Tyttöystävä haluaa alistua

Anonyymi

Moi!
Tyttöystävä ilmaisi olevansa halukas alistumaan ja on kohtalaisen avoin makuuhuoneen jutuissa (ei kimppaa). Olemme kokeilleet muutamia perusjuttuja (sitomista, peppua ym.) Mutta nyt kyselisin uusia ideoita. Haluaisin esim videoita tai kuvia hänestä. Olisiko vaikka tähän idistä?

28

935

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laita raaka kananmuna sen vittuun ja ompele se sitte kiinni. Munan voi ottaa pois kun se on kypsynyt.

    • Videot olisi kivoja. Pitää suunnitella mitä kuvissa näkyy ja kuuluu.

    • Anonyymi

      Paskanna sen pipoon... se toimii aina! 👍

    • Anonyymi

      Olen nöyryyttänyt vaimoani ja se on jo alistunut siihen. Vaimolta on nussittu tahto pois. Ensiksi työnsin esineitä ja kuvasin. Sen jälkeen siirryin että oma kyrpä ja pieni dildo samaan aikaan pillussa. Sitten tuli paras, musta kundi naimassa vaimon pillua. Ekan kerran vaimo itki ja kertoi sen tuntuneen niin nöyryyttävältä. Mikä oli tarkoituskin. Iso mulkku pani kolme tuntia vaimoni pillua ja jyysti pillusta voimat pois. Sama kundi seuraavalla kerralla. Nussittuaan röyhkeästi vaimoni pillua, pehmensi kauan vaimon perseaukkoa sormin ja bruuttasi liukkaria reilusti. Nussi persettä ottaen oman ilonsa irti. Seuraava kerta oli todellista alistamista, sama musta kundi ison mulkkunsa kanssa ja sen musta kaveri lähes yhtä ison mulkun kanssa nautti vaimostani. Vaimo sai samaan aikaan pilluun ja perseeseen ja monesta asennosta rajusti paikkoja säästelemättä. Melkoista jyystämistä ja ottivat rajusti armoa tuntematta. Vaimo olohuoneen pöydällä perse pystyssä ja aukot antautuen. Lopuksi vaimon jalat auki ja katsottiin kaikki kolme auki revähtänyttä pillun reikää. Nautin vaimon nöyryytyksestä kun vaimolle näytettiin mulkun paikka. Ei pihtaile enää mun kanssa vaan on nöyrtynyt antamaan pillua silloin kun minä haluan!

      • Anonyymi

        Olet siis aisankannattaja. 🤣


      • Anonyymi

        Super kiihottavaa. Voin kuvitella miten nöyryyttävää on runsaasti nussittuna olla kolmen silmäparin edessä jalat leveellään häpäistynä pillu ammollaan isommaksi venyneenä. antaisin omalle vaimolle tehdä saman, tulkaa isomulkkuiset nussimaan tahto pois jotta oppii antamaan pillua ja persettä itselleni joka per*eleen kerta kun tahdon., Näin pihtareita kuuluu kouluttaa. Ihan Superia 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis aisankannattaja. 🤣

        Mutta se saakin pillua aina kun haluaa ja se on paljon se. Mitäs oma laitasi? Taidat joutuu runkuttaa itse kun muille nälvit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta se saakin pillua aina kun haluaa ja se on paljon se. Mitäs oma laitasi? Taidat joutuu runkuttaa itse kun muille nälvit.

        Niinhän sä luulet... 🤣

        Tällä hetkellä kuvioissa on yks 20 vuotta mua nuorempi (on täysi-ikäinen) ja pari 10 vuotta vanhempaa misua (eivät ole eläkkeellä)... joten revi siitä. Ja kyllä, runkkaan myös noiden misujen lisäksi. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sä luulet... 🤣

        Tällä hetkellä kuvioissa on yks 20 vuotta mua nuorempi (on täysi-ikäinen) ja pari 10 vuotta vanhempaa misua (eivät ole eläkkeellä)... joten revi siitä. Ja kyllä, runkkaan myös noiden misujen lisäksi. 👍

        Passkat saat. Jos saisit lakkaisit nälvimästä. Ja pointti oli se että pihtarit opetetaan alistumaan ja näytetään miten pillua annetaan. Pillu on tehty pantavaksi. Ja jos ei omalle miehelle anna tarpeeksi niin koulutetaan antamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Passkat saat. Jos saisit lakkaisit nälvimästä. Ja pointti oli se että pihtarit opetetaan alistumaan ja näytetään miten pillua annetaan. Pillu on tehty pantavaksi. Ja jos ei omalle miehelle anna tarpeeksi niin koulutetaan antamaan.

        Höpö-höpö poju... et bonjaa lainkaan mistä tuossa on kysymys... eli se nainen saa just sitä mitä haluaa... alistettava määrää aina säännöt, vaikka ”masterit” kuinka kuvittelisivat olevansa tilanteen herroja...

        Muuten kyseessä on rikollinen teko, jossa toinen pakotetaan toimimaan vastoin tahtoaan ja sellasia ”mastereita” tulee pätkiä huolella turpaan... 🤬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Passkat saat. Jos saisit lakkaisit nälvimästä. Ja pointti oli se että pihtarit opetetaan alistumaan ja näytetään miten pillua annetaan. Pillu on tehty pantavaksi. Ja jos ei omalle miehelle anna tarpeeksi niin koulutetaan antamaan.

        Ei oo mikään ihme ettet pillua saa... 😂


      • F4ntasy0fAllium
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö-höpö poju... et bonjaa lainkaan mistä tuossa on kysymys... eli se nainen saa just sitä mitä haluaa... alistettava määrää aina säännöt, vaikka ”masterit” kuinka kuvittelisivat olevansa tilanteen herroja...

        Muuten kyseessä on rikollinen teko, jossa toinen pakotetaan toimimaan vastoin tahtoaan ja sellasia ”mastereita” tulee pätkiä huolella turpaan... 🤬

        Juuri näin! Siitä on kunnon purjottamisessa kyse. Todellisuudessa rouvani on aina se kapellimestari joka määrää tahdin.


      • Anonyymi

        Upeasti sanottu että vaimolle näytettiin mulkun paikka. Näin se on että pihtaava vaimo tulee kouluttaa alistamisella. Oppii antamaan pillua. Omaa vaimoa alistan ottamalla puoliväkisin kun se ei ole sillä tuulella ja pihtaa. Ja perseeseen nussin kun se ei tykkäsi niin perseseksistä. Pillua otan rajusti tavalla josta minä tykkään. Haluaisin alistaa antamalla 2 ison mustan kullin venytellä vaimon pillua ja alistaa molemmat aukot käyttöön. Tämä toteuttamatta .


    • Anonyymi

      Kokeile painaa kalu suoraan rajusti kuivaan pilluun.

    • Anonyymi

      Miltähän vaimosta mahtaisi tuntua ottaa suihin kalua, joka on pikkareissa hameen alla?

    • Anonyymi

      Minkä ikäinen ja kokoinen (pituus, paino, rinnanympärys, kuppikoko, kengänkoko jne.) vaimosi on?

    • Anonyymi

      Vaimon kanssa alusvaatekauppaan. Siinä sitten kaikkien nähden rinnat esiin (ei tietystikään rintsikoissa), kun myyjä haluaa mitata. Ohjeena siis, että pitää saada mitattua!

    • Anonyymi

      Tykkään hitosti vaimoni alistamisesta kun silloin koen ja hän näkee kuka hänet omistaa * Minä ja kenellä on valta * Minulla. Oon tehnyt hänelle monenlaisia nöyryyttäviä juttuja. Ottanut rivoja pillu kuvia vaimostaja näyttänyt niitä kavereille ja vaimo tietää tämän. Paras ja häijyin oli se, että otin kaverini 3 pyöräksi nussiman vaimoa. Kerroin että tulee toinen mies etukäteen. Tilanteessa sidottiin vaimon silmät huivilla jotta jännitys pysyy. Lääpittiin ja lämmitettiin ja hierottiin ja levitettiin pillu nähtäville. Tutkittiin perse ja tunnelmiin 2-3sormwa aukkoihin. Nussittiin pillua vaihdellen ja väännellen vaimoa eri asentoihin. Annettiin vaimolle lisää juomaa ja nussin perseeseen kaverin ollessa pillussa. Vaihdettiin toisinpäin. Vaimo aneli että riittää jo, ei enää. Mutta oli alkusoittoa. Kuivattiin pillua pyyheellä ja nussinta jatkui. Perseeseen uudelleen ja kun toinen oli valmis toinen jatkoi. Molempien 3 sormea vaimon pillureijässä. Tässä vaiheessa pillu jo venyi suhteellisen helposti. Sitten kerroin vaimolle pillun saavan seuraavaksi mitä ansaitsee. Ja niin laitettiin pilluun molempien kullit saman aikaan. Sanoin ääneen että nyt venyy pillu, jonka tiesin olevan isoin voitto ja täydellinen alistus. Kun side otettiin pois ja vaimo näki parhaan kaverini, nöyryytys ja häpeä oli suuri. Vaimo oli monta viikkoa apea ja hiljainen. Alustus oli mennyt liian pitkälle. Sen jälkeen kuitenkin olen saanut pillua ja persettä koska vain ja tunnen olevani pomo kaikessa. Vaimo jumppaa pillua kuulolla koska pelkää löytyneen ja kannustan jumppaan että saan parempaa pillua.

      • Anonyymi

        Kylläpä oot kova poju! Vaimosi taisi olla tyytyväinen, kun kerrankin sai yli 7 senttistä pippeliä?


      • Anonyymi

        Taidat olla hihhuli, ku sulla on noinkin moderni ajattelutapa? 🤣


    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe