Aihe

Korona altistumisia Oulun baareissa:

Anonyymi

Mah­dol­li­sia jouk­ko­al­tis­tu­mi­sia useissa ou­lu­lais­baa­reis­sa, sel­vit­tä­mät­tö­mien tar­tun­ta­läh­tei­den osuus noussut – Suo­mes­sa 438 uutta ko­ro­na­tar­tun­taa

Wood Barissa, Basso Clubissa, Heidi’s Bier Barissa ja Toppila Klubissa viikonloppuna vierailleiden kannattaa tarkkailla vointiaan.

30.12.2020 12:22

Joukkoaltistustapauksia Oulussa on käynyt ilmi useampia.

Seuraavissa ravintoloissa on asioinut myöhemmin koronapositiiviseksi todettuja henkilöitä:

Wood Bar 26.12. ja 27.12. (pitempiä aikoja),

Basso Club 26.12. kello 18–23,

Heidi’s Bier Bar 27.12. kello 22–23 sekä

Toppila Klubi 26.12. kello 15–17.

Ravintoloissa näinä aikoina asioineet voivat olla altistuneita koronavirukselle. Oireiden ja voinnin tarkkailu on tärkeää. Testeihin on syytä hakeutua herkästi lievilläkin oireilla, kaupunki muistuttaa.

https://www.kaleva.fi/mahdollisia-joukkoaltistumisia-useissa-oululaisbaa/3225830

Miksi mennä baareihin epidemian aikana? Taitaa luonto karsia omiaan poies...

3

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niinpä. Miksi mennä baariin tämmöisenä aikana. Ei nämä itse delaa siihen, mutta joku muu.

• Anonyymi

Alkoholin käyttö on monelle suuri ongelma,
      Ratkaisuna tähän, juomapaikat kiinni.

• Anonyymi

Onko taas pakkomielle päällä? Sinun ongelma on omat traumat, jonka seurauksena huolehdit toisten asioista ja keksit heille ongelmia. Esimerkiksi lestadiolaiset eivät ole osanneet pidättäytyä jouluna tavoistaan ja sieltä tulee tautia.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      255
      18226
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13804
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      331
      10191
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      58
      7370
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      333
      4509