Mahdollisia joukkoaltistumisia useissa oululaisbaareissa, selvittämättömien tartuntalähteiden osuus noussut – Suomessa 438 uutta koronatartuntaa
Wood Barissa, Basso Clubissa, Heidi’s Bier Barissa ja Toppila Klubissa viikonloppuna vierailleiden kannattaa tarkkailla vointiaan.
30.12.2020 12:22
Joukkoaltistustapauksia Oulussa on käynyt ilmi useampia.
Seuraavissa ravintoloissa on asioinut myöhemmin koronapositiiviseksi todettuja henkilöitä:
Wood Bar 26.12. ja 27.12. (pitempiä aikoja),
Basso Club 26.12. kello 18–23,
Heidi’s Bier Bar 27.12. kello 22–23 sekä
Toppila Klubi 26.12. kello 15–17.
Ravintoloissa näinä aikoina asioineet voivat olla altistuneita koronavirukselle. Oireiden ja voinnin tarkkailu on tärkeää. Testeihin on syytä hakeutua herkästi lievilläkin oireilla, kaupunki muistuttaa.
https://www.kaleva.fi/mahdollisia-joukkoaltistumisia-useissa-oululaisbaa/3225830
Miksi mennä baareihin epidemian aikana? Taitaa luonto karsia omiaan poies...
Korona altistumisia Oulun baareissa:
8
426
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä. Miksi mennä baariin tämmöisenä aikana. Ei nämä itse delaa siihen, mutta joku muu.
- Anonyymi
Alkoholin käyttö on monelle suuri ongelma,
Ratkaisuna tähän, juomapaikat kiinni.- Anonyymi
Onko taas pakkomielle päällä? Sinun ongelma on omat traumat, jonka seurauksena huolehdit toisten asioista ja keksit heille ongelmia. Esimerkiksi lestadiolaiset eivät ole osanneet pidättäytyä jouluna tavoistaan ja sieltä tulee tautia.
- Anonyymi
Edelleenkin kannattaa pysyä kaukana hikisistä koronanlevityspaikoista,kuten BassoClub.
- Anonyymi
Heheee, basso clubi meni konkkaan, dissaus onnistu!
- Anonyymi
Kuuma-Teemulla pinna paloi äkkiä. Hehheh...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuma-Teemulla pinna paloi äkkiä. Hehheh...
Kaveri ei todellakaan ole penaalin terävimpiä kyniä.
- Anonyymi
A- virus nyt jyllää ja noro.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1803241Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732121Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii441979- 411941
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321461Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931231- 541193
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3841071Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114993- 42817