalaatti on mahtavaa!


    • Anonyymi

      Snellmannin tai Kivikylän nakit on kummatkin parempia kuin HK.

      • Anonyymi

        Kivikylä on menetetty HK-Scanialle.


    • Anonyymi

      Nakkien paisto-ohje.

      Nakit kypsyvät pannulla nopeasti, kun nakit ovat huoneenlämpöisiä ja pannu riittävän kuuma. Lue muutama yksinkertainen vinkki ja onnistut varmasti nakkien paistossa!

      1. Vaihe
      Jos olet keittänyt nakit tai käytät valmiiksi keitettyjä, pyyhi ylimääräinen keittovesi pois nakin pinnalta.

      2. Vaihe
      Nakkien paistamiseen sopii hyvin rypsiöljyn ja voin seos, ja pannu saa olla kuuma. Kun voin vaahto on kadonnut ja voi hieman ruskistunut, voit aloittaa nakkien paistamisen.

      3. Vaihe
      Anna nakkien olla rauhassa pannulla; niitä ei tarvitse koko ajan käännellä. Kurkista välillä miltä nakin pinta näyttää.

      4. Vaihe
      Kun nakin pinnalle alkaa muodostua reilusti väriä, on aika kääntää nakit. Lyhyille prinssinakeille paistoajaksi riittää 1-2 minuuttia per puoli.

      5. Vaihe
      Paista nakit vielä toiseltakin puolelta. Nakkien paistuminen jatkuu vielä hetken sen jälkeen kun otat ne pois pannulta, joten anna niiden levätä hetki folion sisällä ennen ruokailua.

      • Anonyymi

        Nakkeja ei saa keittää kiehuvassa vedessä.


      • Anonyymi

        "pyyhi ylimääräinen keittovesi pois nakin pinnalta." HEHEEE Ei sitten itte tipu.


    • Anonyymi

      En noudata juhlapyhien ruokasuosituksia kuten herrauskovainen normilammas.

    • Anonyymi

      Kuka tuollaista oksettavaa nakkimakkara paskaa syö nykypäivänä? Köyhät ja muuten vajaat?

    • Anonyymi

      Ei se HK:n nakki ole koskaan ollutkaan kunnollinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      898
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      777
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe