Ajoharjoittelurata

Anonyymi

Hienoa että pitäjään on saatu ajoharjoittelurata. Aikamiespojat kurvailee jalkakäytävillä, pyöräteillä ja kirkkorannan nurmikolla. Varmaan ylpeänä katsoo isät poikiaan.
Ihan käpykylä meininkiä

28

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On sinne päässyt muutama mönkijäkin harjoittelee nurmikko-ajoa. Tämähän on joka talvinen juttu tässä maalaispitäjässä.
      Ei tähän kukaan puutu, poliisi ei kerkee ja kunnan päättäjät ei halua.

    • Anonyymi

      Puppelipojat siellä päryyttää , kun kieltivät niiltä junahommat

      • Anonyymi

        Oisivat antaneet poikain leikkiä junaa, pysyä nurmikot kunnossa


    • Anonyymi

      Tälläistä se on näissä syrjä pitäjissä. Aikamiespojat ei uskalla äidin helmoista lähteä töihin Vimpeliä kauemmaksi. Töitä ei täältä löydy niin pitää kelan korvaukset kuluttaa bensaan. Ei oikein valoisa ole noiden tulevaisuus

    • Anonyymi

      Kieltämättä herättää ajatuksia kun tyhjällä valtatiellä saa sakot muutaman kilometrin ylinopeudesta mutta rallia saa ajaa kaupunkialueella iltapäiväruuhkassa ilman että kukaan puuttuu.

    • Anonyymi

      Onpa siinä porukassa jonkun maalaisliittolaisen vanha valmettikin. Sillä pääsee kivasti pitkin nurmikolta.
      Koittakaas nyt vähän pikkuvirkamiehetkin tehdä asialle jotain , myös valtuutetut , pianhan on vaalitkin

    • Anonyymi

      Nämä saavat rällätä miten tahtoo mutta alajärven kaupunki ei kykene poistamaan venesataman lukittua puomia. Alajärven kaupunki ei toimi fiksusti.

      • Anonyymi

        Lukittu puomi on ollut pois jos vuoden, käyppä kattoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukittu puomi on ollut pois jos vuoden, käyppä kattoo

        Joo vuoden verran vouhottanut puomista joka on auki ollut koko ajan, hamekangasta pitää hakia tuollaaselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo vuoden verran vouhottanut puomista joka on auki ollut koko ajan, hamekangasta pitää hakia tuollaaselle.

        Apteekki on auki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apteekki on auki.

        Sekin auttaa varmaan hamekankaan lisäks.


    • Anonyymi

      On asioita jotka ei täällä raamattuvyöhykkeellä muutu. Se että "oikeiden"ihmisten jälkeläiset saa tehdä mitä tahtoo ja siihen ei saa puuttua.

      • Anonyymi

        Jospa oikeat kolmivuorotyötä tekevät ihmiset äänestää jaloillaan, Alajärven rakennuskanta on vanhaa joten äänentasoltaan laittoman auton ääni häiritsee ilman renkaan ujellustakin.


    • Anonyymi

      Aurausviittojen katkominen voi aiheuttaa vakavankin onnettomuuden. Muillekkin kuin sille joka niitä mersulla tai bemarilla yrittää katkoa.

    • Anonyymi

      Ei uskoisi että tätä rallia ei saada kuriin.

    • Anonyymi

      Voisiko nämä rälläävät puppelipojat alkaa ratsastaa, siinähän niille kelpo harrastus.

    • Anonyymi

      Olkaa onnellisia että tällä kylällä on vielä edes muutama nuori joka rällää. Mitä uutta tässä nyt yleensäkään on, ennen rällättiin paljon enemmän kun väki enemmän. Parempi vaihtoehto tuo on kun huumehommat

      • Anonyymi

        Voihan nekin asiat yhdistää.


      • Anonyymi

        Niin koira älähti, kun kalikka kalahti.
        Ei voi olla onnellinen kun tänne jää vain nuo työtä vieroksuvat Mersun huudattajat. Työteliäs nuoriso muuttaa pois. Heille ei mitään arvoa anneta mutta näitä mersupoikia pitää ymmärtää.
        Ei heistä paljon iloa ole pitäjälle, kuluja kylläkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin koira älähti, kun kalikka kalahti.
        Ei voi olla onnellinen kun tänne jää vain nuo työtä vieroksuvat Mersun huudattajat. Työteliäs nuoriso muuttaa pois. Heille ei mitään arvoa anneta mutta näitä mersupoikia pitää ymmärtää.
        Ei heistä paljon iloa ole pitäjälle, kuluja kylläkin

        Oletko jo hankkinut kukkahatun ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jo hankkinut kukkahatun ?

        Jep. Oletko itse hommannut jo taivaspaikan. Eikös se tule teille suvun perusteella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Oletko itse hommannut jo taivaspaikan. Eikös se tule teille suvun perusteella

        En usko että olen tuohon paikkaan oikeutettu tai kovin moni suvustanikaan. En ole lessu, hellu tai mikään muukaan hihhuli. Täällä saa lukea noita samojen naamojen kitinöitä milloin mistäkin olemattomasta asiasta. Mutta ymmärrän kyllä jos elämäsi ainut tapahtuma on lottolapun vienti kioskille lauantaina, niin tylsäähän siinä tulee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että olen tuohon paikkaan oikeutettu tai kovin moni suvustanikaan. En ole lessu, hellu tai mikään muukaan hihhuli. Täällä saa lukea noita samojen naamojen kitinöitä milloin mistäkin olemattomasta asiasta. Mutta ymmärrän kyllä jos elämäsi ainut tapahtuma on lottolapun vienti kioskille lauantaina, niin tylsäähän siinä tulee

        Ihan Alajärveläinen tapa, lytätään kaikki jotka haluaa jonkinlaista järjestystä. Eiköhän ne ole vinkujia jotka tuolla keskustassa kumia polttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan Alajärveläinen tapa, lytätään kaikki jotka haluaa jonkinlaista järjestystä. Eiköhän ne ole vinkujia jotka tuolla keskustassa kumia polttaa

        Miksi asia pitää ylipäätään ottaa keskusteluun, eikö kaupungin ja yhteiskunnan kuulu valvoa järjestyssääntöjä ja lakeja. Ei yksittäinen ihminen voi eikä hänen kuulu ottaa oikeutta omiin käsiinsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi asia pitää ylipäätään ottaa keskusteluun, eikö kaupungin ja yhteiskunnan kuulu valvoa järjestyssääntöjä ja lakeja. Ei yksittäinen ihminen voi eikä hänen kuulu ottaa oikeutta omiin käsiinsä.

        Kaupunki ei puutu asiaan eikä poliisien voimavarat tähän riitä.


    • Anonyymi

      Kehutaan nyt sitten välillä: Mahtavaa että viimeinkin joku uskaltaa tuoda tämän rälläys asian suomi24 keskusteluun. Olet todellinen uran uurtaja, pidä tuo linja ja kiitos seisoo vielä edessäsi

      • Anonyymi

        Ei sitä kuriin saada, sen verran kauan jatkunut. Vielä kun tässä puhuminen aina vaietaan ja asiasta vähätellään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä kuriin saada, sen verran kauan jatkunut. Vielä kun tässä puhuminen aina vaietaan ja asiasta vähätellään.

        Nyt saa ajaa ihan arpomalla risteykset kun ei ole aurausviittoja.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1621
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1206
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1092
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      898
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      807
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 67
      728
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      598
    Aihe